Gå til innhold

Frikjent


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja? Karine er søsteren til faren til Helene :)

Anonymous poster hash: 5ddef...30d

Ja,stemmer det, men slik du skrev det ser det ut som om HAN var SØSTEREN. Beklager avsporing :)

Anonymous poster hash: aa270...cc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,stemmer det, men slik du skrev det ser det ut som om HAN var SØSTEREN. Beklager avsporing :)

Anonymous poster hash: aa270...cc1

Ok. Men måtte lese min egen settning flere ganger selv for å skjønne hva jeg hadde skrevet :)

Anonymous poster hash: 5ddef...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Mulig at eg er heilt på jordet no, men eg forsto ikkje heilt slutten.. Visste Aksel at William var mordaren når han kom til huset i slutten av siste episode? Eller trudde han at det var Eva? Og hadde Eva egentlig visst det heile tida, men fornekta sannheten? (Skylda på Aksel for at sannheten vart for vanskelig?)

Trodde ikke Aksel at det var Eva da han kom inn i huset på slutten der? Det var slik jeg oppfattet det.

Meget mulig at Eva visste at W var morderen, men at hun fornektet det siden hun ikke kom til å klare to slike grufulle sannheter innad i familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Hvorfor tror dere det blir en sesong 2? Det vil jo ødelegge hele serien.

Kommer jo helt an på hva de spinner videre på.

Sannsynligvis vil jo sikkert Eva føle dårlig samvittighet ovenfor det yngre paret som hun bare fikk ut av huset med det samme. Eller så vil det unge paret selv kanskje troppe uanmeldt opp på døren igjen, og at det blir mer kluss der.

Så blir det nok enda mer frem og tilbake med Aksel og damene hans.

Sannsynligvis et nytt mord vil jeg tro. Blir litt dumt om de bare skal fortsette å spinne videre på om Aksel er skyldig eller ei.

Så har vi jo også historien om ferjedama og broren til Aksel. Mulig at ting endrer seg for dem.

Og kanskje mora til Aksel dør? Hvordan reagerer bygda på at den man trodde var morderen i 20 år sin mor dør, og hvilken type død blir det? Bare tanker som kommer fra meg det her, men det er jo nok av ting å ta fatt i.

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Jeg håpte det ville bli en ny sak, kanskje at dattera ble drept

 Hvorfor skulle dem egentlig det?

 Heile TV-serien ble vel opprinnelig basert rundt virkelige hendelser?  (det mordet på Birgitte Tengs)

 

Anonymkode: dd5bc...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

 Hvorfor skulle dem egentlig det?

 Heile TV-serien ble vel opprinnelig basert rundt virkelige hendelser?  (det mordet på Birgitte Tengs)

 

Anonymkode: dd5bc...9a5

Det har jeg ikke hørt noe om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Serien er laget på bakgrunn av nevnte drapssak ja, det stemmer.  Utrolig mye likt,  men også en del ulikt.  

Anonymkode: 57939...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

Serien er laget på bakgrunn av nevnte drapssak ja, det stemmer.  Utrolig mye likt,  men også en del ulikt.  

Anonymkode: 57939...a7f

Mener du den TV3 serien hvor hver episode handla om et virkelig drap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frikjent er inspirert av Birgitte Tengs saken, ikke basert på ifølge intervju med skaperne jeg hørte på radio. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Dette er jo selvfølgelig ikke noen dokumentar da, så produsentene, manus-forfatterne og så videre har vel tatt seg temmelig mange friheter da de skulle produsere denne serien...

Anonymkode: dd5bc...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...