Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

45 minutter siden, Skorpion89 skrev:

LA sammen med "far" eller hva hun nå kaller han.

Ikke verre nei. Må vel bruke de millionene på noe...Er vel for mye høst/vintervær nå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sen ve ben skrev:

Åh🙈 som jeg hater når de har så mye brundritt i ansiktet og resten av kroppen er hvit,,grøss!

Uff jeg la godt merke til det på den sminke-vloggen hennes... helt oransje i ansiktet... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så henne nettopp i en episode av "Iskrigerne". Hun var på fotoshoot for solbriller sammen med en av hockeygutta. De hadde ikke så mye å prate om. Hun bare "ja, har du vært lenge på isen eller".  Han svarte "ja, ca hele livet mitt, mye i Norge og litt i utlandet, Svergie" Og da svarte hun - på ENGELSK , "Stoockhooolm", (siden Lene kun er opptatt av fest og fjas kunne hun vel bare forbinde Svergie med fest på Stureplan) Og han svarte, "nei, Lidköping". :fnise: 

Hun prater på en ekstremt irriterende måte. Jesuuuuus. Dessuten virket hun veldig usikker på seg selv. Blir sliten av å se hvor mye sminke hun bruker og for ikke å snakke om håret!! Må hun være Barbie eller?Leser bare om henne her. Har ikke gått inn på den bloggen på over et år. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, naivsuper skrev:

Jeg så henne nettopp i en episode av "Iskrigerne". Hun var på fotoshoot for solbriller sammen med en av hockeygutta. De hadde ikke så mye å prate om. Hun bare "ja, har du vært lenge på isen eller".  Han svarte "ja, ca hele livet mitt, mye i Norge og litt i utlandet, Svergie" Og da svarte hun - på ENGELSK , "Stoockhooolm", (siden Lene kun er opptatt av fest og fjas kunne hun vel bare forbinde Svergie med fest på Stureplan) Og han svarte, "nei, Lidköping". :fnise: 

Hun prater på en ekstremt irriterende måte. Jesuuuuus. Dessuten virket hun veldig usikker på seg selv. Blir sliten av å se hvor mye sminke hun bruker og for ikke å snakke om håret!! Må hun være Barbie eller?Leser bare om henne her. Har ikke gått inn på den bloggen på over et år. 

Det er nok av kleine videoer på youtube også. #sorrynotsorry

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skorpion89 skrev:

Det er nok av kleine videoer på youtube også. #sorrynotsorry

? Ja. Men så sitter ikke jeg og søker opp kleine videoer på youtube. Jeg så på "Iskrigerne" for å se på , ja nettopp hockeygutta. Som pleier å være ganske så underholdende. Og der dukket hun dessverre opp. Skulle jeg skrudd av da, fordi jeg ikke liker henne?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.11.2017 den 10.57, Sen ve ben skrev:

Åh🙈 som jeg hater når de har så mye brundritt i ansiktet og resten av kroppen er hvit,,grøss!

 

23 timer siden, Frøken.stille skrev:

Uff jeg la godt merke til det på den sminke-vloggen hennes... helt oransje i ansiktet... 

Jeg har makeup som fag, jeg faktisk interessert i å vite hvordan hun ville sett ut med en foundation som matchet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, naivsuper skrev:

? Ja. Men så sitter ikke jeg og søker opp kleine videoer på youtube. Jeg så på "Iskrigerne" for å se på , ja nettopp hockeygutta. Som pleier å være ganske så underholdende. Og der dukket hun dessverre opp. Skulle jeg skrudd av da, fordi jeg ikke liker henne?

Det var ikke sånn ment? Mente AV henne på youtube.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Det var ikke sånn ment? Mente AV henne på youtube.

Bare pinlig den der siden hun er elendig på å legge makup. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ganske brun på kroppen også altså. Og la nå hun sminke seg som hun vil, fordrar ikke når folk kommenterer andres sminke eller klesstil. Folk har forskjellige preferanser :) og lene dater bare kjekke menn, så noe rett gjør hun ;)

Den California turen hennes, er det Norwegian som sponser oppholdt også? Altså de betaler reise og opphold i USA for å få folk til å reise til California med Norwegian?

Endret av jentefranorge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, jentefranorge skrev:

Hun er ganske brun på kroppen også altså. Og la nå hun sminke seg som hun vil, fordrar ikke når folk kommenterer andres sminke eller klesstil. Folk har forskjellige preferanser :) og lene dater bare kjekke menn, så noe rett gjør hun ;)

Den California turen hennes, er det Norwegian som sponser oppholdt også? Altså de betaler reise og opphold i USA for å få folk til å reise til California med Norwegian?

At Lene dater kjekke menn, er vel like mye med preferanser, som hvilken sminke andre bruker? Dersom "kjekke" er det som teller, sier jo det sitt :)

Endret av Skorpion89
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...