Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Går det helt rævva med den skokolleksjonen?  Var det ikke noe med at de kun produserte et lite antall så her måtte man være raske osv?  

Den er jo helt vilt overpriset. Kan ikke fatte at hun trodde hun kom til å selge med de prisene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha.. digger meg litt hvis det går rævva. Tenk alt hun skal tjene penger på. Synes det er sleipt. 

Salget går unna,ja. Nå får man 400 kr i avslag hvis man bruker rabattkoden gift :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte henne på en matbutikk en helt vanlig tirsdag formiddag, og ble litt satt ut egentlig. Hun var helt nedsparkla i skjoldete og tjukk sminke, hadde skjoldete og flekkete selvbruning på hender, og gigantiske falske øyevipper. Blir de blinde til slutt? Hun er da ganske pen, hvorfor ikke bare tone det litt ned? Less is more.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt fin leilighet de har kjøpt seg da, må jo koste over 10mill

Jeg forstår ikke hvordan en blogger og en svømmetrener kan ha råd til det!? Eller råd og råd... hvordan får de lån til det er vel spørsmålet. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det forstår ikke jeg heller. De har nok spart seg opp en god slant med penger. 

Sinnsykt fin leilighet de har kjøpt seg da, må jo koste over 10mill

den koster faktisk "bare" rett under 7 mill! Var på visning jeg også:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvordan en blogger og en svømmetrener kan ha råd til det!? Eller råd og råd... hvordan får de lån til det er vel spørsmålet. 

tjaa hvis man sparer og evt har litt penger i banken så er ikke 7-8 mill for en leilighet helt sinnsykt. De er jo voksne mennesker som sikkert tjener rimelig greit. Dessuten har de vel tjent litt på tidligere leiligheter de har solgt? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han typen hennes kommer jo fra en steinrik familie. Regner med dere har sett ferieboligen han eier utenfor Bergen som hun har vist på bloggen flere ganger 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg så også den videoen og jeg tok meg selv i å bare sitte å smile. Hun virker som en herlig jente, og gud hvor pen hun er :) Bare synd hun gikk på en smell når det gjelder sminken under vixen i kveld. Less is more.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi
22 timer siden, Alvea skrev:

Jeg så også den videoen og jeg tok meg selv i å bare sitte å smile. Hun virker som en herlig jente, og gud hvor pen hun er :) Bare synd hun gikk på en smell når det gjelder sminken under vixen i kveld. Less is more.

 

Helt enig :) Super søt i videoen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Alvea skrev:

Jeg så også den videoen og jeg tok meg selv i å bare sitte å smile. Hun virker som en herlig jente, og gud hvor pen hun er :) Bare synd hun gikk på en smell når det gjelder sminken under vixen i kveld. Less is more.

 

Enig! Hun virker skikkelig søt og koselig når hun bare er seg selv. Syns det ble alt for mye fokus på kropp en stund, men nå ser det ut til at hun er på vei tilbake til den Lene som var skikkelig kjekt å lese om. Og jenta har jo faktisk erfart litt forskjellig, som har gitt henne holdninger noen av leserne kanskje hadde hatt godt av å høre (den ulykken der hun var nær døden, hennes innstilling til livet på grunn av det).

Håper hun fortsetter å vise personlighet (trenger ikke være for privat for å være personlig), det gjør bloggen godt. Også håper jeg hun fortsetter å legge ut covere. Likte veldig godt "Stay With Me".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sluttet å lese bloggen hennes. Syns den var spennende før, men nå er det bare reklamering.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger mennesker som går med hodet høyt hevet og utstråler selvtillit :) Selv prøver jeg å minne meg selv på det når jeg er ute å går, utroglig hvor mye bedre man føler seg om man retter opp ryggen og går med hodet hevet, skal så lite til på selvfølelsen. Det ser også mye bedre ut :) 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for ryktespredning, spekulasjoner og samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 30. september 2015 at 18.44, Zahra skrev:

Enig. Tittelen i seg selv sier jo ingenting, man vet jo absolutt ingenting om selskapet osv. Hadde vært noe annet om hun ble markedsdirektør i h&m liksom. Lurer forresten på om dette blir like kortvarig som de andre prosjektene/jobbene hennes. Det er alltid så fantastisk og stort når det annonseres, men etter en liten stund så hører man plutselig ikke noe mer om det..

Og da har nettopp dette skjedd enda en gang. Hun har skrevet i kommentarfeltet at hun har trukket seg ut for en periode. Bombe altså.. Det var jo så fantastisk og rått, og hun var helt i ekstase over denne stillingen som markedsdirektør. Dette var et helt nytt kapittel i livet hennes, og bloggen skulle gå over til å bare være en hobby. Så blir det som vanlig bare helt stille om denne fantastiske jobben, og man skjønner at historien har gjentatt seg selv og det nok en gang har gått skeis. Lurer veldig på hva som er greia?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BlueIvy skrev:

Og da har nettopp dette skjedd enda en gang. Hun har skrevet i kommentarfeltet at hun har trukket seg ut for en periode. Bombe altså.. Det var jo så fantastisk og rått, og hun var helt i ekstase over denne stillingen som markedsdirektør. Dette var et helt nytt kapittel i livet hennes, og bloggen skulle gå over til å bare være en hobby. Så blir det som vanlig bare helt stille om denne fantastiske jobben, og man skjønner at historien har gjentatt seg selv og det nok en gang har gått skeis. Lurer veldig på hva som er greia?

Ifølge kommentarfeltet har hun tatt en liten pause pga det var så lite for henne å gjøre hos the moon for øyeblikket 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, BlueIvy skrev:

Og da har nettopp dette skjedd enda en gang. Hun har skrevet i kommentarfeltet at hun har trukket seg ut for en periode. Bombe altså.. Det var jo så fantastisk og rått, og hun var helt i ekstase over denne stillingen som markedsdirektør. Dette var et helt nytt kapittel i livet hennes, og bloggen skulle gå over til å bare være en hobby. Så blir det som vanlig bare helt stille om denne fantastiske jobben, og man skjønner at historien har gjentatt seg selv og det nok en gang har gått skeis. Lurer veldig på hva som er greia?

Jeg har venta spent på denne the Moon-greia og hva de egentlig er. Og med så mange direktører på ett sted. Det var ikke måte på heller. 

Jeg ser at han smykkedesigneren som også er direktør i the Moon ikke lenger hashtagger firmaet på IG-kontoen sin. Det er ikke mye aktivitet på nettsiden heller. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...