Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Ikke nok med en feiring av bursdag,må selvsagt ha det rundt selve dagen også. Skulle nesten tro hun var kongelig. Det er sykt patetisk!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, Skorpion89 said:

Gammel flamme og ny flamme til Lenemor, på bilde Ola delte på IG altså.🙈

Har hun datet han fyren til venstre på det bilde ? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ice_83 skrev:

Ikke nok med en feiring av bursdag,må selvsagt ha det rundt selve dagen også. Skulle nesten tro hun var kongelig. Det er sykt patetisk!!!

Hun ble overrasket av vennene sine med en bursdag før hun hadde sin egne planlagte. Ser ikke problemet? For en barnslig kommentar!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jentefranorge skrev:

Har hun datet han fyren til venstre på det bilde ? :o

Han er vel gift med venninna Henriette?!?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, EmmaMaria skrev:

Hun ble overrasket av vennene sine med en bursdag før hun hadde sin egne planlagte. Ser ikke problemet? For en barnslig kommentar!

Endret av Ice_83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Ice_83 skrev:

Hun hadde stoorståhei feiring i fjor når ho blei 30, og sikkert åra før også. Er det nødvendig med storfest hvert jævla år? Nei, det er ikke det. Noe annet når det er jubileumer. Hun er syyyyk etter å stå i sentrum,og det er jævlig kvalmt!! 
Ikke rart hun blir høy på seg selv, og når andre mater henne den oppmerksomheten. Hun trenger å stikke fingeren i jorda av og til. 
Kall det barnslig, man har rett til å uttrykke sine meninger og synspunkter!

Nå virker du veldig bitter. 

Klart det ikke er nødvendig med storfest hvert år, men tenk så gøy, og ikke minst hyggelig, å samle venner og kjente til en morsom fest i stedet for å sitte på Facebook hjemme i hver sin stue. 

Jeg sys folk må få gjøre som de vil, uten at andre nødvendigvis skal komme med sure oppstøt og bitre kommentarer av den grunn. 

Vi er en i overkant sosial familie og inviterer til fullt hus ved enhver anledning og med tanke på at vi er 8 stk (og i periodee fler) så blir det en del bursdager i løpet av året. I tillegg til alle andre anledninger også. Som f.eks julefrokst, påskefrokost, 17.mai, grillkvelder, St.Hans, høsttakkefest osv osv. Og det er alltid stort oppmøte, så det må jo bety at folk liker det. Trist hvis man ikke kan ha en fest og samle venner og familie uten at man skal kalles for syyyyyk....

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, jentefranorge skrev:

Har hun datet han fyren til venstre på det bilde ? :o

Om jeg ikke husker feil, hadde hun vel en greie med han, før venninna ble sammen med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.1.2018 den 15.26, Ice_83 skrev:

Hva er det som skjer på selve bursdagen hennes da, siden det ble feiret nå? Herregud, hadde hun ikke stooor feiring av 30-års dagen i fjor. Det er vel ikke vanlig å ha stoor fest hver jævla bursdag.(Forutenom henne da som må ha oppmerksomhet 24/7). 

Det er ikke rart kg har et dårlig rykte når folk kritiserer folk fordi de feirer bursdagen sin! Tragikomisk.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kommentarfeltet i bloggen til lene stod det at lene ofte funfollower kleiven og så følger han igjen noen dager senere. Må være ugler i mosen...jeg har vært sur og irritert på min kjære jeg også, men har aldri falt meg inn å unfollowe/slette han :P

Endret av jentefranorge
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jentefranorge skrev:

På jodel stod det at lene ofte funfollower kleiven og så følger han igjen noen dager senere. Må være ugler i mosen...

Hun er fryktelig lite troverdig i alle disse kjærlighetsinnleggene sine. Motsier seg selv hele tiden. Hvorfor har hun liksom holdt på med han siden i sommer, dersom det er så lett som hun alltid skal ha det til? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quote

"– Hvem er du, hvor bor du, hvor gammel er du ,og hva gjør du?
– Og hva er dine topp 3 verdier livet? Hva driver deg?"

http://www.leneorvik.no/2018/01/30/hvem-er-det-som-egentlig-leser-denne-bloggen/

Lignende spørreundersøkelser har andre bloggere også kjørt i det siste, men de har vært åpne om at det dreier seg om å hente inn informasjon til kommersielle samarbeidspartnere.

Lenemor, derimot, vinkler spørsmålene som girlpower og omsorg:

Quote

"Vi jenter må holde sammen, backe hverandre, lære hverandre og lære av hverandre. Snakke fint om hverandre og være et godt med-menneske."

Det kan godt hende det er lov å hente inn info om leserne til sponsorene uten å flagge det, men djises, er det nødvendig å late som om det handler om nestekjærlighet?

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Bloggleseren skrev:

http://www.leneorvik.no/2018/01/30/hvem-er-det-som-egentlig-leser-denne-bloggen/

Lignende spørreundersøkelser har andre bloggere også kjørt i det siste, men de har vært åpne om at det dreier seg om å hente inn informasjon til kommersielle samarbeidspartnere.

Lenemor, derimot, vinkler spørsmålene som girlpower og omsorg:

Det kan godt hende det er lov å hente inn info om leserne til sponsorene uten å flagge det, men djises, er det nødvendig å late som om det handler om nestekjærlighet?

 

 

Er det mulig?!?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lager ikke to innlegg etter hverandre om jodel, kg, sladder, om man ikke bryr seg. Blir for dumt. Grow up. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, Moongirl said:

Får nok en special price!

Ellers så liker de faktisk stedet. :vetikke: Hadde jeg hatt like god råd som henne hadde jeg dratt hver uke, elsker The Well.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...