Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Sen ve ben skrev:

Fy F! hun sitter på flyet og snapper:angry:

Hva så? Mange gjør vel det.. Gratis Wifi på de fleste fly.. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sen ve ben skrev:

Fy F! hun sitter på flyet og snapper:angry:

Hva er galt med det? Norwegian har wifi om bord. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norwegian har wifi ombord, flyr jeg sas filmer jeg ofte med flymodus og legger ut snappen offline. Deretter oppdaterer jeg snappen når jeg lander ;) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den glassveggen ser stilig ut. Det er vel veldig in med de veggene der, så det er vel ikke spesielt orginalt. Har hun et stort speil på kjøkkenet? Ser rart ut. 

Endret av Ice_83
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Elisiaflisa skrev:

Hva så? Mange gjør vel det.. Gratis Wifi på de fleste fly.. 

Jeg trodde det forstyrret piloten etc.. min feil da. Sorry jiz!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er en spøk med de der bildene hun skal ha i stua. Det er langt fra hot (kanskje når du er 20 og student). Liker veldig godt smijernsdørene, og badet. Men disse bildene kommer bare til å bli blod harry.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over dette innlegget da jeg skulle søke på noe annet på bloggen. Bevis på naturlig og usminket hun kan se ut, ble positivt overrasket. Om hun hadde lagt ut noe lignende nå tviler jeg på, men om hun hadde gjort det hadde det vært bra http://www.leneorvik.no/2013/09/03/questions/

Fint å se en annen side en kun den "polerte" 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2018 den 9.05, Showmustgoon skrev:

Ser slik ut 🙈

Refererer du til Instagram? Følger ho ikke på sosiale medier, men var inne å sneik litt:fnise: og ser at Kjell Ola har kommentert på de siste bildene. Så er vel nr før det blir offisielt da, sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan da ikke offentliggjøre at hun egentlig ikke har vært singel det siste halvåret, til tross for milevis med selvskryt om hvor flink og god hun er på å være alene.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Skorpion89 skrev:

Hun kan da ikke offentliggjøre at hun egentlig ikke har vært singel det siste halvåret, til tross for milevis med selvskryt om hvor flink og god hun er på å være alene.

Man kan vel "holde på med folk" selv om man er singel? Man er vel ikke i forhold før man velger å være det vel?!?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Priyanka

Tja, vi har valgt både benkeplate i marmor og vegger på badet i en annen stein - jeg tenker at dette er naturmaterialer som holder seg lenge. Selvfølgelig, marmor er ikke en hype lenger, og jeg personlig er mer opptatt av valg vi kan leve med om noen år - så vi har kjørt en mer nedskalert versjon og kjøkkeninnredning i svart finér. Men hadde jeg digget marmor, så hadde jeg ikke vært redd for å velge det. 

Etter min mening kan hjem være både tidløse og vakre selv om de ikke er i vinden. Eksempelvis kan jeg nevne Elisabeth Heier og Stylizimo, dette er damer som fortsatt holder seg til en nøytral base, selv om farger er hot. Likevel synes jeg ikke stilen deres er ut, fordi de har en gjennomført og bevisst holdning, samt at de fokuserer på kvalitetsdesign. Nå skal jeg overhodet ikke påstå at Lene er i samme klasse - men poenget er at man kan unngå å havne i utdatert - fella. 

Selv synes jeg mange av valgene hun har tatt er over snittet vågale. Skjønner ikke greia med speil på kjøkkenet og badekar på soverommet. I mine øyne er det upraktisk, og jeg tror hun vil slite med med å selge pga det. 

Leiligheten er helt ok, men for steril for min smak. Smijernsdører har jo vært en greie i noen år nå, synes heller ikke den dusjdøra er noe spesielt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når bestevenninnen, Maria, ordner surprisebursdag til Lene, og mister Kleiven jr står pynta i dress ved siden av henne på Lene sin instastory med teksten «love you❤️❤️❤️» Er vel det nærmeste man kommer bekreftelse?😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Endelige skrev:

Når bestevenninnen, Maria, ordner surprisebursdag til Lene, og mister Kleiven jr står pynta i dress ved siden av henne på Lene sin instastory med teksten «love you❤️❤️❤️» Er vel det nærmeste man kommer bekreftelse?😍

Tror den instastoryen er slettet nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Endelige skrev:

Når bestevenninnen, Maria, ordner surprisebursdag til Lene, og mister Kleiven jr står pynta i dress ved siden av henne på Lene sin instastory med teksten «love you❤️❤️❤️» Er vel det nærmeste man kommer bekreftelse?😍

Hva er det som skjer på selve bursdagen hennes da, siden det ble feiret nå? Herregud, hadde hun ikke stooor feiring av 30-års dagen i fjor. Det er vel ikke vanlig å ha stoor fest hver jævla bursdag.(Forutenom henne da som må ha oppmerksomhet 24/7). 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ice_83 skrev:

Hva er det som skjer på selve bursdagen hennes da, siden det ble feiret nå? Herregud, hadde hun ikke stooor feiring av 30-års dagen i fjor. Det er vel ikke vanlig å ha stoor fest hver jævla bursdag.(Forutenom henne da som må ha oppmerksomhet 24/7). 

Feiring av bursdag er da en smakssak, og hva så om man feirer det med en stor fest hver eneste år? Denne gangen hadde hun jo ikke planlagt det selv engang, skulle hun liksom ha gått fra festen? :rolleyes:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, skyflakes skrev:

Feiring av bursdag er da en smakssak, og hva så om man feirer det med en stor fest hver eneste år? Denne gangen hadde hun jo ikke planlagt det selv engang, skulle hun liksom ha gått fra festen? :rolleyes:

Kanskje hun har betalt de for å ha overraskelsefest for henne?Haha skulle ikke ha forundret meg. Forstår ikke hvorfor de driver å mater på den oppmerksomheten hennes.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...