Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Unika skrev:

Ja. Også spår jeg at hun er forlovet og gravid innen året er omme. Tror det går fort.

Flytte fra nok en oppusset leilighet? Have mercy hvis det er tilfelle. Da er det noe som er klin gærent!! #brukogkast, det går bare ikke an å holde på slik!:frkk:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, blabla2226 skrev:

Hvordan vet du at det er derfor det har blitt slutt med Jørgen, f.eks?

Med de to tidligere så var det grunnen. Han siste har det florert andre årsaker. Der har hun også hintet selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Maydis8 skrev:

Med de to tidligere så var det grunnen. Han siste har det florert andre årsaker. Der har hun også hintet selv. 

Nysgjerrig.. Hva slags hint? Har hele tiden lurt på hva som skjedde mellom de! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
8 minutter siden, Ice_83 skrev:

Kjell-Ola skal selge leiligheten sin. Skal han flytte inn til Lene?!?

Flytte fra Tjuvholmen med utsikt til Frogner? Høres rart ut spør du meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, jentekvinne skrev:

Flytte fra Tjuvholmen med utsikt til Frogner? Høres rart ut spør du meg. 

Er vel fint der ja,men svinedyrt?Wow det skjer ihvertfall fort, om han skal flytte inn til henne allerede nå...Men ting skjer nok fort om det er kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Ice_83 skrev:

Er vel fint der ja,men svinedyrt?Wow det skjer ihvertfall fort, om han skal flytte inn til henne allerede nå...Men ting skjer nok fort om det er kjærlighet.

Hvis de har datet siden i sommer (eller lenger) så er det ikke sååå fort da. 

Lene skal også ha kred for ikke å ha outet Jørgen hvis det er hans skyld at forholdet røk nesten før det hadde startet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ice_83 skrev:

Kjell-Ola skal selge leiligheten sin. Skal han flytte inn til Lene?!?

Han kjøpte leilighet på Aker brygge i november. Står på bloggen hans med link til annonsen på leiligheten han kjøpte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at etter alle bilder og omtale det kjøkkenet der har fått på Insta, Snap og blogg.. så viser det seg å være sponset. Snakk om å «glemme» å merke ordentlig. Tragisk innsats på jobb Lene!!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Showmustgoon skrev:

Tenk at etter alle bilder og omtale det kjøkkenet der har fått på Insta, Snap og blogg.. så viser det seg å være sponset. Snakk om å «glemme» å merke ordentlig. Tragisk innsats på jobb Lene!!

Meld hun inn. Dette visste hun! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du.. jeg gidder ikke! Hun mener selv hun er opptatt av å merke riktig og det er bare utrolig arrogant.. så jeg har heller sluttet å lese bloggen hennes. Hun var min favorittblogger frem til hun fikk fillers, silikon, ble markedsdirektør / interiørarkitekt / filosof osv. Nå er det så shallow at jeg klarer ikke relatere! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Showmustgoon skrev:

Vet du.. jeg gidder ikke! Hun mener selv hun er opptatt av å merke riktig og det er bare utrolig arrogant.. så jeg har heller sluttet å lese bloggen hennes. Hun var min favorittblogger frem til hun fikk fillers, silikon, ble markedsdirektør / interiørarkitekt / filosof osv. Nå er det så shallow at jeg klarer ikke relatere! 

Samme her- jeg elsket bloggen hennes før. Nå orker jeg nesten ikke kikke inn der lenger, og gjør jeg det, blir jeg bare irritert og angrer :klaske:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Prague skrev:

Samme her- jeg elsket bloggen hennes før. Nå orker jeg nesten ikke kikke inn der lenger, og gjør jeg det, blir jeg bare irritert og angrer :klaske:

Samme her også. Hun må ha mistet mange lesere. Eller iallefall fått færre enn hva hun kunne ha fått. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så morsomt med alle innleggene om «fremsnakk» og janteloven. Hører aldri Lene fremsnakke andre jenter enn seg selv så det hun sikter til der er vel egentlig at alle bør fremsnakke henne.. 

Endret av Tarese
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare le når hun skriver at hun ville lage noe annerledes, noe hun ikke hadde sett før, når hun skriver om dusjdøra med de sorte detaljene. Har ikke tall på alle de dusjdørene med glass og sorte detaljer som finnes på Pinterest. For ikke å snakke om de metalldørene i glass og sort som hun har mellom stue og kjøkken. Det er ikke annerledes og nytt, de finnes overalt... hele leiligheten som skal være så spesiell og kreativt designet av Lenemor er jo bare en stor kopi av alt hun ser på Pinterest🙄😂

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For all del, leiligheten er lekker den, selv om det er litt for sterilt og lite personlig for min smak. Men, hvorfor så all in på marmorfromten?? marmor har jo vært inne lenge nå og man ser det overalt, og da tenker jeg risikoen er stor for at når det blir ut, så blir det skikkelig ut. Hva gjør Lenemor da, bytte ut hele leiligheten?? For inntrykket er at hun er veldig opptatt av hva som er inn på interiørfronten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Kaffemonsteret skrev:

For all del, leiligheten er lekker den, selv om det er litt for sterilt og lite personlig for min smak. Men, hvorfor så all in på marmorfromten?? marmor har jo vært inne lenge nå og man ser det overalt, og da tenker jeg risikoen er stor for at når det blir ut, så blir det skikkelig ut. Hva gjør Lenemor da, bytte ut hele leiligheten?? For inntrykket er at hun er veldig opptatt av hva som er inn på interiørfronten.

Marmor er vel allerede ganske utdatert, det er i alle fall ikke trendy lenger. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Marte4321 skrev:

Må bare le når hun skriver at hun ville lage noe annerledes, noe hun ikke hadde sett før, når hun skriver om dusjdøra med de sorte detaljene. Har ikke tall på alle de dusjdørene med glass og sorte detaljer som finnes på Pinterest. For ikke å snakke om de metalldørene i glass og sort som hun har mellom stue og kjøkken. Det er ikke annerledes og nytt, de finnes overalt... hele leiligheten som skal være så spesiell og kreativt designet av Lenemor er jo bare en stor kopi av alt hun ser på Pinterest🙄😂

Tenkte på det jeg også🤣 Prøver å si at hun har så unik smak fordi hun skal ha smijernsdører med glass, noe som er super trendy for øyeblikket og derfor noe "alle" har. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...