Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Hun skriver om medmenneskelighet og at vi må unne hverandre suksess..

Hva med miljøet og planeten da?  Hun elsker å reise, og flyreiser forurenser mer enn noe annet transportmiddel.

Hun digger engangskopper. Hva med en termokopp man kan bruke flere ganger?

Tøymyknere er noe av det verste vi kan bruke i hjemmet mht miljøet. Hun elsker å sniffe inn lukten av sengetøy «dynket» i dette..

Og oppussing som hun driver med nesten kontinuerlig.. Neppe bra for miljøet!

Følger henne gjerne på togtur rundt i Europa hvis hun skulle finne på å reise på den måten. Det må jeg innrømme ;-)

Så Lene; du er hjertelig velkommen til å skjenke en eller to tanker på miljøvennlig og bærekraftig livsstil.. 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan noen fortelle meg hva jeg evt er misunnelig på? Fordi jeg skjønner det ikke helt selv. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2018 den 1.12, Ice_83 skrev:

Det er uansett mer seksuelt, og lettkleddheten kan for noen legge opp til at de er "billige". Mange menn prøver nok seg mer på "slike" kvinnfolk,om de kler seg slik. Om de er ute etter kun èn ting feks. 
Jeg kler meg ikke slik,og har gode holdninger ;) Er oppdratt godt! ;)

Dette synes jeg var meningsløs kritikk. Jeg synes også at stilen hennes er too much, men vi trenger da ikke å blande inn oppdragelse og seksualmoral. Vi bor i Norge og ikke i Midtøsten, heldigvis.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun skriver om medmenneskelighet og at vi må unne hverandre suksess..

Hva med miljøet og planeten da?  Hun elsker å reise, og flyreiser forurenser mer enn noe annet transportmiddel.

Hun digger engangskopper. Hva med en termokopp man kan bruke flere ganger?

Tøymyknere er noe av det verste vi kan bruke i hjemmet mht miljøet. Hun elsker å sniffe inn lukten av sengetøy «dynket» i dette..

Og oppussing som hun driver med nesten kontinuerlig.. Neppe bra for miljøet!

Følger henne gjerne på togtur rundt i Europa hvis hun skulle finne på å reise på den måten. Det må jeg innrømme ;-)

Så Lene; du er hjertelig velkommen til å skjenke en eller to tanker på miljøvennlig og bærekraftig livsstil.. 

Drømmen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare SKJØNNER ikke hvordan man kan påstå at kritikk mot denne bloggeren bunner i misunnelse? Er det fordi de som hevder dette er svært unge jenter som fortsatt er i en fase i livet der Lenes liv fremstår som det "alle" ønsker?

Helt - H E L T - ærlig, så hadde jeg vært forferdelig deprimert hvis jeg som 30-åring ikke hadde oppnådd noe som helst her i livet annet enn å selge privatlivet mitt for penger.  Er det pengene vi skal være misunnelige på? Jeg lurer oppriktig på dette.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Honningmor skrev:

Jeg bare SKJØNNER ikke hvordan man kan påstå at kritikk mot denne bloggeren bunner i misunnelse? Er det fordi de som hevder dette er svært unge jenter som fortsatt er i en fase i livet der Lenes liv fremstår som det "alle" ønsker?

Helt - H E L T - ærlig, så hadde jeg vært forferdelig deprimert hvis jeg som 30-åring ikke hadde oppnådd noe som helst her i livet annet enn å selge privatlivet mitt for penger.  Er det pengene vi skal være misunnelige på? Jeg lurer oppriktig på dette.

Hun har klart å skape seg et halvkjent navn. Hun har skaffet seg en god del kontakter og kommer nok til å skaffe seg jobb relativt kjapt hvis hun slutter å blogge. Hun fikk jo blant annet jobben som markedsdirektør i the moon. Tipper hun kommer til å jobbe med interiør i fremtiden og tror hun kommer til å få jobben kun ved å være Lene Orvik. Hun er jo ikke interessert i å utdanne seg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Honningmor said:

Jeg bare SKJØNNER ikke hvordan man kan påstå at kritikk mot denne bloggeren bunner i misunnelse? Er det fordi de som hevder dette er svært unge jenter som fortsatt er i en fase i livet der Lenes liv fremstår som det "alle" ønsker?

Helt - H E L T - ærlig, så hadde jeg vært forferdelig deprimert hvis jeg som 30-åring ikke hadde oppnådd noe som helst her i livet annet enn å selge privatlivet mitt for penger.  Er det pengene vi skal være misunnelige på? Jeg lurer oppriktig på dette.

Helt enig. Hun har absolutt ingenting jeg er misunnelig på eller ønsker å ha. Tvertimot virker det som hun har et utrolig tomt og meningsløst liv som kun handler om overflate, festing og sløsing. 

Men en 14 år gammel jente synes kanskje at dette er "goalz". 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 16.03, Honningmor skrev:

Jeg bare SKJØNNER ikke hvordan man kan påstå at kritikk mot denne bloggeren bunner i misunnelse? Er det fordi de som hevder dette er svært unge jenter som fortsatt er i en fase i livet der Lenes liv fremstår som det "alle" ønsker?

Helt - H E L T - ærlig, så hadde jeg vært forferdelig deprimert hvis jeg som 30-åring ikke hadde oppnådd noe som helst her i livet annet enn å selge privatlivet mitt for penger.  Er det pengene vi skal

Endret av Ice_83
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honningmor skrev:

Jeg bare SKJØNNER ikke hvordan man kan påstå at kritikk mot denne bloggeren bunner i misunnelse? Er det fordi de som hevder dette er svært unge jenter som fortsatt er i en fase i livet der Lenes liv fremstår som det "alle" ønsker?

Helt - H E L T - ærlig, så hadde jeg vært forferdelig deprimert hvis jeg som 30-åring ikke hadde oppnådd noe som helst her i livet annet enn å selge privatlivet mitt for penger.  Er det pengene vi skal være misunnelige på? Jeg lurer oppriktig på dette.

Helt enig. Jeg lurer virkelig på hva jeg har å være misunnelig på. Kan ikke si at jobben hennes misunner meg heller. Ikke penger heller, da jeg kjøper meg akkurat det jeg vil, inkl reiser og designervesker, men jeg MÅ ikke vise disse frem for alt og alle for bekreftekser. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alle forksjellige ønsker og mål i livet. Jeg tror lene elsker sitt liv, og dere elsker deres. Men hvorfor følger dere med på bloggen hennes og snapchaten hennes, hvis dere mener livet hennes er overfladisk og alt bare handler om sløsing og festing. Er jeg den eneste personen som ikke gidder å lese bloggere jeg ikke liker eller bloggere jeg irriterer meg over. Man gir de jo klikk og lesertall, som igjen genererer penger og tilskudd til denne overfladiske livsstilen.

Endret av jentefranorge
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Honningmor skrev:

Jeg bare SKJØNNER ikke hvordan man kan påstå at kritikk mot denne bloggeren bunner i misunnelse? Er det fordi de som hevder dette er svært unge jenter som fortsatt er i en fase i livet der Lenes liv fremstår som det "alle" ønsker?

Helt - H E L T - ærlig, så hadde jeg vært forferdelig deprimert hvis jeg som 30-åring ikke hadde oppnådd noe som helst her i livet annet enn å selge privatlivet mitt for penger.  Er det pengene vi skal være misunnelige på? Jeg lurer oppriktig på dette.

Ikke har oppnådd noe som helst? Det blir jo for dumt å si. Jeg er ikke Lenes største fan, men hun har blitt et navn, folk diskuterer jo henne side opp og side ned her inne. Hun har designet flere kolleksjoner for Bik Bok, og har lansert egen sko-/brillekolleksjon bl. a, om jeg ikke husker feil. Hun har skapt et brand, så noe riktig har hun gjort. Hun kan også leve av å gjøre det hun elsker. Ikke alle kan det, så good for her.  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Prorsum skrev:

Ikke har oppnådd noe som helst? Det blir jo for dumt å si. Jeg er ikke Lenes største fan, men hun har blitt et navn, folk diskuterer jo henne side opp og side ned her inne. Hun har designet flere kolleksjoner for Bik Bok, og har lansert egen sko-/brillekolleksjon bl. a, om jeg ikke husker feil. Hun har skapt et brand, så noe riktig har hun gjort. Hun kan også leve av å gjøre det hun elsker. Ikke alle kan det, så good for her.  

Dette har du helt rett i, og jeg tar selvkritikk for å ha ordlagt meg litt klossete.  Men det du skriver over bunner jo nettopp i det jeg skriver angående det å selge privatlivet sitt - for alt dette er jo oppnådd gjennom nettopp salg av seg selv i ulike sosiale medier. Det oppleves (iallefall for meg) som noe helt annet enn når personer oppnår suksess gjennom hardt arbeid og talent. Det er på en måte det motsatte av å selge seg selv for så å få fordeler i form av designoppdrag etc.

Men jeg tenker ikke dette er noe spesielt fenomen som kun tilhører Lene. Kunne like gjerne vært sagt om Kardashians eller andre kjendiser som har oppnådd -økonomisk- suksess gjennom salg av eget privatliv. 

Det jeg stusser på er hvordan noe klarer å koble kritikk av dette opp mot misunnelse? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lene!
Vil tipse deg om å se på God morgen Norge i dag og de uperfekte pikene.
Det er jentene sine som tar ansvar og er forbilder det! Kanskje noe du kan ta med i 2018? Livet er ikke perfekt
og det er noe å vise til unge jenter som tror at livet ikke er fullkomment uten silikon, fillers, dyre vesker og merkeklær.
Du er i en unik posisjon der du har muligheten til å påvirke på en sunn måte – bruk den!
 

Bra at hun godkjenner slike kommentarer og tar slike ting til etterretning! :) 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, rebus skrev:

Både lene og Kjell-Ola er på the well;)

Kommer nok et innlegg om hvor rett denne mannen er og at hun aldri har følt det sånn før. Eller hun kan bruke et av de gamle og redigere navnet😜

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maydis8 skrev:

Kommer nok et innlegg om hvor rett denne mannen er og at hun aldri har følt det sånn før. Eller hun kan bruke et av de gamle og redigere navnet😜

Ja. Også spår jeg at hun er forlovet og gravid innen året er omme. Tror det går fort.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Unika skrev:

Ja. Også spår jeg at hun er forlovet og gravid innen året er omme. Tror det går fort.

Det er jo nettopp å slå seg til ro hun ikke vil. Det er derfor det ble slutt med samtlige andre...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maydis8 skrev:

Det er jo nettopp å slå seg til ro hun ikke vil. Det er derfor det ble slutt med samtlige andre...

Hvordan vet du at det er derfor det har blitt slutt med Jørgen, f.eks?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...