Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Sen ve ben skrev:

Alder er bare tall, men om hun er 23 og han 40, synes jeg det blir litt for drøyt..ekkelt rett og slett. Men men, hun har sikkert noe andre kvinner ikke har. «tenketenke»

Lene er 30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Sen ve ben skrev:

Alder er bare tall, men om hun er 23 og han 40, synes jeg det blir litt for drøyt..ekkelt rett og slett. Men men, hun har sikkert noe andre kvinner ikke har. «tenketenke»

Hæ? LO er straks 31 år. Nye dama til G, som visstnok skal være 23. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ice_83 skrev:

Hæ? LO er straks 31 år. Nye dama til G, som visstnok skal være 23. 

Aaah takk,,jeg blandet litt her. Etter jeg så den nye fyren, så vet jeg ikke lenger hva jeg skriver :daane:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, jentefranorge skrev:

Han har lagt ut bilder  på instgarmmen fra samme fjelltur som henne, så er ingen tvil det er han hun besøker. 

Hun har bra kropp og tar vare på seg, ikke rart hun drar menn :-) SIkket veldig hyggelig mot disse mennene også. 

Bra kropp pga hun har fikset på mye...Voldsomt som du forsvarer henne..

 Kjenner folk som er 10 år yngre enn meg, som har tatt flere gram silikon, fikset nese og restylane i lepper,falske øyevipper og botox. Såå tragisk!! Ser jo ut som 45 år gamle damer. Blitt en trist verden!! Veldig enig med Kristin Gjelsvik angående dette sjuke hysteriet!!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ice_83 skrev:

Bra kropp pga hun har fikset på mye...Voldsomt som du forsvarer henne..

 Kjenner folk som er 10 år yngre enn meg, som har tatt flere gram silikon, fikset nese og restylane i lepper,falske øyevipper og botox. Såå tragisk!! Ser jo ut som 45 år gamle damer. Blitt en trist verden!! Veldig enig med Kristin Gjelsvik angående dette sjuke hysteriet!!

Folk får gjøre som de vil med eiga kropp, men det lyser ikke akkurat selvsikkerhet når de overdriver det her kosmetiske inngrepene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Ice_83 skrev:

Bra kropp pga hun har fikset på mye...Voldsomt som du forsvarer henne..

 Kjenner folk som er 10 år yngre enn meg, som har tatt flere gram silikon, fikset nese og restylane i lepper,falske øyevipper og botox. Såå tragisk!! Ser jo ut som 45 år gamle damer. Blitt en trist verden!! Veldig enig med Kristin Gjelsvik angående dette sjuke hysteriet!!

Hun har fikset på nesen og puppene, men ellers er ansiktet og resten av kroppen naturlig. Hun er pen! Det hjelper ikke bare å fikse nesen og puppene også blir man vakker, hun hadde vært pen uten å gjøre noen ting. Men igjen; med kilovis sminke, lag på lag av alt mulig rart, så blir alle vakre.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Sen ve ben skrev:

Hun har fikset på nesen og puppene, men ellers er ansiktet og resten av kroppen naturlig. Hun er pen! Det hjelper ikke bare å fikse nesen og puppene også blir man vakker, hun hadde vært pen uten å gjøre noen ting. Men igjen; med kilovis sminke, lag på lag av alt mulig rart, så blir alle vakre.  

+leppene

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, O.G. skrev:

Folk får gjøre som de vil med eiga kropp, men det lyser ikke akkurat selvsikkerhet når de overdriver det her kosmetiske inngrepene.

Helt sant. Men ha Sophie Elise og Kylie Jenner som forbilde? Huff og takk for meg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ice_83 skrev:

Helt sant. Men ha Sophie Elise og Kylie Jenner som forbilde? Huff og takk for meg

Du kan så si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jentefranorge skrev:

Han har lagt ut bilder  på instgarmmen fra samme fjelltur som henne, så er ingen tvil det er han hun besøker. 

Hun har bra kropp og tar vare på seg, ikke rart hun drar menn :-) SIkket veldig hyggelig mot disse mennene også. 

Hun har lagt seg under kniven flere ganger, da får man som regel "fin" kropp...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Sen ve ben skrev:

Hun har fikset på nesen og puppene, men ellers er ansiktet og resten av kroppen naturlig. Hun er pen! Det hjelper ikke bare å fikse nesen og puppene også blir man vakker, hun hadde vært pen uten å gjøre noen ting. Men igjen; med kilovis sminke, lag på lag av alt mulig rart, så blir alle vakre.  

Nei, resten av kroppen er ikke naturlig... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maydis8 skrev:

Nei, resten av kroppen er ikke naturlig... 

Hvordan? Hun spiser sundt og trener? Er ikke det naturlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, O.G. skrev:

Jeg syne Kjell Ola ser ut som den der ordinære gymgående metroseksuelle fyrene du ser overalt, men det er nu meg. Han virker egentlig veldig hyggelig, så jeg ser ikke helt hva han og Lene har til felles, men, men.

Kjell Ola Kleiven er dritdeilig, fatter ikke hva han ser i den fjolla Lene

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Ice_83 said:

Bra kropp pga hun har fikset på mye...Voldsomt som du forsvarer henne..

 Kjenner folk som er 10 år yngre enn meg, som har tatt flere gram silikon, fikset nese og restylane i lepper,falske øyevipper og botox. Såå tragisk!! Ser jo ut som 45 år gamle damer. Blitt en trist verden!! Veldig enig med Kristin Gjelsvik angående dette sjuke hysteriet!!

Herlighet, forvarer henne fordi jeg ikke er enig? Har ingen betydning hva hun har fikset på seg, hun ser bra ut. Dessuten er det bare nesen og leppene, kroppen trener hun jo og spiser sunt, samt genetikk at hun er høy og slank beinbygning. SIlikon har hun ikke tatt enorme mengder. Uten silikon hadde hun da hatt helt lik kropp, bare mindre bryst? 

jeg har selv venniner som har fikset på både nese og pupper, samt andre ting. Du ville aldri merket det. Det ser naturlig ut. Er når du tar fillers i ansiktet det ser fake ut, og spørs i hvilke mengder. Har ei vennine som har fillers i kinnbein. Det ville du heller aldri merket. Damer ser fake ut, når de har tonnevis med sminke, stygge duck lips med overdrevet Restylane og enormt falske vippe. Da ser alle "opererte" ut. Synes også det er bra lene ikke reklamerer for disse operasjonene, hun gjør det for egen del og holder kjeft.

Dessuten, disse kjekkasene som hun dater - er nok klar over hun har fikset på ting. De stopper ikke dem. Gutter bryr da seg ikke om nesen er fikset eller ei, så lenge de liker personligheten til dama. Det som telles til syvende og sist. En nese operasjon gjør deg ikke pen, om ikke resten av ansiktet er symmetrisk... og alle kan se pene ut, hvis de tar vare på seg selv. Rett skinke, fin hud, osv. 

Endret av jentefranorge
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, jentefranorge skrev:

Herlighet, forvarer henne fordi jeg ikke er enig? Har ingen betydning hva hun har fikset på seg, hun ser bra ut. Dessuten er det bare nesen og leppene, kroppen trener hun jo og spiser sunt, samt genetikk at hun er høy og slank beinbygning. SIlikon har hun ikke tatt enorme mengder. Uten silikon hadde hun da hatt helt lik kropp, bare mindre bryst? 

jeg har selv venniner som har fikset på både nese og pupper, samt andre ting. Du ville aldri merket det. Det ser naturlig ut. Er når du tar fillers i ansiktet det ser fake ut, og spørs i hvilke mengder. Har ei vennine som har fillers i kinnbein. Det ville du heller aldri merket. Damer ser fake ut, når de har tonnevis med sminke, stygge duck lips med overdrevet Restylane og enormt falske vippe. Da ser alle "opererte" ut. Synes også det er bra lene ikke reklamerer for disse operasjonene, hun gjør det for egen del og holder kjeft.

Dessuten, disse kjekkasene som hun dater - er nok klar over hun har fikset på ting. De stopper ikke dem. Gutter bryr da seg ikke om nesen er fikset eller ei, så lenge de liker personligheten til dama. Det som telles til syvende og sist. En nese operasjon gjør deg ikke pen, om ikke resten av ansiktet er symmetrisk... og alle kan se pene ut, hvis de tar vare på seg selv. Rett skinke, fin hud, osv. 

Lene og de andre opererte tar ikke slike operasjoner for egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, jentefranorge skrev:

Herlighet, forvarer henne fordi jeg ikke er enig? Har ingen betydning hva hun har fikset på seg, hun ser bra ut. Dessuten er det bare nesen og leppene, kroppen trener hun jo og spiser sunt, samt genetikk at hun er høy og slank beinbygning. SIlikon har hun ikke tatt enorme mengder. Uten silikon hadde hun da hatt helt lik kropp, bare mindre bryst? 

jeg har selv venniner som har fikset på både nese og pupper, samt andre ting. Du ville aldri merket det. Det ser naturlig ut. Er når du tar fillers i ansiktet det ser fake ut, og spørs i hvilke mengder. Har ei vennine som har fillers i kinnbein. Det ville du heller aldri merket. Damer ser fake ut, når de har tonnevis med sminke, stygge duck lips med overdrevet Restylane og enormt falske vippe. Da ser alle "opererte" ut. Synes også det er bra lene ikke reklamerer for disse operasjonene, hun gjør det for egen del og holder kjeft.

Dessuten, disse kjekkasene som hun dater - er nok klar over hun har fikset på ting. De stopper ikke dem. Gutter bryr da seg ikke om nesen er fikset eller ei, så lenge de liker personligheten til dama. Det som telles til syvende og sist. En nese operasjon gjør deg ikke pen, om ikke resten av ansiktet er symmetrisk... og alle kan se pene ut, hvis de tar vare på seg selv. Rett skinke, fin hud, osv. 

Høy benbygning? Du vet at dama er lav? Ellers er jeg enig i at hun har da ikke gjort annet enn lepper, nese og bryst. Dama virker heller ikke oversvermet i menn. Hun er trossalt singel. La dama få date, men å påstå at hun har draget fordi hun har hatt 3 forhold siste, hva, 15 årene? Og datet litt? Hmm....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, O.G. skrev:

Lene og de andre opererte tar ikke slike operasjoner for egen del.

Nei, Lene så hun tok silikon for sin egen del, men har aldri sett noen norske bloggere postet så mange bikinibilder. Faktisk. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skorpion89 skrev:

Nei, Lene så hun tok silikon for sin egen del, men har aldri sett noen norske bloggere postet så mange bikinibilder. Faktisk. 

Mange som sier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, O.G. skrev:

Mange som sier det.

Dummeste unskyldningen jeg hører. I såfall får de et fryktelig stort ønske om å eksponere de, i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skorpion89 skrev:

Dummeste unskyldningen jeg hører. I såfall får de et fryktelig stort ønske om å eksponere de, i samme slengen.

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...