Gå til innhold

TreneBelle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Ugh, her var det lenge siden jeg hadde oppdatert! Ikke fordi jeg ikke har trent (det har jeg nemlig :nigo: ), men bare fordi. Tidsklemma og alt det der. Men nå, dere, har jeg fått mannen hjem sånn hele tiden, og jeg kan endelig (!) legge opp en fast treningsplan, og da håper jeg jeg får tid til å oppdatere her inne oftere. Jeg legger ikke lista så veldig høyt enn så lenge, og tenker å ha faste treningsdager mandag, onsdag og lørdag. Onsdagen blir fast spinning, mens de to andre dagene tar jeg litt mer på humøret.

Forrige lørdag var jeg på O2 Low, som er en halvtime aerobic-kondis og en halvtime styrke. Helt grei time, men som jeg til min store glede oppdaget at jeg var ''for flink'' til. Haha, det høres så teit ut! Men ja, særlig på kondisdelen ble jeg ikke slitnere enn 88% av maxpuls, mens andre var langt over 90. Styrkedelen var hard og jævlig, men håndterbar. :5: Det har nok en del med instruktøren å gjøre også altså. Hun er flink, men jeg har vært på samme time med andre instruktører, og da har det vært veldig mye hardere.

I dag skal jeg på yoga. Det er en annen instruktør enn sist jeg var, så jeg er spent på om det blir så tungt. Jeg har vært på så mange ulike yogatimer nå, og de har variert fra ingen svette til dryppende svette. Om det blir førstnevnte, tar jeg meg litt styrke etterpå. Jeg tør ikke risikere å ta noe før, slik jeg gjorde sist. :hoho: Men akk, jeg er gangsperr i overkroppen og leggene etter lørdag, så det kan bli hardt med yoga i dag. :fnise: Godt skal det bli uansett. :trene: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest- silje

Flinka :tongue: ser at du står på :) 

Svetten sildra hos meg i dag under trening også, men det var nok for at det er så himla varmt ute, og ikke at økta var noe å rope særlig hurra for :hoho:

Øvelsene for vond skulder, er faktisk veldig viktig :opplyser: . Men jeg kan forstå at det ikke er det kjekkeste tallet å skrive, hvis en er vandt til litt høyere tall ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...