Gå til innhold

Poppsilopp skal plutselig ha tvillinger ❤️


Poppsilopp

Anbefalte innlegg

Nå begynner tiden å gå fort altså! Er 29+5 i dag, snart over i uke 30. Kjenner jeg får litt småpanikk av å tenke på at det begynner å nærme seg. Det er mange tanker og spørsmål som sviver rundt i hodet. Hva om jeg ikke takler smertene ved fødselen? Hvordan vil det bli å aldri bare være meg og mannen? Hva om jeg ikke egner meg som mor? Men mest redd er jeg for at noe skal skje gutten vår. Jeg har allerede rekt å bli så ufattelig glad i han at jeg ikke en gang orker tanken på at noe skal skje han :hjerte: To personer jeg kjenner har mistet sine gutter rundt der jeg er kommet nå, noe som gjør meg litt ekstra bekymret.

Formen er generelt sett bra. Men jeg blir så utrolig fort sliten. Og når jeg er sliten blir jeg ør og kvalm. Heldigvis har jeg lite jeg må om dagene, så jeg har mulighet til å ta det med ro, og det kjenner jeg at trenger. Hadde besøk av mamma og pappa i helga,  det var kjempe koselig, og når de er på besøk så tar jeg det egentlig med ro i forhold til når andre er på besøk, men det har tatt på det også. Så nå koser jeg meg i sofaen under teppet, med julemusikk og en kopp kaffe latte :nigo: Julestemningen begynner å komme. Jeg elsker virkelig jul, og gleder meg veldig til å ta fram julepynten til helga :nissegutt:

Ellers kjenner jeg skikkelig sterke bevegelser for tiden, og det er så betryggende og koselig:rodmer: Men dessverre er ikke gutten vår like interessert i å sparke i pappaen sin. Magen vokser også, og jeg kjenner at ting som å reise seg når man er så dum at man har satt seg på gulvet er litt vanskelig uten mannens hjelp :fnise: Kanskje jeg skal legge ut enda ett magebilde, begynner å bli noen uker siden sist :)

Jeg var så uheldig at jeg så en melding på telefonen til mannen fra min bestevenninne, hvor hun spurte om babyshower. Og jeg elsker jo overraskelser, så jeg skulle virkelig ønske jeg ikke så den. Skulle bare se hvor mye klokka var, og la den fra meg i det jeg så hva det var. Men jeg fortalte det til han da. Så får jeg heller virke overrasket når det evt. skjer :P Men så er jeg også litt i  overkant glad i å ha kontroll, så nå når jeg vet om at det er noe så vil jeg jo vite alt :fnise: Ellers er det kjempe koselig at de har tenkt på dette! Setter virkelig pris på at jeg har så gode venner :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er veldig vanlige tanker å ha når fødsel nærmer seg.. Det er jo noen virkelig skumle greier vi begir oss ut på! Men samtidig helt fantastisk! Nå kjenner jeg jo ikke deg noe godt, men ut i fra mitt inntrykk og det du skriver her så tror jeg absolutt at du kommer til å bli en god mor :) Og dette kommer til å gå helt fint! 

Utrolig koselig med babyshower da! :hjerte: Blir spennende når det blir :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal følge med her jeg :) Jeg er bare noen uker lengre på vei enn deg, så koselig å følge med på noen som man er så nærme i termin :)

Jeg kjenner meg veldig igjen i de tankene og bekymringene som du har. Det er nok ganske vanlig. Men jeg tror at det at man bekymrer seg kan være et godt tegn på at man blir en god og omtenksom forelder :)

Selvom man har kommet såpass langt i svangerskapet, så går man likevel og bekymrer seg for at noe går galt. Skjønner at du blir ekstra redd når du kjenner noen som det har gått galt med, men husk at for de aller aller fleste, så går alt bra når man har kommet såpass langt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er veldig vanlige tanker å ha når fødsel nærmer seg.. Det er jo noen virkelig skumle greier vi begir oss ut på! Men samtidig helt fantastisk! Nå kjenner jeg jo ikke deg noe godt, men ut i fra mitt inntrykk og det du skriver her så tror jeg absolutt at du kommer til å bli en god mor :) Og dette kommer til å gå helt fint! 

Utrolig koselig med babyshower da! :hjerte: Blir spennende når det blir :) 

Så snill du er som sier det Kaffemor :kose: Det er nok som du sier vanlige tanker å ha :hjerte: 

Skal følge med her jeg :) Jeg er bare noen uker lengre på vei enn deg, så koselig å følge med på noen som man er så nærme i termin :)

Jeg kjenner meg veldig igjen i de tankene og bekymringene som du har. Det er nok ganske vanlig. Men jeg tror at det at man bekymrer seg kan være et godt tegn på at man blir en god og omtenksom forelder :)

Selvom man har kommet såpass langt i svangerskapet, så går man likevel og bekymrer seg for at noe går galt. Skjønner at du blir ekstra redd når du kjenner noen som det har gått galt med, men husk at for de aller aller fleste, så går alt bra når man har kommet såpass langt :) 

så koselig med ny leser :goodbye: Så spennende da :) Da har jo ikke du så mange ukene igjen du da :nigo: Ja, det skal vel godt gjøres å ikke bekymre seg noe. Det er vel en naturlig del av det å skulle bli foreldre.

 

*****************

Ellers er jeg 30 uker på vei i dag :strix: Tenk, bare ti uker igjen!

Feiret dette med den koselige glukosebelastningen:blink: Ble skikkelig svimmel etterhvert, men jeg fikk heldigvis legge med nedpå på et rom, og der sovnet jeg. Så da gikk det greit. Og i motsetning til hva den "koselige" jordmora bare antok, så har jeg ingen svangerskapsdiabetes! :nigo: Så da skal jeg jaggu gå på den timen hun satt opp i neste uke. Så blir det spennende å høre om hun nå kan fortelle meg om hvordan vi kan følge opp det at gutten vår i magen er stor! Men hvis hun er like ukoselige denne gangen så kutter jeg hun ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt dårlig på å oppdatere her inne. Har sånne perioder hvor det bare er tiltak å gå innom KG. Så nå kommer en hel avhandling for de som gidder å lese :P Setter veldig pris på alle som titter innom og legger igjen spor. Det er veldig koselig :) 

Var hos jordmor i går, og nå hadde hun plutselig glemt at hun var overbevist om at jeg hadde svangerskapsdiabetes, for når jeg viste svaret så sa hun at bare var rutine, ikke noe hun regnet med at jeg hadde🙈 Og når hun skulle måle sf-mål sa hun, åj her var det kommet noen striper ja! Men det var rart siden jeg hadde lagt på meg så lite. Men hun som jordmor må jo vite at det er det at magen vokser og hormoner som fører til det, ikke vekt! Og jeg følte meg jo ikke akkurat spesielt flott når hun så tydelig påpekte det, som om det var veldig uvanlig. Det er jo ikke akkurat som om jeg var så glad i strekkmerkene fra før av akkurat. Det er heldigvis ikke så veldig mange, men jeg regner med de blir flere i ukene som kommer. Og selv om jeg egentlig hater de, fordi jeg føler at de ødelegger den eller ganske fine magen, så prøver jeg å si meg selv at de er der fordi jeg faktisk bærer frem et liv.

I tillegg så spurte jeg litt rundt det at lillegutt var målt til +28% i uke 25, om det var noe man fulgte opp. Men det var visst ikke sånn, alle størrelser var normale. Ikke lett å bli klok altså!

Gir opp hele dama :bond: skal høre med legen min når jeg skal dit til uken.

Ellers er 31+3 i dag :nigo: Og jeg begynner å kjenne godt at jeg er gravid nå altså. Ting begynner å bli ganske tungt. Er jeg så uheldig at jeg setter meg ned på gulvet, så må jeg ha hjelp opp igjen. Godt jeg har en stor og sterk mann altså :fnise: Sliter med halsbrann til tider, og nå har jeg spist opp alle Love heartsene. Jeg blir også fryktelig fort sliten, så det blir mange hviler på senga for tiden, men jeg kjenner at jeg trenger det for jeg får veldig lett kynnere når jeg gjør noe. I tillegg er immunforsvaret omtrent ikke-eksisterende for tiden, så jeg har selvfølgelig klart å bli skikkelig sørpe-forkjøla. Og idet jeg begynner å spise blir jeg så stappa at jeg omtrent gulper, så jeg får nesten aldri spist meg mett. Men det har jo ført til at jeg fortsatt ikke har gått opp mer enn 5,5 kg, noe jeg er veldig fornøyd med :nigo:  Men uansett alle plager og vondter, og uansett hvor lei jeg blir til tider så er det også noe helt magisk ved å være gravid. Jeg elsker magen som vokser og vokser, og ikke minst å kjenne gutten vår bevege seg inni der :rodmer: Og så føler jeg veldig på hvor heldige vi er, som endelig skal bli foreldre. Det er mange der ute som er der jeg var, som skulle gjort hva som helst for å få alle gravidplager som var. Mens vi skal snart møte gutten vår :hjerte: 

Endelig er desember her :hjerte: Måneden jeg elsker aller mest :nisse: Så nå er det julemusikk for fult her. I tillegg kom både nisser og engler og røde duker frem sammen med adventstaker og julestjernen :nigo: Jeg er en av dem som pynter til jul første søndag i advent, rett og slett fordi jeg er så glad i jul at jeg synes det er koselig å nyte det så lenge som mulig. Blir nesten litt deprimert når det må bort etter jul :P Og så har jeg etter 8 år endelig fått kalender av mannen. Ga et ganske tydelig hint om at jeg ønsket meg en Smarties kalender (så jeg er ikke så veldig storkrevende altså, forventer ikke pakkekalender eller noe sånt:P), så spurte jeg han 1. desember om det tilfeldigvis var noen kalender til meg, da reiste han rett på butikken og kjøpte en til meg :fnise: Tror det var en som fikk litt dårlig samvittighet for den gravide kona som hadde så lyst på sjokolade :P 

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun jordmoren din høres ut som ei ordentlig fitte. Beklager språket, men herregud. Du skal se magen min du. Jeg var full av strekkmerker (og la på meg mye!) men alle utenom 3 stykker har falmet nå. Bare drit i den kjerringa, hu burde få seg en ny jobb hvor hun sitter bak en skjerm. Hun høres utrolig lite koselig ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Hadde inntrykk av at det er vanlig å få strekkmerker jeg. Høres veldig spesielt ut han hun påpeker det. 

Ellers kjenner jeg meg igjen i det du sier at det begynner å bli slitsomt å være gravid nå som det nærmer seg slutten, men det er jo samtidig kos også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kjerring! Jeg la ikke på meg et gram og hadde liten mage, men strekkmerker fikk jeg likevel. Tydelig at det mangler litt mellom ørene på den teite jordmoren. 

Herlig med desember og adventstid :) Ikke lenge igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.. Ho jordmora di altså :bond:  Er vel en grunn til at ho ikke jobber på føden tipper jeg :P Du får bare lukke ørene!! Normale folk kommenterer ikke strekkmerker. Var ingen som sa noe til meg sist, og jeg hadde MYE :sjenert: Man får jo ikke gjort noe med de uansett.

Er så koselig med adventstid. Jeg savner bare litt julevær. Regner ute og skal komme bøttelass i natt. Hadde vært kos med litt snø.

Men +28 på vekstavik er jo veldig rart at ingen har tatt tak i da. Da har de jo estimert babyen til å være nærmere 5 kg ved termin :bond: Ikke for å skremme, men det høres jo mye ut da. For er jo det det betyr. At babyen forventes å ha 28% høyere vekt enn gjennomsnittet ved termin. Gjennomsnittet for gutter er jo 3800 gr. 28% av dette er jo 1064gr, altså 4864 gr.. Ja jeg har brukt kalkulator :fnise: 
Håper legen din tar deg på alvor og sender deg på ny vekstestimering. Den du hadde så tidlig som i uke 25 er kanskje ikke helt pålitlig :klo: Er mer pålitlig nå når du snart er i uke 32.. Men man hører jo om mange som bommer fordetom :P 

 

Så koselig at du fikk hintet deg til en adventskalender :P eller bedt om det.. Min er også håpløs på sånt. Han har pleid å kjøpe flax kalender, men vi har hatt så dårlig flax i de siste årene, så han har ikke kjøpt i år :( Savner pakkekalenderen fra mamma jeg :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jordmoren din høres ut som ei ordentlig fitte. Beklager språket, men herregud. Du skal se magen min du. Jeg var full av strekkmerker (og la på meg mye!) men alle utenom 3 stykker har falmet nå. Bare drit i den kjerringa, hu burde få seg en ny jobb hvor hun sitter bak en skjerm. Hun høres utrolig lite koselig ut. 

Helt klart en meget spesiell dame! Ble lei meg sist. Denne gangen gikk jeg egentlig kun for å få sagt "se her, jeg har ikke svangerskapsdiabetes!" :P Men nå hadde hun jo glemt hele greia. Men det biter ikke på meg i det hele tatt nå. Både meg og mannen, ler mest av henne etter timen. Jeg mener, når jordmora bruker lengre tid på å fortelle om flere forskjellige folk hun kjenner har gått på tur med og uten brodder, enn å snakke om ting som er relevant, så er det ikke meg det er noe galt med i hvertfall :fnise: 

Eh... Hadde inntrykk av at det er vanlig å få strekkmerker jeg. Høres veldig spesielt ut han hun påpeker det. 

Ellers kjenner jeg meg igjen i det du sier at det begynner å bli slitsomt å være gravid nå som det nærmer seg slutten, men det er jo samtidig kos også :)

Synes også det var spesielt, men så er jo hun ganske spesiell. Så det er vel ikke mer å vente :P 

Ja, du er jo enda nærmere slutten du. Så du kjenner deg nok igjen ja :fnise: 

For en kjerring! Jeg la ikke på meg et gram og hadde liten mage, men strekkmerker fikk jeg likevel. Tydelig at det mangler litt mellom ørene på den teite jordmoren. 

Herlig med desember og adventstid :) Ikke lenge igjen nå :)

Ja, jeg skjønte virkelig ikke helt den reaksjonen. Var det overraskende å se strekkmerker på en gravidmage? Eller gjorde hun det rett og slett for å være stygg. Tror egentlig at hun rett og slett er litt kort.

Advent er en fin tid ja :) 

Herregud.. Ho jordmora di altså :bond:  Er vel en grunn til at ho ikke jobber på føden tipper jeg :P Du får bare lukke ørene!! Normale folk kommenterer ikke strekkmerker. Var ingen som sa noe til meg sist, og jeg hadde MYE :sjenert: Man får jo ikke gjort noe med de uansett.

Er så koselig med adventstid. Jeg savner bare litt julevær. Regner ute og skal komme bøttelass i natt. Hadde vært kos med litt snø.

Men +28 på vekstavik er jo veldig rart at ingen har tatt tak i da. Da har de jo estimert babyen til å være nærmere 5 kg ved termin :bond: Ikke for å skremme, men det høres jo mye ut da. For er jo det det betyr. At babyen forventes å ha 28% høyere vekt enn gjennomsnittet ved termin. Gjennomsnittet for gutter er jo 3800 gr. 28% av dette er jo 1064gr, altså 4864 gr.. Ja jeg har brukt kalkulator :fnise: 
Håper legen din tar deg på alvor og sender deg på ny vekstestimering. Den du hadde så tidlig som i uke 25 er kanskje ikke helt pålitlig :klo: Er mer pålitlig nå når du snart er i uke 32.. Men man hører jo om mange som bommer fordetom :P 

 

Så koselig at du fikk hintet deg til en adventskalender :P eller bedt om det.. Min er også håpløs på sånt. Han har pleid å kjøpe flax kalender, men vi har hatt så dårlig flax i de siste årene, så han har ikke kjøpt i år :( Savner pakkekalenderen fra mamma jeg :sjenert: 

Var det jeg kom frem til også at han kan blir så stor, det er derfor jeg også er litt ivrig på å få en ekstra sjekk. Men så sa de ikke noe annet på kk når de fant ut av det, enn at jordmor skulle vurdere ut i fra sf-målene om det trengtes ekstra sjekk. Men så regnet de kanskje med at jordmor var litt mer oppegående enn det min er :fnise: Så jeg skal høre med legen min når jeg skal dit til uken. Regner med hun tar det på alvor. Men magen min er ikke så stor i følge de 2 siste sf-målene, jordmor mente han kom til å bli gjennomsnittlig. Men det første sf-målet var høyere på kurven. Så enten har han ikke fulgt kurven sin, noe jeg også synes er skummelt, eller så er det det at det var legen som tok første målet og jordmor de to neste som gjør forskjellen. Stoler i hvert fall mest på legen min, så det skal bli spennende å høre hva hun sier. 

Så kjedelig! Skjønner du savner mammas kalender! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var to ting av den planlagte julebaksten overstått :) Ble serinakaker og risboller i dag, så gjenstår delfiakake, brente mandler og karameller :sikle: Men du og du så fort sliten jeg blir for tiden. Måtte til og med dra med meg en stol inn på kjøkkenet (vi har ikke stoler og bord der, fordi det er for liten plass) så jeg kunne sette meg ned, for bena holdt på å ta livet av meg. Når jeg var ferdig med disse tingene måtte jeg rett og slett legge med nedpå litt på senga. Kjenner at det er veldig rett at jeg er sykemeldt, hadde rett og slett ikke holdt ut en halv dag en gang på jobb. Og så er jeg veldig spent på hvordan neste uke kommer til å bli. For det har ikke vært noe obligatorisk undervisning på lenge nå, og siden dette emnet ikke skal avsluttes før i april, så kommer ikke jeg til å jobbe med det før jeg er tilbake igjen om ett år. Men de siste 4 undervisningsdagene før jul er selvfølgelig obligatoriske. Så da er det opp 6.30 for så ta buss og bybane før det blir 4-5 timer med undervisning og gruppearbeid, før det blir samme veien hjem igjen. Det er godt det bare er 4 dager, men akkurat nå virker det ganske uoverkommelig. Og jeg som ikke får sove før 1.30-2.30, skal slite med å komme meg opp altså. Ble visst mye klaging dette her :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da var uken med skole over, og jeg skal ikke tilbake før i 2017! Veldig deilig og litt rart å tenke på at jeg verken skal på jobb eller skole på over ett år, og neste gang jeg skal det er jeg mamma. Tenk det! :nigo:

Men det har vært en slitsom uke. Og jeg kjenner at grunnen til at jeg har klart å holde bekkenet i sjakk er fordi jeg har tatt det veldig med ro. For nå når jeg har hatt ett tettpakket program er det blitt mye verre. Våkner om natta når jeg snur meg fordi det er så vondt.

Kjenner også at ting begynner å bli tungt, og får mye kynnere når jeg ikke passer på å ta det litt med ro. Men på tross av det, halsbrann og at jeg blir veldig fort sliten, så er jeg en sånn irriterende en som virkelig elsker å være gravid! :rodmer: Er 33+4 i dag, og selv om jeg virkelig gleder meg til han kommer ut så føler jeg nesten det er for få uker igjen å være gravid. Jeg begynner også å grue meg til fødselen. Kjenner jeg er redd for hvordan det blir. Tror nok også det har noe med frykten for å totalt miste kontrollen. Men det går nok fint for meg også, som det gjør for de fleste. 

Ellers nærmer det seg jul :nissegutt: Har utsatt litt for mye, og i og med at jeg blir så fort sliten så tar jeg ting litt etterhvert. Har også dessverre mindre julestemning enn jeg har hatt på flere år, men jeg håpe det kommer seg når det nærmer seg enda litt mer :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer tydeligvis det som står i appen at fra nå av vil søvnen være mye mindre sammenhengende, for å øve seg til babyen kommer. For hvis jeg ikke våkner av bekkenvondt når jeg snur meg, så våkner jeg bare av meg selv :fnise: Så det blir mye usammenhengende søvn for tiden :P 

Glemte å nevne det i går, men vi var på dagstur dit vi kommer fra med pakker og sånt i går. Så etter 5 timer i bil og over 12 timer på reis i går så tilbringes dagen i pysjen foran tv i dag :P Det et vel innafor det vel? :sjenert:

Fant også ut at det bare er 6 dager igjen til jeg er høygravid :nigo: Tiden flyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.12.2015 at 0.48, Poppsilopp skrev:

Da var uken med skole over, og jeg skal ikke tilbake før i 2017! Veldig deilig og litt rart å tenke på at jeg verken skal på jobb eller skole på over ett år, og neste gang jeg skal det er jeg mamma. Tenk det! :nigo:

Men det har vært en slitsom uke. Og jeg kjenner at grunnen til at jeg har klart å holde bekkenet i sjakk er fordi jeg har tatt det veldig med ro. For nå når jeg har hatt ett tettpakket program er det blitt mye verre. Våkner om natta når jeg snur meg fordi det er så vondt.

Kjenner også at ting begynner å bli tungt, og får mye kynnere når jeg ikke passer på å ta det litt med ro. Men på tross av det, halsbrann og at jeg blir veldig fort sliten, så er jeg en sånn irriterende en som virkelig elsker å være gravid! :rodmer: Er 33+4 i dag, og selv om jeg virkelig gleder meg til han kommer ut så føler jeg nesten det er for få uker igjen å være gravid. Jeg begynner også å grue meg til fødselen. Kjenner jeg er redd for hvordan det blir. Tror nok også det har noe med frykten for å totalt miste kontrollen. Men det går nok fint for meg også, som det gjør for de fleste. 

Ellers nærmer det seg jul :nissegutt: Har utsatt litt for mye, og i og med at jeg blir så fort sliten så tar jeg ting litt etterhvert. Har også dessverre mindre julestemning enn jeg har hatt på flere år, men jeg håpe det kommer seg når det nærmer seg enda litt mer :P 

Har man problemer med bekkenet så hjelper det gjerne ikke å slite seg ut nei :P Det er helt fantastisk å være gravid så det forstår jeg godt at du gjør :hjerte:  Fødsel ja, det tror jeg går helt fint, det gjør jo som regel det ;) Tror det er veldig greit å finne ut på forhånd hva man vil og ikke vil uten å kjøre seg helt fast i "planen" slik at det føles greit å justere etterhvert :) Jeg vil foreksempel helst ikke/absolutt ikke ha epidural... 

Jul :hjerte: Den kommer nok uansett om du har forberedt eller ikke ;) Julaften er jo egentlig bare startskuddet! Åh, jeg gleder meg sånn til jul med egen liten familie og egne tradisjoner!  

17 timer siden, Poppsilopp skrev:

Det stemmer tydeligvis det som står i appen at fra nå av vil søvnen være mye mindre sammenhengende, for å øve seg til babyen kommer. For hvis jeg ikke våkner av bekkenvondt når jeg snur meg, så våkner jeg bare av meg selv :fnise: Så det blir mye usammenhengende søvn for tiden :P 

Glemte å nevne det i går, men vi var på dagstur dit vi kommer fra med pakker og sånt i går. Så etter 5 timer i bil og over 12 timer på reis i går så tilbringes dagen i pysjen foran tv i dag :P Det et vel innafor det vel? :sjenert:

Fant også ut at det bare er 6 dager igjen til jeg er høygravid :nigo: Tiden flyr!

 Manglende søvn er kjempeslitsomt! Jeg har ikke fått daghvilen min på over en uke og det merkes... Det er vanskelig å få til med full jobb og aktiviteter i helgene... 

Dager i pysjen er innafor uansett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleMy: Det skjønner jeg er slitsomt! Du må ta vare på deg selv :kose: 

***************************

Magebilde for uke 34 :nigo:

 56788d2411cce_2015-12-2122.26.51.thumb.j

Mamma sier hele tiden at alle andre har så mye større mager enn meg. Kan godt være det er godt ment inni hennes hode, men jeg føler heller da at hun mener at jeg ikke har ordentlig mage. Ikke sier hun at jeg er fin heller:unsure: Men mannen er flink å si det da, så det hjelper på. Hun synes sikkert ikke at det er noe i veien med magen, hun er bare ikke så flink å si sånt nå når jeg er gravid, det virker nesten som om hun synes er litt ubehagelig å snakke om. 

 

Lurte også på å starte med tippeliste. Vet at 6 uker igjen er en stund, men her har familiemedlemmer allerede begynt å tippe at han kommer i begynnelsen av januar. Vet ikke helt hva jeg synes om det men, men. Og jeg er tidlig ute selv, tror han kommer 15. januar, rett og slett fordi de siste av de jeg kjenner som har fått unger mens jeg har kjent de har fått i uke 37, så det blir spennende å se :nigo: 

 

Tippeliste:

Popsilopp: 15.01 

Popsilopp mannen: 28.01

ivf-termin: 4.02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en kjempefin jakke :hjerte: Jo jeg må vel det, håper på sykemelding etter nyttår pga bekken :) Men var mest for å si at jeg skjønner veldig godt hvordan det er med lite søvn fordi jeg selv blir helt ødelagt. 

Jeg tiiiiippeeeeer.......

 

.........10.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Poppsilopp skrev:

LilleMy: Det skjønner jeg er slitsomt! Du må ta vare på deg selv :kose: 

***************************

Magebilde for uke 34 :nigo:

 56788d2411cce_2015-12-2122.26.51.thumb.j

Mamma sier hele tiden at alle andre har så mye større mager enn meg. Kan godt være det er godt ment inni hennes hode, men jeg føler heller da at hun mener at jeg ikke har ordentlig mage. Ikke sier hun at jeg er fin heller:unsure: Men mannen er flink å si det da, så det hjelper på. Hun synes sikkert ikke at det er noe i veien med magen, hun er bare ikke så flink å si sånt nå når jeg er gravid, det virker nesten som om hun synes er litt ubehagelig å snakke om. 

Tippeliste:

Popsilopp: 15.01 

Popsilopp mannen: 28.01

ivf-termin: 4.02

Nyyydelig mage!! Jeg synes det er så rart at kroppene våre er allemannseie når vi er gravide. Det klarer jeg ikke helt å venne meg til kjenner jeg, både i forhold til at det er fritt frem å kommentere og å klå. De fleste jeg kjenner har fått høre både at "åååh, du er skikkelig stor" og "oi, så liten mage du har da!" - det er jo helt ... Ja. Jeg synes du har en perfekt mage jeg, rund og nydelig! Jeg tipper ... 20.01.

Og hei forresten! Endelig fikk jeg sneket meg inn her, og har grovlest meg gjennom dagboken din. Måtte snufse litt over positiv test på side 7 - magisk følelse, og det må være enda mer magisk etter så mange år som prøver! :hjerte: Og hun jordmoren din kan man jo få lyst til å kaste en snøball med hundebæsj inni på. Ærlig talt - hun burde virkelig vite bedre enn å kommentere gravides kropp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen din er kjempefin den :)

Hvis det er noen trøst, så er magen min mindre enn din og jeg får ofte høre hvor liten den er, og jeg synes ikke at det er noe koselig... Ble glad da en venninne jeg ikke hadde sett på et par måneder spøkefullt kalte meg for tjukka faktisk,hehe :)

Men magen din ser kjempefin ut :)

 

Jeg tipper 10.02 :)

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin du er!! Det er rart med det, når man er gravid er det plutselig "lov" for andre å legge seg opp i både vekt og størrelse på kroppen.. Jeg også får høre både at jeg har stor og liten mage. 

Jeg synes du ser helt nydelig ut! 

Hm.. Tipper 14.02. Er jeg veldig kjip da? :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...