Gå til innhold

Poppsilopp skal plutselig ha tvillinger ❤️


Poppsilopp

Anbefalte innlegg

Her vil jeg følge med :) spennende tider i møte! Har dere fått noen datoer og forholde dere til enda?

Så koselig :nigo: Velkommen skal du være :biggrin:

Siden vi skal privat så kan jeg bare ringe inn når jeg får mensen, så får vi starte den måneden. Så det er ikke det som avgjør når vi begynner. Det er oss selv. Vi har funnet ut at vi skal vente noen måneder og spare litt penger og sånt før vi setter i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at dere skal i gang på Hausken :) De er flinke. Krysser fingrene for dere, blir spennende å følge med fremover! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo ha vært forsinket EL, som du sier :jepp: Jeg krysser fingrene for dere :jepp:

Kan jo håpe! :hoppendeglad: Takk for det søte :kose:

Så bra at dere skal i gang på Hausken :) De er flinke. Krysser fingrene for dere, blir spennende å følge med fremover! :klemmer:

Koselig å seg deg her :nigo: Vi er veldig fornøyde med de ja! kjekt at du vil følge med :kose:

--------------------

Har kommet skikkelig i gang med trening nå. Og det er så deilig! Har aldri drevet noe særlig med trening, men nå når jeg er kommet skikkelig i gang så er det egentlig ganske greit. Har noen kilo for mye, så det hadde vært veldig greit å gå de av før jeg blir gravid :nigo: Og det jeg har funnet ut er at selv om sunt kosthold ikke (for meg i hvertfall) motiverer til trening, så motiverer trening til sunt kosthold :hoppendeglad: Når man kjenner hvor tungt det er å forbrenne de forbaska kaloriene så er det liksom ikke verdt det :P Men kjører ikke noe nazi-opplegg, så fredag og lørdag er det lov med litt kos :nigo: Prøver også å ikke være så opphengt i vekt, men heller se hvordan kroppen blir. For jeg vet jo at vektnedgangen kan være litt treigere når man bygger muskler i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg likte den tankegangen, med at det ikke er verdt det å måtte "jobbe" så mye for litt ekstra i kostholdet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg likte den tankegangen, med at det ikke er verdt det å måtte "jobbe" så mye for litt ekstra i kostholdet :fnise:

Ja, det er liksom ikke verdt å svette og slite i en time for å så gå hjem og spise en sjokolade og så gå i null :fnise: Meeen det er derimot verdt det for å få en finere kropp :nigo:

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er liksom ikke verdt å svette og slite i en time for å så gå hjem og spise en sjokolade og så gå i null :fnise: Meeen det er derimot verdt det for å få en finere kropp :nigo:

Hihii :nigo: Jeg har dessverre ikke helt fått omprogrammert hjernen til å tenke sånn :P Jeg tenker mer "Hey, jeg har jo trent, så den sjokoladen telles egentlig ikke" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihii :nigo: Jeg har dessverre ikke helt fått omprogrammert hjernen til å tenke sånn :P Jeg tenker mer "Hey, jeg har jo trent, så den sjokoladen telles egentlig ikke" :fnise:

haha sånn er jeg også :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig fornøyd med meg selv i dag :nigo: Jeg er skikkelig b-menneske og kan lett sove til 11.30 (og lenger :rolleyes: ) når jeg ikke må tidlig opp. I tillegg er jeg ganske lat, og er veldig glad i god mat :fnise: Men i dag sto jeg opp 8.30, var på trening for 3. gang denne uken, før 10.30. Har klart å holde meg til 1600 kcal hele uken, og har spist sunt og variert. Og det gir så mye energi :nigo: Og da kan jeg kose meg i helgen med god samvittighet, og det er skikkelig deilig :danse:

Mannen har jobbet veldig mye i det siste, vi ser hverandre sånn ca tre timer hver dag. Så i helgen har vi begge fri, og da reiser vi på hytta :hoppendeglad: Kjøpe med oss litt god mat og vin og bare nyte livet. Prøver å fokusere på sånne koselige ting, og nyte tiden vi bare er hverandre :)

Det er veldig lett som ufrivillig barnløse (rart å bruke den båsen, men det er jo det vi er) å glemme å sette pris på det man har. Og jeg tenker at man nok blir bedre foreldre (når den tid kommer) hvis man ikke er helt tom fordi man har brukt all tiden på å tenke på, og fokusere på dette med prøvingen. Selv om jeg vet at det er fryktelig vanskelig når man er oppi det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger igjen et lite spor slik at jeg kan følge deg videre :-) Ønsker dere lykke til med prøvingen fremover, håper det blir fart på sakene nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen et lite spor slik at jeg kan følge deg videre :-) Ønsker dere lykke til med prøvingen fremover, håper det blir fart på sakene nå!

Koselig med ny følger :nigo: Takk for det :) Håper også det blir fart på ting nå ja!

Håper helgen har vært fin :) Koster det mye å ta det privat?

Helgen var kjempe fin! Akkurat det vi trengte :biggrin:

Det varierer litt, men hos Hausken med ICSI koster det rundt 30.000 per forsøk, og så kommer medisiner utenom. For oss kommer det til å koste ca 36.000 med medisiner. Men med medisinene er det sånn som i det offentlige; man får dekket det som kommer over 15.000. Det er også veldig individuelt hvor mye medisiner man trenger, så det avgjør jo sluttsummen :) Det er også pakkepriser, der man betaler for 2 forsøk men får 3.

Så flink du er :jepp: !

Åh, kooos dere masse :nigo:

Takk :kose:

Håper du ligger å koser med jenta de nå! :nigo:

---------------------

Vi hadde en strålende helg! Det var veldig deilig å få ett avbrekk med bare hverandre :biggrin: Spist god mat, drukket god vin og kost oss inne med VM på tv :nigo: Eneste som var dumt var at helga var aaalt for kort. Men sånn er det vel :fnise:

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker omtrent hver eneste søndag at helgen skulle ha vært en dag ekstra. Minst ;) Godt å høre at helgen var fin :)

Endret av kaffemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Her vil jeg følge med :) Når skal.dere i gang?

Velkommen skal du være :biggrin: Vi skal mest sannsynlig i gang i mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her. Det ble litt vel mye KG en periode. Og for mye gravid, prøve og baby-tråder fører til at jeg blir litt for opphengt i disse tingene, og det gjør ingenting bedre. Føler i tillegg at alle rundt meg blir gravid for tiden. Vet at det ikke er rettferdig i det hele tatt, men når folk som har vært sammen kortere enn vi har prøvd, blir gravid, så kjenner jeg at jeg i stedet for å bli glad på deres vegne rett og slett blir i fryktelig lei meg. Jeg skjønner jo at de ikke akkurat kan noe for at vi ikke får det til, men det blir nå bare dessverre sånn.

Sånn, nok syting for en lang stund nå :nigo:

Siden sist har TR kommet og gått. Det var som ventet det. og det som er bra, er at for 3. gang på rad så har mensen kommet på SD 34, det er jo ett godt tegn at ting stabiliserer seg :) I tillegg hadde jeg skikkelige kramper SD 14, det kan jo ikke ha vært noe annet enn EL. Så vondt har jeg aldri hatt ved EL før, så det må ha vært en kraftig EL :laugh:

Har ellers hatt mange fine ute i det fine været det har vært. Det er fantastisk deilig at det blir lysere og lysere for hver dag som går. Fint vær og sol gir meg skikkelig energiboost :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...