Gå til innhold

Poppsilopp skal plutselig ha tvillinger ❤️


Poppsilopp

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, LilleMy1989 skrev:

Iiiiiiiiiiiii :bolledeig:Dette virker jo lovende :strix:

 

Ja!! :strix: Ser du den du også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, LilleMy1989 skrev:

Helt klart :nigo:

 

Jippi :strix::strix: 

 

Tenk at det skulle gå så bra!! Nesten så jeg tenker at det er for godt til å være sant. Men igjen, noen blir jo gravide på første forsøk naturlig. Så da er vel ikke dette så sprøtt :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, juliane skrev:

:strix: 

:strix: 

42 minutter siden, Askmeagain89 skrev:

Gratulerer :nordvesta:

Tusen takk :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakket sterkere strek i dag :nigo:

1A726E70-8F92-43DA-BF1E-238351E02C2B.thumb.jpeg.f45c3c64257b359d083c0561cf2c4473.jpeg

Tenk at to embryoer på ett uttak var alt som skulle til!! Veldig fint at vi fikk brukt begge, og veldig fint å tenke på at de er befruktet samme dag 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Snufs!!! Ikke vær så klissete daaaa :rodmer:

 

Kan ikke noe for det :fnise: :sjenert:

48 minutter siden, Sjokoladepiken skrev:

:yvonne: G R A T U L E R E R :yvonne:

Tusen takk! :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her feirer man overstått eksamen med å ta denne på doen på skolen 😅 :strix: 1D6128A8-EE5F-4302-9F1F-C7CBCDFD5A1B.thumb.jpeg.639fb3560ff13ffb5008ddb7529d8066.jpeg

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har vi fått time til ultralyd :nigo: Om kun tre uker får vi forhåpentligvis se lille eskimo. Allerede neste mandag begynner hjerte å slå! Det er helt fantastisk :hjerte: 

Ellers har vi en annen fantastisk skapning som springer rundt her om dagen. Prater og prater. Er veldig opptatt av duplo, så han drar alle som kommer i hånda og sier navnet til de som er der og kom å bygge hus, og gir seg virkelig ikke :fnise: Er også veldig opptatt av Ole Brum og tigergutt, de er de store om dagen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er bekymringene her igjen! Akkurat likt sist. Er bekymret for at puppene ikke er ømme mer, at jeg ikke kjenner så mye, at de tingene jeg kjenner er på grunn av at kroppen tror den er gravid men at jeg har hatt en MA. Men så kjenner jeg jo litt, det skjer ting i magen, jeg er trøtt, emosjonell og har en eksepsjonell luktesans. Og testene blir sterkere (har tatt ikke mindre enn to tester om dagen de siste tre dagene :fnise:) Tror rett og slett bare jeg må roe ned, og bare tro på at det går bra. Det kan jo i hvertfall ikke skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med positiv test! Fulgte dagboka di delvis da du prøvde/lyktes med førstemann, men så byttet jeg nick og falt av. Syns ikke det er såå lenge siden, men nå skal du ha en til???! Har fått barn i mellomtida jeg også altså, men tiden flyr... :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sisti skrev:

Gratulerer med positiv test! Fulgte dagboka di delvis da du prøvde/lyktes med førstemann, men så byttet jeg nick og falt av. Syns ikke det er såå lenge siden, men nå skal du ha en til???! Har fått barn i mellomtida jeg også altså, men tiden flyr... :sjenert: 

Tusen takk! :) Så koselig med «gammel» leser :nigo: Kan jeg spørre hva du het?

Det er rart hvor fort tiden flyr :fnise: 

Gratulerer! :strix: Hvor gammel er han eller hun?

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...