Gå til innhold

Poppsilopp skal plutselig ha tvillinger ❤️


Poppsilopp

Anbefalte innlegg

På 3.1.2018 den 13.13, lille_frosk skrev:

Ble juleferien og nyttårsaften fin? Tenk at du er over 13 uker allerede, hjelpe meg. Lykke til med barnehagestart, det kommer sikkert til å gå veldig fint! Og med tanke på alle de andre prosjektene deres er det sikkert ikke så dumt. Her er mannen også selvstendig næringsdrivende, med alt det medfører. Blir det mye jobb på han?

Veldig rolig og fin. Så ubeskrivelig fint å oppleve julen gjennom M sine øyne. Han syntes alt var så spennende, og syns ingenting om at vi måtte ta bort igjen juletreet :fnise: Leste at dere også hadde en fin jul :hjerte:

Ja, og nå er jeg 15+1 og skal på OUL allerede neste onsdag :hakeslepp: Denne tiden må virkelig bremse litt nå altså!

Barnehagestarten har virkelig gått over all forventing. Han virkelig storkoser seg. Allerede andre dagen kunne pappa gå fra han i noen timer, og alt han gjorde var å vinke ivrig og rope hadet pappa. Var ikke klar for å gå når han skulle være med oss hjem heller. Så vi føler oss nesten litt overflødig. Roper «god morgen alle sammen» når han kommer, og er bare kjempe glad. Prøvde å få han til å si god helg på fredag, men det ble god jul. Det er jo det vi har sagt hele julen må skjønne :fnise: Spiser godt, og sover gjør han. Det har gjort det mye lettere :) 

Det har heldigvis ikke vært så mye jobb nå etter midten av desember, men før det var det mye. Det skal egentlig være deltid, kombinerer det med fulltidsstudier, men blir ikke alltid sånn. Ja, har skjønt at din jobber ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg 15+1! Dette går alt for fort! Snart er jeg fire måneder på vei, da er det kun 5 igjen :blink: Men veldig koselig med voksende mage og økende bevegelser :rodmer:

Har skrevet litt i om barnehagestarten til M i svarte mitt til frosken over, for de som er interesserte. Det har virkelig gått over all forventing!

Ellers har jeg fått resultatene på hjemmeeksamen jeg hadde før jul. Og jeg er kjempe fornøyd. Har hatt to eksamener siden den uken jeg testet positivt, og på grunn av at tankene har vært andre steder og at formen har vært mildt sagt dårlig, kombinert med en aktiv snart to-åring hjemme har jeg  ikke jobbet på langt nær så mye som jeg burde. Så jeg hadde ikke høye forventninger, men jeg fikk B på begge. Det var veldig deilig! :hoppe:

I helgen som var hadde vi 10-års jubileum, og til helgen skal vi ha en natt på hotell med masse god mat og kjærestetid. Fant ut at vi må ta det når mens vi kan. Litt lettere å plassere en, enn tre :fnise: Blir nok mange år til vi begge to kan finne på noe sammen. Til sommeren har vi også vært gift i 5 år, så egentlig var planen å reise til Italia i år. Men vi ville jo begge ha nummer 2 nå, så fant ut at vi får utsette det noen år. Blir vel nærmere 10 års bryllupsdagen tenker jeg :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre at dere har hatt en fin jul :hjerte: Mini her lærte seg å si pakke iløpet av den ene dagen :fnise:

15 uker allerede :sjokk: Jeg synes du er så heldig :rodmer: Blir kjempespennende med Oul! Skal du ha tippeliste? :lur:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

Så koselig å høre at dere har hatt en fin jul :hjerte: Mini her lærte seg å si pakke iløpet av den ene dagen :fnise:

15 uker allerede :sjokk: Jeg synes du er så heldig :rodmer: Blir kjempespennende med Oul! Skal du ha tippeliste? :lur:

 

Så koselig :hjerte: Er så kjekt når de begynner å kommunisere med ord og setninger!

 

Tippeliste har jeg faktisk ikke tenkt på :P Men tipp i vei, så skal jeg lage liste :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

Jeg tiiiipper... en av hver! :strix:

Jeg også :nigo: Så da regner jeg med at vi får rett!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippeliste! 

Jente :babyjente: Jente :babyjente::

Gutt :babygutt: Gutt :babygutt::

Gutt :babygutt: Jente :babyjente::

- Popsilopp

- LillieMy1989

 

 

 

 

 

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, tweet skrev:

Da tipper jeg to gutter! 😁

Da skal du skrives på lista :nigo: 

9 timer siden, Askmeagain89 skrev:

En av hver :)

Har på følelsen av at du får rett :fnise: 

5 timer siden, blomst12 skrev:

En av hver:) 

Du også! :fnise: 

9 minutter siden, Meley skrev:

Gubben sier jente/jente mens jeg sier ein av hver 😊 hilsen snikleser 

Og du, men ikke mannen din :fnise: Koselig med snikleser! Velkommen :blomst: Er du gravid/prøver selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det er mulig å føle seg så gravid allerede i uke 15! Har begynt å kjenne det godt i bekkenet, spesielt når jeg har sittet en hel dag på skolen. Det er slitsomt, hvertfall når man har en liten gutt man helst skulle ligget på gulvet å lekt med. I tilegg kjenner jeg godt at de vokser mye nå, magen føles konstant sprengt, og det strekker og stikker både her og der. Og ja, det at de vokser mye merker jeg også på ulvehungeren, den kom sist også i vokseperiodene. Da er det nesten ikke bunn i meg. Har heldigvis ikke gått opp mer enn 200 gram. Noe som er greit for det kommer nok mer enn nok etter hvert. Magen stikker også godt ut nå, og jeg både ser, føler meg og oppfører meg nok mer gravid enn ukene skulle tilsi :fnise: Spent på hvor dette ender! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Meley skrev:

Hihi tror han overlever :fnise: 

Vært prøver lenge men er nå 5+5 😊 

Så koselig! Gratulerer så mye :strix: Har du dagbok? Kan jeg spørre hvor lenge dere prøvde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Poppsilopp skrev:

Så koselig! Gratulerer så mye :strix: Har du dagbok? Kan jeg spørre hvor lenge dere prøvde? 

Har dagbok ja, ligger link i signaturen 😊 vi prøvde ca 16 måneder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Meley skrev:

Har dagbok ja, ligger link i signaturen 😊 vi prøvde ca 16 måneder. 

Da skal jeg inn å kikke. Da er er det virkelig ekstra godt når det sitter! :blomst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Poppsilopp skrev:

Da skal jeg inn å kikke. Da er er det virkelig ekstra godt når det sitter! :blomst: 

Det var det ja 😊❤ men å så redd man kan bli også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...