Gå til innhold

Mamma til et hjertebarn


shoppedilla

Anbefalte innlegg

Pleier du å slite med bekkenet? Noen oppdager at de er gravid pga bekkensmerter men om du hadde nettopp eggløsning så er det for tidlig for symptomer :)

Får du løs mage av banan? Spør fordi sønnen min får det og jeg vet ikke om noen andre som får det.

Så herlig den beskrivelsen av samboeren din ;)

Pleier å slite med både nakke, rygg og bekken :( så er litt redd for et svangerskap sånn sett.. Men det går seg vel til det og?

Men kvalme som startet i dag kl 5 så jeg ikke får i meg frokost og som ikke vil bort selv når jeg prøver å fortelle den at den ikke lurer meg og at den ikke er velkommen? Ikm på lørdag tror jeg.. Kanskje fredag? Nei, sikkert bare blitt smitta med noe på jobb :)

Ja, han er søt.. Han vekte meg når han kom og la seg så fikk jeg ikke sove igjen og da sto han opp og lurte på om han skulle ordne med frokost og lunsj til meg :) hadde det ikke vært for at jeg blir voldsomt grinete når jeg blir vekket en time før jeg må opp så hadde jeg sagt ja :) ble uansett bare lunsj i dag... Æsj kvalme gå bort!

Banan bruker å stabilisere magen min faktisk... Men tror det er den eller brødet som fyller magen min med luft! Jeg promper noe voldsomt..

I dag kommer mamma og pappa innom jobben med joggesko til meg <3 så har jeg med hjemmelagde boller til dem :) koselig å se dem selv om det blir kort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bekkenet var fint i går etter en helg på sofaen... Måtte jo begynne å tulle på vei til toget.. Håper joggeskoene hjelper, selvom det blir kaldt på beina på morgenen..

Gikk innom butikken og kjøpte havrekjeks og så jeg får i meg noe på toget :) kanskje kvalmen kan gi seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mange innlegg på rad igjen.. Jeg ønsker meg virkelig at folk sparer seg fra å bruke parfymer som lukter voldsomt på toget... Kvalmen eskalerte samtidig som jeg tettner i halsen.. Tusen takk damen som måtte sitte oppå meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, oj, oj. Så mange mulige symptomer her! Dette er lovende.

Ja :) men tør ikke håpe... Jeg klarer jo å finne grunner til alt :P

Men jeg har lagt på meg 5kg siden jeg slutta med snusen... Så nå er det å få av de igjen.. Har jo sett det litt på magen. Og det forklarer at gubben syns puppene var vokst litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende frem til ikm nå! Og det går fort til helg :-)

Går både fort og sakte syns jeg :P I det ene sekundet så er det "oj, det er onsdag!" i det neste er det "åh, det er bare onsdag!" :P Jeg tester sikkert på fredag om det ikke har kommet noe da :P Heldigvis går dagene litt fortere når man jobber enn når man er på skolen :) Og i går var jeg så sliten at jeg gikk og la meg etter vi hadde spist middag, sånn ti på seks... Våkna litt utpå kvelden, men sovna igjen noen timer senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å teste i morgen... men er jo akkurat litt for tidlig.. og jeg vil ikke eventuelt sitte mange timer på jobb før jeg kan dra hjem og fortelle mannen resultatet om det er positivt.. hmmm... Skal, skal ikke? Tror jeg må sove på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Har lyst til å teste i morgen... men er jo akkurat litt for tidlig.. og jeg vil ikke eventuelt sitte mange timer på jobb før jeg kan dra hjem og fortelle mannen resultatet om det er positivt.. hmmm... Skal, skal ikke? Tror jeg må sove på det :P

Så hva ble det? Har du testet? Jeg har IKM om 5 dager. Og du? Selv har jeg ingen symptomer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva ble det? Har du testet? Jeg har IKM om 5 dager. Og du? Selv har jeg ingen symptomer.

Gjett hvem som var helt fjern og trøtt og lot alt gå i do... Jupp! Meg! Etterpå måtte jeg le av meg selv og tenkte at da hadde kroppen bestemt! Typisk når samboer var våken!

Har ikm på lørdag i følge kalenderappen, men jeg tror i morgen.. Bare at jeg har 0 symptomer på at det kommer no.. Eller, puppene er langt fra så ømme som de bruker å være, og magen min langt fra så løs... Og hvor er murringene/vondten?

Vet disse tingene hadde vært fine til et svangerskap og.. Dagen i dag kommer til å være lang!

Lykke til Wei Wei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei
shoppedilla, on 12 Mar 2015 - 07:40, said:

Gjett hvem som var helt fjern og trøtt og lot alt gå i do... Jupp! Meg! Etterpå måtte jeg le av meg selv og tenkte at da hadde kroppen bestemt! Typisk når samboer var våken!

Har ikm på lørdag i følge kalenderappen, men jeg tror i morgen.. Bare at jeg har 0 symptomer på at det kommer no.. Eller, puppene er langt fra så ømme som de bruker å være, og magen min langt fra så løs... Og hvor er murringene/vondten?

Vet disse tingene hadde vært fine til et svangerskap og.. Dagen i dag kommer til å være lang!

Lykke til Wei Wei

Ok, da er det vel en stor sjanse å få en positiv test hvis du er gravid nå. Prøver du i morgen? Så spennende.

Kjenner samboeren til hvor i syklusen du er? Sier du at du tenker å teste snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo som fortjent murringer og løs mage i dag så da kommer vel tr snart..

Jeg har fortalt samboer hvor jeg er og sånt, men om han husker det vet jeg ikke :P forteller han ikke at jeg tenker å teste, men sier det når jeg har gjort det eller med en gang tr har kommet.. Æsj :( vil ikke ha hu på besøk...

Vurderer litt om vi skal hoppe over neste periode så kan jeg ta meg vin på hytta i ferien, men jeg vil ikke ta pause heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-43033-0-58044500-1426224538_thumb.j

Blendahvit... Jaja, da er vel tanta her i dag eller i morgen... Så får jeg diskutere med samboeren min om vi skal vente en periode eller ikke med tanke på påsken.. Neste El blir rundt den 26 mars... Termin sånn rett rundt jul frister jo heller ikke! Men hva om det er sjansen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wei Wei

Måtte gå tilbake i dagboka og lese. Du hadde mensen den 17. februar sist. Da er du nå bare på syklusdag 25. Har du så korte sykluser eller kan det være ca 4 dager igjen til IKM? (i så fall kan det være tidlig å teste).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte gå tilbake i dagboka og lese. Du hadde mensen den 17. februar sist. Da er du nå bare på syklusdag 25. Har du så korte sykluser eller kan det være ca 4 dager igjen til IKM? (i så fall kan det være tidlig å teste).

I følge kalenderen jeg bruker hvor jeg har plottet inn en stund så har syklusene mine blitt på 25 dager ja.. Mulig vi bommer på el pga det..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei
shoppedilla, on 13 Mar 2015 - 07:30, said:

I følge kalenderen jeg bruker hvor jeg har plottet inn en stund så har syklusene mine blitt på 25 dager ja.. Mulig vi bommer på el pga det..

Da kan jeg anbefale el-testing for å være sikker nok el er. El er innen 36 timer etter den siste positive el-testen. Jeg pleier å teste to ganger daglig ved el og det er bare to tester på rad som kommer positive. Da forstår jeg at el er dagen etter dette.

Ved å ha testen på el uten å treffe (bortreist) har jeg også kartlagt hvor lange faser syklusen min er. Tiden etter el er like lang hver måned, så el-testing gir meg også en riktig IKM dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da kan jeg anbefale el-testing for å være sikker nok el er. El er innen 36 timer etter den siste positive el-testen. Jeg pleier å teste to ganger daglig ved el og det er bare to tester på rad som kommer positive. Da forstår jeg at el er dagen etter dette.

Ved å ha testen på el uten å treffe (bortreist) har jeg også kartlagt hvor lange faser syklusen min er. Tiden etter el er like lang hver måned, så el-testing gir meg også en riktig IKM dato.

Tenktevi skulle prøve et par ganger til før jeg starter med testing.. Ser for meg at jeg vil bli stressa av det. Og de dagene jeg har skole står jeg opp mye tidligere og legger meg tidligere enn ellers i uka :P har skjønt det sånn at det må være til samme tid hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Tenktevi skulle prøve et par ganger til før jeg starter med testing.. Ser for meg at jeg vil bli stressa av det. Og de dagene jeg har skole står jeg opp mye tidligere og legger meg tidligere enn ellers i uka :P har skjønt det sånn at det må være til samme tid hver dag?

Testing gjør man på ettermiddagen, trenger ikke være på samme klokkeslett. Det er temping som må være på samme tid. :)

Men jeg syns det er litt styrete med testing også, så jeg støtter deg i å vente litt, med mindre du blir veldig nysgjerrig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testing gjør man på ettermiddagen, trenger ikke være på samme klokkeslett. Det er temping som må være på samme tid. :)

Men jeg syns det er litt styrete med testing også, så jeg støtter deg i å vente litt, med mindre du blir veldig nysgjerrig. :P

Okey :) Tenkte at hvis jeg må teste på morgenen eller kvelden og da til samme tidspunkt så nytter det ikke! Jeg står ikke opp halv 5 for å tisse på en pinne på fridager :P Er ikke veldig nysgjerrig... Men kan skjønne at det er greit å vite etterhvert. Ser liksom for meg at jeg kommer til å stresse med å ha sex på rett tid om jeg tester og stresse med å få han til å komme og ligge rett og gud veit hva :P ORK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Hadde det ikke vært for at jeg har umulig syklus hadde ikke jeg giddet å teste heller. Er best å ta det med ro så lenge man kan/vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...