Gå til innhold

Sist sette film på kino?


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Hvilken film så eder på kino sist?

Siste filmen jeg så var noen timer siden. Paddington, ganske god film :) Gir den 10/10 når det gjelder kino filmer siden jeg ikke hadde vært på kino siden 2006 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det er så lenge siden jeg var på kino at jeg husker ikke filmen. Skammelig siden vi har kino i gåavstand! Men tror ikke det var så lenge siden som 2006, så der slår du meg ned i støvlene :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist sette film er Hobbiten - Femhærslaget. Så den først rett for jul sammen med i venninne, og i romjula sammen med broren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Imitation Game, utrolig bra film.



Anonymous poster hash: c42bc...b96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det er så lenge siden jeg var på kino at jeg husker ikke filmen. Skammelig siden vi har kino i gåavstand! Men tror ikke det var så lenge siden som 2006, så der slår du meg ned i støvlene :laugh:

Det går rett og slett ikke like mange gode filmer på kino som før :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går rett og slett ikke like mange gode filmer på kino som før :P

Ikke på Løvenvold heller? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke på Løvenvold heller? :sjokkert:

Hvordan visste du at jeg bor i Ålesund? Sist gang jeg var på løvenvold var i 2006 :fnise: Var i Lillestrøm og så paddington med søstera mi :) Anbefaler forresten den filmen tll alle som liker familie dramaer/komedier :) Og såklart de som er fan av paddington brun :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan visste du at jeg bor i Ålesund? Sist gang jeg var på løvenvold var i 2006 :fnise: Var i Lillestrøm og så paddington med søstera mi :) Anbefaler forresten den filmen tll alle som liker familie dramaer/komedier :) Og såklart de som er fan av paddington brun :)

Du nevnte det i en eller annen tråd. Og jeg har vært på Løvenvold kino faktisk! Ålesund er en fin by, synes jeg. Men lenge siden jeg har vært der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nevnte det i en eller annen tråd. Og jeg har vært på Løvenvold kino faktisk! Ålesund er en fin by, synes jeg. Men lenge siden jeg har vært der...

Det er for lite saler der, jeg liker bedre kinoer med flere saler slik ikke hver sal er full :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...