Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke farlig så lenge hun snur seg selv. Mi begynte også å sove på magen så fort hun klarte å snu seg den veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har lunta mi vært så innmari kort. Tror egentlig ikke jeg har hatt noe lunte i det hele tatt. Må skjerpe meg.

Ellers har det vært en rolig dag. Har begynt og strikke babygenser, men tror den blir alt for stor. Jaja M får bruke den når hun blir eldre. Babysvømming imorgen. M elsker og være i bassenget.

God natt :)

Noen dager er man bare mer irritabel enn andre, tenker jeg :jepp: Ååh, jeg er så misunnelig på dere som greier å strikke avanserte ting :P Jeg skulle strikke vognteppe.... :P Svigermor strikket de to første omgangene for meg (skulle være r og vr, oppå hverandre, perlestrikk), så strikket jeg en halv omgang selv, og der var det stopp :P

Kos dere masse på babysvømming i dag, det høres så morsomt ut :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :)

Taaakk :) begynnner og synke inn nå!

Det er ikke farlig så lenge hun snur seg selv. Mi begynte også å sove på magen så fort hun klarte å snu seg den veien :)

Tenkte nesten det ikke var farlig, men kan ho ikke heller legge hodet på siden da! Tok henne inn til meg inatt, det resulterte i at hun havna under dobbeldyna vår, og begge lå med ryggen mot ho. Årets mor pris går ikke til meg! Tok tak i henne og dro ho opp. Ho våkna ikke av det, men jeg var jo livredd ho var død. Ofte har jeg mareritt der jeg våkner og ikke kan finne ho. Da ligger ho som regel i si seng. Ekkel følelse!

Noen dager er man bare mer irritabel enn andre, tenker jeg :jepp: Ååh, jeg er så misunnelig på dere som greier å strikke avanserte ting :P Jeg skulle strikke vognteppe.... :P Svigermor strikket de to første omgangene for meg (skulle være r og vr, oppå hverandre, perlestrikk), så strikket jeg en halv omgang selv, og der var det stopp :P

Kos dere masse på babysvømming i dag, det høres så morsomt ut :nigo:

Heh, jeg er ikke flink jeg heller til og strikke. Men prøver meg nå. Fant frem restegarnet og satt igang igår. Så mest sannsynlig blir det plagget ikke brukt, hvertfall ikke utenfor huset! Hoho

Ja, ho elsker virkelig svømming! Så hvis de har slikt tilbud der du bor anbefaler jeg det på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror snart M knekker både sette-seg-opp-koden og krabbekoden. Prøver og prøver. Er så gøy og få lov og følge med på utviklingen! Helt propell er hun og om dagene, rart hun ikke blir totalt utslitt. Ammingen fortiden er ikke gøy. Ho spreller med begge beina, samtidig som hendene klyper puppen min. Har ikke tid til og ligge stille i to sekund altså. Men verden er vel mye mer spennende rett og slett.

Sitter og ser fødeavdelingen. Gleder meg masse til og føde igjen! I oktober er barselhotellet også oppe, så ser for meg at vi kan være der oppe alle fire. Blir så koselig :)

Har også lyst og fortelle familien at jeg er gravid igjen, men vi har bestemt oss for og vente ei god stund! Ingen som har anelse, så er litt koselig at det bare er vi to som vet det. Ønsker forøvrig litt symptomer velkommen snart. Er ca 5 uker på vei til helga, så kanskje det kommer noen da og hilser på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, høres så morsomt ut å få se dem utvikle seg :laugh:

Kanskje det kommer noen symptomer nå, ja ^^ Jeg husker ikke om jeg egentlig hadde noen symptomer i starten.. Tror eneste var ligamentsmerter, egentlig :) Og når kvalmen kom da, selvfølgelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, høres så morsomt ut å få se dem utvikle seg :laugh:

Kanskje det kommer noen symptomer nå, ja ^^ Jeg husker ikke om jeg egentlig hadde noen symptomer i starten.. Tror eneste var ligamentsmerter, egentlig :) Og når kvalmen kom da, selvfølgelig ;)

Jeg er jo så dum, for sammenligner med forrige gang. Og trenger jo ikke få to like svangerskap. Puppene er ikke ømme, men har tenkt at det er fordi jeg ammer og at de kanskje er herda!?

Og murringene er der en del idag, så det er jo fint. Kvalm ble jeg ikke før uke 6, men kan jo gjerne slippe unna det sånn egentlig.

Tror du at du føder idag? Er det ikke spennende at du snart er mamma og har jenta deres i armene? Har dere bestemt navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo så dum, for sammenligner med forrige gang. Og trenger jo ikke få to like svangerskap. Puppene er ikke ømme, men har tenkt at det er fordi jeg ammer og at de kanskje er herda!?

Og murringene er der en del idag, så det er jo fint. Kvalm ble jeg ikke før uke 6, men kan jo gjerne slippe unna det sånn egentlig.

Tror du at du føder idag? Er det ikke spennende at du snart er mamma og har jenta deres i armene? Har dere bestemt navn?

Hehe, nei, det er jo det da :) Kan være fordi du ammer, ja, for de blir vel ømme fordi de vokser og klargjør seg til amming, og dine er jo klare allerede :) Høres logisk ut i mitt hode hvertfall :jepp:

Bra med murringer ja, men kvalmen håper jeg nesten holder seg unna deg ja ;)

Jeg har ikke noe stort håp, altså, men fødsel er hjertelig velkomment :nigo: Det er veldig spennende :jepp: Gleder meg såå til å få henne opp på brystkassen og få i gang amming :hjerte: Så gleder jeg meg til å holde henne, og lukte på babylukta :hjerter: Vi har blitt enige om å avvente til hun har kommet ut med å spikre navnet, men har en sterk favoritt ;) Kan pm deg alternativene våre hvis du vil? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, det er jo det da :) Kan være fordi du ammer, ja, for de blir vel ømme fordi de vokser og klargjør seg til amming, og dine er jo klare allerede :) Høres logisk ut i mitt hode hvertfall :jepp:

Bra med murringer ja, men kvalmen håper jeg nesten holder seg unna deg ja ;)

Jeg har ikke noe stort håp, altså, men fødsel er hjertelig velkomment :nigo: Det er veldig spennende :jepp: Gleder meg såå til å få henne opp på brystkassen og få i gang amming :hjerte: Så gleder jeg meg til å holde henne, og lukte på babylukta :hjerter: Vi har blitt enige om å avvente til hun har kommet ut med å spikre navnet, men har en sterk favoritt ;) Kan pm deg alternativene våre hvis du vil? :)

Jaaa, vil gjerne ha pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten :blomst:

Vil gjerne følge med her :) er spent på hvordan det er å ha to tette, for vi (jeg :P ) lurer veldig på hvilken alder vi skal prøve å få mellom våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten :blomst:

Vil gjerne følge med her :) er spent på hvordan det er å ha to tette, for vi (jeg :P ) lurer veldig på hvilken alder vi skal prøve å få mellom våre.

Hallo og velkommen :) koselig du vil følge med! Har du barn nå? Eller er du gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og velkommen :) koselig du vil følge med! Har du barn nå? Eller er du gravid?

26 uker gravid i morgen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 uker gravid i morgen :biggrin:

Aah, gratulerer! Kikka innom dagboka di, ser du først fikk beskjed om jente, så gutt?? Skal dere bare ikke vite da før fødsel eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aah, gratulerer! Kikka innom dagboka di, ser du først fikk beskjed om jente, så gutt?? Skal dere bare ikke vite da før fødsel eller?

Har såå lyst til å vite kjønn, men vi vil ikke betale mye for privat ultralyd. Så håper på å komme inn til vekstkontroll eller en annen sjekk og kanskje de er snille og kikker en ekstra gang etter kjønn da ;) men det er greit å handle inn kjønnsnøytrale ting uansett slik at vi kan bruke det til nr. 2 også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har såå lyst til å vite kjønn, men vi vil ikke betale mye for privat ultralyd. Så håper på å komme inn til vekstkontroll eller en annen sjekk og kanskje de er snille og kikker en ekstra gang etter kjønn da ;) men det er greit å handle inn kjønnsnøytrale ting uansett slik at vi kan bruke det til nr. 2 også :)

Ja jeg hadde aldri klart og ikke visst, spesielt ikke med førstemann! Men som du sier er det jo greit med kjønnsnøytrale klær. M har typisk bare jenteklær, så må nok ny garderobe til hvis vi får gutt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow! Gratulerer med ny graviditet! 😀

Tusen Takk :) ikke helt planlagt men 100% velkomment :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang hadde jeg masse symptomer og da mistet jeg spiren. Denne gangen hadde keg nesten ingen - alt fint med baby :nigo: Eller jeg var kvalm og sliten men det merket jeg egentlig ikke før det gikk over i uke 15 ca. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang hadde jeg masse symptomer og da mistet jeg spiren. Denne gangen hadde keg nesten ingen - alt fint med baby :nigo: Eller jeg var kvalm og sliten men det merket jeg egentlig ikke før det gikk over i uke 15 ca. :P

.

Takk for svar! Jeg vet jo innerst inne at man ikke trenger ha noe symptomer! Og det er jo tidlig enda. Jeg hadde ingen sist jeg mista så tenker jo litt på det. Men tenker og at siden det ikke er så lenge siden jeg var gravid sist at kroppen kanskje ikke merker så mye til murringer og vonde pupper. Og kvalm ble jeg ikke før uke 6 sist!

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg gått laaang tur med svigermor. Deilig, selvom ikke været var tipptopp. Nå sover M ute i vogna og jeg slapper av litt. Deilig. Håper hun fortsetter og sove et par lange lurer på dagtid en stund til, i tilfelle jeg blir kvalm og sliten etterhvert. Kjæresten min skal avsted i mars, fra en onsdag til en søndag. Håper formen er god da, ser ikke for meg og spy og amme og leke om hverandre. Og vi skal jo ikke si det til noen før uke 12.

Imorgen skal jeg ned på jobb og snakke om turnusen min. Jobber i hjemmesykepleien som sykepleier. Begynner og jobbe i midtem av april. Tror ikke jeg sier til han allerede imorgen at jeg er gravid igjen. Flaaaut.

Gleder meg til og jobbe igjen, og tror jeg har godt av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...