Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Det er definitivt baby jeg har kjent siden uke 12-13. Syke greier, så tidlig liksom. Nå er det sterkere. Men undrer meg litt på at jeg kjenner det både på høyre og venstre side av magen, helt nede. Trodde kanskje ikke babyen var så lang enda. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14+5 idag!! Har vokst litt fra sist,men heldigvis ikke så mye! Sier heldigvis for hvis jeg skulle fortsatt som jeg gjorde hadde jeg sprukket før uke 30 😂 syns likevel det er veldig forskjell fra nr 2 og nå ift uke og magestørrelse. Men jeg elsker magen så nyter at jeg blir større :):)15199014222531201649785.thumb.jpg.1986b622964f824440b7baba65b03851.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Poppsilopp skrev:

Kanskje det er to hos deg også? :fnise: 

Haha tanken har slått meg. Men var på tidlig ul i uke 9 så vil tro ho hadde sett det da! Spøkte med kjæresten at det nok var to,men han syns ikke det var så gøy 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk innkallelse til OUL idag. Ikke før 11 april. 20+3 på vei. Fikk så sent sist og. Jaja, de har treffe bra på termin uansett,men bare kjedelig å vente!

Godt jeg kjenner litt bevegelser hver dag. Har vært bortskjemt med med det med de to andre og. Bevegelser daglig helt fra de starta å gi lyd fra seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig med bevegelse allerede. :yvonne:

Vet du hvorfor du får OUL så sent? Trodde de ikke anbefalte senere enn 19+6, men aner ikke hvor jeg har det fra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Tonio skrev:

Så herlig med bevegelse allerede. :yvonne:

Vet du hvorfor du får OUL så sent? Trodde de ikke anbefalte senere enn 19+6, men aner ikke hvor jeg har det fra..

Ja i starten tenkte jeg at jeg tok feil, men så kjenner jeg det jo igjen. Og nå er det ingen tvil! Så det nyter jeg!! Spesielt til de vonde sparkene kommer 😂

Nei si det? En ting er nok at jeg ikke var hos lege før i uke 14,så henvisningen kom nok litt sent. Og kanskje det er lange køer? Har googla litt og sett flere som har i uke 20 etterelleranna så slår meg til ro med at det er innafor! Selvom jeg gjerne kunne hatt et par uker før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine magen! :hjerte: Koselig med bevegelser allerede :) Gleder meg til å kjenne det selv, men det drøyer nok en stund. Førstegangs, og kun 8+3 i dag :fnise:

Oi, så sen OUL! Jeg har legetime i uke 12, og håper nok på OUL litt tidligere enn i uke 20, kjenner jeg... Satser på at det ikke er så travelt på sykehuset her, selv om jeg er redd for det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2018 den 14.49, sullå skrev:

Fine magen! :hjerte: Koselig med bevegelser allerede :) Gleder meg til å kjenne det selv, men det drøyer nok en stund. Førstegangs, og kun 8+3 i dag :fnise:

Oi, så sen OUL! Jeg har legetime i uke 12, og håper nok på OUL litt tidligere enn i uke 20, kjenner jeg... Satser på at det ikke er så travelt på sykehuset her, selv om jeg er redd for det. 

Det å kjenne liv er fantastisk,og det jeg savna mest etter begge graviditetene. Husker jeg kjente liv i magen etter de kom ut og!

-------

15+5 idag! Nå syns jeg tida går fort altså. Nyter hver dag,og nå kjenner jeg mini blir sterkere og så det er gøy :)

Ikke så god å oppdatere her, mye gøyere å lese andres bøker :) uansett,nå trenger jeg litt erfaringer. De siste dagene har jeg hatt vondt i underlivet!! Det kjennes ut som det er på kjønnsleppene, hvertfall i det området.  Hjelper litt å sette seg ned,men forsvinner ikke. Har vært på jobb de to siste dagene og derfor gått og stått mye. Kjenner ikke igjen disse smertene,men lurer på om det kan være bekkenløsning? Hadde det med førstemann,men da var det ikke slike smerter. Noen med erfaringer?

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vondt hvis du trykker på skambenet? Og hvis du tar bena fra hverandre? Det kan være det er bekkenløsning fremme i symfysen ja. Da hjelper det i hvertfall for meg å sove med pute mellom bena. Det avlaster veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2018 den 12.51, Poppsilopp skrev:

Er det vondt hvis du trykker på skambenet? Og hvis du tar bena fra hverandre? Det kan være det er bekkenløsning fremme i symfysen ja. Da hjelper det i hvertfall for meg å sove med pute mellom bena. Det avlaster veldig!

De tingene er ikke vonde. Har hatt litt vondter som jeg beskrev nå igjen,men er verst etter jeg har stått lenge. Men kommer ikke så ofte,så får bare se det an!

16+5 idag! Syns denne babyen er lunefull. Jeg kjenner såvidt bevegelser,kanskje morkaka er fremme? De to andre svangerskapene har den ligget bak så har kjent alt så tydelig. Kjenner jo litt så vil tro alt er i orden :)

Disse dagene har jeg slite så med hodepine. Blir gal snart. Vil jo ikke ta paracet,men måtte rett og slett idag. Tok bare 500 mg men hjalp ikke en dritt. Får bare holde ut,men det gjør at kvalmen blir verre igjen. Jaja, noe må man ha:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16+5 er vel fortsatt tidlig å kjenne bevegelser, selv for de som har vært gravide før? Men kan jo såklart være at morkaken er fremme også. :yvonne:

Håper hodepinen gir slipp snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Tonio skrev:

16+5 er vel fortsatt tidlig å kjenne bevegelser, selv for de som har vært gravide før? Men kan jo såklart være at morkaken er fremme også. :yvonne:

Håper hodepinen gir slipp snart.

Absolutt, så jeg vet at det kan være dager der jeg ikke kjenner noe. Frem til noen dager siden kjente jeg baby litt hver dag. Disse dagene har det vært nokså stille. Så har jo bare vært heldig frem til nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17+2 og idag så jeg spark på utsiden. Helt nederst i magen! :)

Denne uka har jeg to fridager, så idag er en av dem. Jeg skal ha forening ikveld så idag går det i rydding og handling. :)

Ellers er det ikke så mye spennende som skjer. Det går i jobb og barnehage. Fortsatt mye snø her i sør, men det smelter godt idag når sola varmer. Og så kommer jo påska snart, da fikk jeg masse fri grunnet f3 dager. Så det er digg :) og så er det plutselig 11 april og tid for oul!:) magefølelsen min sier mer og mer at vi får ei jente til. Men det er kun grunnet like symptomer som de andre, så det er jo ikke akkurat bombesikkert. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du kan kjenne spark på utsiden allerede!

Det skal bli herlig med påske, ja. Blir spennende med oul, og å se om magefølelsen din stemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 20.3.2018 den 16.49, sullå skrev:

Så gøy at du kan kjenne spark på utsiden allerede!

Det skal bli herlig med påske, ja. Blir spennende med oul, og å se om magefølelsen din stemmer!

 

På 20.3.2018 den 19.47, Tonio skrev:

Så artig å få se spark! :nordvesta:

Ja det er stas! Den kommende trebarnsfaren har ikke kjent det enda. 

----

18+2 idag,og første jordmortime unnagjort.  Alt er bra. Blodtrykk er fint,vekta går oppover og livmora er kommet rett over navelen.  Fant og hjertelyd,men det var jeg ikke bekymret for siden jeg kjenner baby hver dag. 

Er så spent på oul nå,imorgen er det 2 uker til! Er mer og mer sikker på jente nå. Dere som har barn med forskjellig kjønn,var symptomene deres like

Ellers er jeg ikke fryktelig god å oppdatere her,mye gøyere å følge med i andres dagbøker. Spesielt de som nærmer seg fødsel!! Men for egen del er det jo gøy å se tilbake på i ettertid.  Så må prøve å oppdatere oftere  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18ukersmagen :)

Så gøy å se hvor mye større jeg er ift første gang:)

15221472795961782124601.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...