Gå til innhold
jeante

Linni Meister

Anbefalte innlegg

ricecrispies

Hun kan vel gå kledd akkurat som hun vil?

Jeg synes hun er kjempesøt,selv om jeg aldri ville gått kledd sånn selv. Virker som en bra person gjør hun og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

TøffeSnåkus

Snap. Har fulgt Linni der en stund og er helt sjokkert over hvor mye alkohol det tylles i seg! La nettopp ut fra nachspiel.....helt krise. Drita flere kvelder i uken, flere som reagerer ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Perle
1 minutt siden, TøffeSnåkus skrev:

Snap. Har fulgt Linni der en stund og er helt sjokkert over hvor mye alkohol det tylles i seg! La nettopp ut fra nachspiel.....helt krise. Drita flere kvelder i uken, flere som reagerer ?

Hva heter snap-kontoen hennes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
TøffeSnåkus
8 minutter siden, Perle skrev:

Hva heter snap-kontoen hennes?

Meisterlinnii

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Perle
5 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Meisterlinnii

Takk!  :hallo:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Endelige
14 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Ja! Når hun har barnefri må hun for all del gjøre som hun vil, men synes det blir «litt» i overkant.. Jeg hadde ikke håndtert en slik livsstil så godt man er forskjellig! 

Om man er bransjeskadet, har kjæreste med stor aldersforskjell eller om det er tidlig midtlivskrise vites ikke, men ser hvertfall IKKE bra ut.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

TøffeSnåkus
5 minutter siden, Endelige skrev:

Ja! Når hun har barnefri må hun for all del gjøre som hun vil, men synes det blir «litt» i overkant.. Jeg hadde ikke håndtert en slik livsstil så godt man er forskjellig! 

Om man er bransjeskadet, har kjæreste med stor aldersforskjell eller om det er tidlig midtlivskrise vites ikke, men ser hvertfall IKKE bra ut.. 

Helt enig og mange unge følgere. Nachspiel m de samtalene er ikke noe for 12 år gml jenter men Linni er jo fredet for negativ omtale i mediene. Merkelig greie. Ingen som er «etter» henne m noe, hun spiller rollen sin godt. Men den lyse stemmen glemmer hun på nachspiel Hehe for nå var den normal. LOL

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristine79

Hun fester hardt! Nachspiel kl 09 om morgenen, skjønner ikke at hun orker. Har hun sønnen 50%?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Regnskapssekretær

Tacky Tacky Tacky!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Perle
På 14.1.2018 den 10.02, Kristine79 skrev:

Hun fester hardt! Nachspiel kl 09 om morgenen, skjønner ikke at hun orker. Har hun sønnen 50%?

De er jo med voksne skikkelige mennesker som står og steker bacon. 

Synd for deg at du aldri har opplevd såpass godt  selskap at timene bare har flydd, og morgenlyset plutselig har dukket opp. 

Endret av Perle
Leifer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Xstrella

Rart hun er fredet ja. Reklamerer for gratis silikonpupper som faktisk er ulovlig. Drikker store mengder alkohol på tv i beste sendetid i 4 stjerners middag. Drikker mye og ofte i ukedagene. Men er kanskje slik når aldersforskjellen er 21 og 32,5 år. 33 i desember. Mye barnefri hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristine79
13 minutter siden, Perle skrev:

Synd for deg at du aldri har oppkevd så godt selskap at time har flydd, og morgenen kommet før en kom seg i seng. 

Nei det har jeg aldri opplevd 😉

Poenget var jo at hun gjør sånn vel dokumentert flere ganger i uka!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Perle
På 14.1.2018 den 10.30, Kristine79 skrev:

Nei det har jeg aldri opplevd 😉

Poenget var jo at hun gjør sånn vel dokumentert flere ganger i uka!

Synd for deg. Man vet ihvertfall at man har hatt en trivelig natt når det plutselig blir morgen og ljust, og magen rumler. 

Tror Linni er en god og kjempesnill mamma!  :) 

Denne kritikken hun mottar fordi hun er anderledes hadde hun aldri fått dersom hun var mann. Ei heller dette evinnelige gnålet om at kjæresten hennes er noen år yngre enn henne selv. 

Endret av Perle
Skriveleifer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Endelige
14 minutter siden, Perle skrev:

Synd for deg at du aldri har oppkevd så godt selskap at time har flydd, og morgenen kommet før en kom seg i seng. 

Og? Er vel ikke det som er poengtert her? 

Tror de fleste har vært i godt selskap hvor timer har flydd avgårde uten å dokumentere alt på snap😉 Antar hun har mange følgerne der og sender ikke ut positive, inspirerende, gode vibber når det er opptil flere sjøslag i uka. Og handler ikke om å ikke kunne filme en koselig middag med litt attåt -er flatfyll det reageres på mtp leserskaren. Det tar seg bare ikke bra ut, rett og slett! Siste delen av snap tipper jeg blir slettet når hun våkner til.. for å si det sånn. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christy89

Folk må gjøre hva de vil når de har barnefri, men virker som hun tyr til flaska når hun har barnefri. Så er hun sammen med en 20 åring, så det har vel litt å si.

Men åh, skulle ønske hun kunne kutte ut babystemmen nå. Sorry, men det er ikke søtt lengere. Skulle også ønske hun kunne roe ned på sminka, men hun liker vel å være så oversminket 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Endelige
2 timer siden, Kristine79 skrev:

Sier på snap hun aldri blir fyllesyk -mens hun sitter og drikker rødvin. (For en time siden) Ikke rart hun ikke blir dårlig når hun fortsetter ved å reparere..

Jaja, smak og behag. Hver sin lyst osv.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tarese

Man trenger ikke å automatisk slutte å drikke når man har blitt foreldre. Men jeg synes ikke at det tar seg ut at en dame/mann på over 30 legger ut snapper av at man fortsatt fester som en fjortis.. Kjenner jeg blir flau.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
candykiss

Hva skjer med grandma?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eamane
På 14.1.2018 den 17.50, Tarese skrev:

Man trenger ikke å automatisk slutte å drikke når man har blitt foreldre. Men jeg synes ikke at det tar seg ut at en dame/mann på over 30 legger ut snapper av at man fortsatt fester som en fjortis.. Kjenner jeg blir flau.

Vi alle har vel lov til å slå ut håret? Man blir ikke automatisk "kjerring" ved passert 30 eller når man blir foreldre. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Viking-girl

I kveld er det snapping av pizza, rødvin og umerket reklame for bh fra mymuse. Alt i en filmsnutt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden