Gå til innhold

Jandias tankerom


Jandia

Anbefalte innlegg

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Så var man her igjen. Vet ikke hva som skjedde. Hvorfor jeg slutta å skrive, for jeg har jo vært ganske aktiv leser på KG leeeeeeenge nå. Går nesten over i vannvidd, klarer meg ikke uten omtrent. ougg... :oops:

Så, hva har skjedd det siste året?

*fremdeles gift, nå ti måneder. :bryllup:

*vært på bryllupsreise i Florida, heeeelt fantastisk.

*feiret jul for første gang uten mamma og pappa, gruuusomt. :grine:

*sluttet på p-pillen, håpe håpe håpe... :babygutt:

*jobbet mye

*Brukt alle fridagene mine i nordnorge for å mekle og flytte familiemedlemmer. :ironi::klem:

*blitt skillsmissebarn. :roll:

*kranglet med pappa.

*blitt venn med pappa igjen.

*rydda ut av barndomshjemmet, det er nå solgt. :grine::grine:

*slitt med pollenhelvette.

Alt i alt, det har vært mye denne våren, og det har ganske enkelt vært slitsomt. Nå ser derimot livet mye lysere enn på lenge, og sommeren skal nytes til det fulle.

-jandia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på fredag var jeg og besøkte en venninne av meg som fikk 2 søte jenter for en ukestid siden. Jeg er totalt forelska!!! :hjerter:

Noe mer nydelig skal du lete lenge etter. Sååååååååå søte da... og så små!!

Tvilling 1 var 2300 g :babyjente:

Tvilling 2 var 1640 g :babyjente:

da de ble født.

Sukk sukk... jeg vil også ha en sånn en. Holder med en for min del altså. :hoho:

Nei nå bør jeg få fart på ryddefoten her. Bare 4 rom igjen! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var nok en uke og helg over. Lurer litt på hvor tiden blir av... Synes ting skjer så fort. Vel vel.

Har nok en gang vært og besøkt de nydeligste nurka man kan tenke seg. Gud jeg er bare sååå forelska. Noe så smått og sååå nydelig. Og jeg får jo ikke mindre lyst på en egen etter å ha besøkt jentene... Sukk, nei gi meg en baby, og gi meg den NÅ!!! :hoppe::babyjente:

Skulle hatt mensen i går jeg... har fremdeles ikke vist seg, så jeg lever litt i håpet. :enig_animasjon:

Forrige gang kom den en uke for sent, så jeg tror jeg venter en ukestid med å ta en test. Kommer sikkert uansett før det. :-? Men, er jo litt spennende å tenke tanken på hvaom?!?`

Ellers så har man sett alle Star Wars episodene bortsett fra den siste som vises på kino, har spist masse god mat og bestemt seg for å begynne å trene. Akkja...

Livet er godt å leve du... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, sånn btw, til dere som tror det er gøy å stå opp klokken 04:00 mandag morgen for å dra på jobb; det er heller ikke gøy å plutselig finne ut at det slettes ikke er 04:50 man begynner, men 05:50. :evil: :o :hoho::kul:

(takk og lov for scootern min, og at jeg ikke hadde kjørt sååå langt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såååå sinnsykt trøtt i dag :sove:

Tidligvakt 5 dager på rappen tar virkelig på altså. Glad jeg har fått ny turnus fra den 12.

Men, i grunn en sånnsett grei dag. Ikke mye tull på jobb, og jeg fikk gå en time før tida. :hoppe:

Og i dag kom selvsagt mensen...

:kjempesinna::kjempesinna:

Vel, var jo klar over det, men likevel, en liten sjanse var det jo. :roll:

Vel, da er det bare en ting å gjøre :kline:

I morra er det endelig helg, og da har jeg friiiiiiiiiii....

**

Hei hei Lene! Når skal du lage deg dagbok da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jo jeg tenkte å begynne å skrive dagbok, men vente til det blir noe fart på livet mitt :-)

Til høsten tenker jeg, da ting skjer kanskje?

Vi prates

Klem, Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg!!!! Så ufattelig deilig at det nesten ikke kan beskrives. Dog, man jo var jo lys våken klokken 8 i morrest. Meeeeeen, still, godt å bare kunne ligge og sløve.

I dag skal det vaskes klær og fikses litt i leiligheta, samt at man kanskje skal ta seg en liten tur på Ikea. Jihaaa...

Men nå, pannekaker til frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen sett arbeidslysten min? Sist sett for en ukestid siden!!!! :forvirra: :klø:

Er det mulig å bli mer lei jobb enn jeg er nå!? Er ikke det at jobben er så ille, langt derifra, når jeg er på jobb så går det liksom greit, og det er hyggelig å være sammen med kollegaene mine... MEN, det er det der med å komme seg ut og ned på jobb! Er drittlei!!! Vil ha ferie nå!! Og vil gjerne ha fri til langt ut i september.

jaja, noen som har sett arbeidslysten min så rop ut! Trenger den ganske desperat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så var det ikke så ille på jobb i dag likevel. Greit nok liksom... solgte sinnsykt mange billetter, men det er jo bare gøy, da går jo tida fort. Og så er det jo alltid gøy å småflørte med "voksne" businessmenn... :wink: De blir jo så satt ut, når man smiler litt ekstra. :hoho:

Snart hjemover, dessverre på sykkel!! ougg... 8km oppover! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Weeee, mannen har "gått med på" at vi bør begynne prøvinga for alvor!!!! Jeg er ufattelig glad og håper håper håper håper det klaffer med en gang!!!

:danse: :danse: :danse: :danse:

Ellers så skjer det lite. Bare jobbing jobbing og atter jobbing. Gleder meg til neste helg, da har jeg langfri! Det skal bli godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg så i IKM-Juni oversikten at du har blitt gravid! Gratulerer så mye, det var utrolig koselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vils skrive en liten en her også...

GRATULERER det var utrolig hyggelig å høre vennen.

Mangler bare meg neste måned da skal de ha svømmekonkuranse, så får vi trillet sammen :-)

Klem Lene. :babygutt: / :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så satt man der med testen i hånda og hjertet som banker fortere enn noensinnne...

"Vil det komme en strek til? My God, det kommer en strek til!!! HERREGUD HVA HAR JEG GJORT??"

Litt rar og tummelumsk nå, men ufattelig glad.

Gubben ble litt "satt ut", men takler det fint og gleder seg...

Vel... Nå var det bare å holde det hemmlig noen mnd. Hvordan iall verden skal jeg klare det? Gubben vil nemlig ikke si noe han... ikke ennå. hmm

*rusle ut i sommervarmen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måtte ta en test til i går, bare for å være sikker, og joda, den er like positiv den også :o

My God, hva har jeg gjort? Er jo helt sprøtt, men duverden for en deilig følelse da... Mannen er litt sånn ambivalent til greia, sier han ikke tenker så fryktelig mye på det ennå, er jo lett å miste første. hmm... Men jeg vet han tenker, mye... Og jeg vet at han gleder seg.

Har så lyst til å fortelle det, men jeg får vel respektere ønsket hans om å holde det hemmlig litt til... ugg, jeg som ELSKER å plapre om alt til venninnene mine.

Hadde besøk av hun tvillingmammaen og jentene hennes og forlovern min i går. Det var gøy, og så satt vi der og snakka om det å få barn og det å bli gravid og da smilte jeg bare, de skulle bare visst. hehehe... Men samtidig føler jeg meg litt lumpen som ikke forteller dem det.

Og så er det svigersøs da, hun som hele tiden har vært der og venta spent på om det klaffa. Hun er på ferie nå, og så fikk jeg melding fra henne; "Nå, hvordan går det? Er det noe å tenke på? Skal vi begynne å glede oss?".... ouff, og da skrev jeg tilbake; "tenk ikke mer på det, håper det går bedre neste mnd." hehehe, føler meg litt lumpen ja, men samtidig så er det litt taktisk av meg. Hun er på ferie med svigermor og tante og hun HADDE garantert plapra... og det vil jeg helst ikke. Svigermor holder ikke kjeft om slikt... Hennes første barnebarn og greier. Vel vel, tror nok jeg forteller svigersøs det når vi møtes. Skal på samme ferieøy som dem om 2 uker så da... Hun kommer til å kverke meg. hehe

Vel, da har man konstatert første symptom; jeg er UTROLIG distre, glemmer snart meg selv på en togstasjon et sted... hehe

-litt småforvirra fremdeles-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei.

Hvordan går det med deg nå som du har kommet lengre og du har ferie?

klem Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man hjemme fra ferie igjen. Iallfall for denne gang. 1 uke i skjærgården mellom Kristiansand og Lillesand. Utrolig deilig, men godt å komme hjem til dusj og ordentlig do altså. hehe...

Formen er veldig bra, egentlig. Skal vel ikke klage. Av og til lurer jeg faktisk på om jeg er gravid. Ingen morgenkvalme her nei... (bortsett fra noen få enkle dager). Men, jeg har ømme pupper så det griner etter, og jeg må på do sikkert en gang i timen. Og joa, jeg kjenner at det er noe i kroppen.

Når begynner man å få dilla på ting? Har hatt lyst på juice nå de siste ukene, og ikke bare litt lyst. Og jeg som egentlig ikke tåler det. ugg...

Vel, nå bør det vaskes litt mer etter turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...