Gå til innhold

Jandias tankerom


Jandia

Anbefalte innlegg

Tenkte kanskje jeg skulle begynne å skrive dagbok, eller dvs, kanskje ikke dagbok, da jeg tviler på at jeg kommer til å skrive hver dag.

Så... her er jeg... 24 år. Gift (1 uke nå), ingen barn men mange bamser og single venner.

:-)

I morgen er det slutt på ferie. Skrekkelig trist!!! Jeg vil ha mer ferie!!!!!! ouff... Men men, nå er det bare å gå rundt og glede seg til flere ting som skal skje:

* Skal på fjelltur med GOOOODE venner

* Skal hjem til nordnorge og ferie bryllupet mitt (på etterskudd med alle de som ikke kunne komme nedover forrige uke)

* Skal på bryllupsferie i november.

Men før det, jobb jobb jobb... MYYYYYE.

akkja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg Aniola...

I dag var det VARMT på jobb. Herregud, tror jeg må ha den varmeste jobben EVER. Sikkert 40 grader. Trodde jeg skulle døøøøø.... Nå sitter jeg bare her og bader i min egen svette. Tenk å pålegge folk til å gå i ULL-uniform!!!!!!!!!! :frustrert: :frustrert: :frustrert:

Har forøvrig sendt hjem mamma og bror til nordnorge, etter 1 mnd opphold i sør. Litt godt å være alene med mannen igjen ja... :enig_animasjon:

Men litt vemodig å sende dem hjem igjen. Er langt nordover, og blir nok en stund til jeg ser dem igjen :-(

Vel vel.. noen timer igjen her på jobb til jeg kan sette scootersnuten retning hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Tex...

Livet som frue er ganske deilig faktisk. Har jo vært sammen med mannen i 6 år så jeg opplever ikke akkurat DEN store forskjellen, men det er en god følelse, og vi har brukt utrolig mye tid sammen etter bryllupet. Nå er greit nok ferien over for denne gang, men vi hadde begge behov for å puste ut litt og konsentrere oss om hverandre. Deilig. Og det å vite at man hører sammen, også formelt, er godt og trygt. :enig_animasjon:

Nå går vi bare rundt og gleder oss til bryllupsferie, som dessverre ikke er før i november. Men den som venter på noe godt, venter nok ikke forgjeves (eller noe slikt)... :hoppe::hjerter:

Er litt vanskelig å tilpasse seg det nye navnet, men det kommer seg vel etterhvert. :wink:

Sitter forøvrig på jobb nå og koker vekk. Er "bare" 33 grader her inne. Fyttikatta... Vel vel, ferdig om 4 timer.

Trives du Tex som frue da? For det er vel ikke så lenge siden du gifta deg? Og forresten, hvordan lager jeg link til dagboka i signaturen min :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg faktisk vært gift i OVER 2 uker. Tenk det! hmm... Har ennå ikke fått bildene, men i flg fotografen er de like rundt hjørnet. åååå, jeg vil ha dem nå!!!!!!!!!!!!!!

*smøre tålmodighet*

Ellers så har vi sånn halvveis planlagt en helgetur på fjellet. Førstkommende sådan. Kan bli kult det. Meg og mannen, og forloverne våre (som forøvrig er litt keene på hverandre... hehehe). Vet ikke helt hvor vi skal, men blir nok planleggingsmøte i morgen.

Skal uansett bli deilig med litt fri fra jobb. Blitt mye overtid i det siste (MEEEEEN, det blir jo myyyye penger til høsten det).

Nok om det, får vel henge litt i her hjemme også... ser ikke akkurat pent ut her nå. Men, trøsten er vel at mannen disker opp med fiskegryte til middag :-)

(snille flinke mannen min).

yes yes... so long. :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått bryllup (tror jeg har sagt det før, men en god ting kan sies ofte...) og gratulerer med ny dagbok!

Kom plutselig på at du spurte i et forum for lenge siden HVOR vi skal ha bryllupet vårt. Ikke så INNMARI langt fra der du kommer fra. "hammar'n te Edvard" er faktisk på repertoaret til min sangglade sambo... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått bryllup (tror jeg har sagt det før, men en god ting kan sies ofte...) og gratulerer med ny dagbok!

Kom plutselig på at du spurte i et forum for lenge siden HVOR vi skal ha bryllupet vårt. Ikke så INNMARI langt fra der du kommer fra. "hammar'n te Edvard" er faktisk på repertoaret til min sangglade sambo... :wink:

hmm, nå blei jeg nyssgjerrig her... vet du hvem jeg er??

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, vet nok ikke hvem du er... :oops:

Bortsett fra at jeg har sett deg i utdrikkingsmundur og sett hjemmesida di da du hadde den liggende ute. - litt nysgjerrig,muligens?!?

Sambo kommer fra litt lengre vest enn deg, men er ram på nordnorske trubadurer...

Jeg derimot, kommer i fra sør for polarsirkelen... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... jaja, du vet jo tydeligvis mer om meg enn mange her inne. :-)

Nordnorske trubadurer ja... Du får hilse han mannen din da... :-) Har hørt mye på det i min barndom jeg... Hammarn Edvard var den første jeg lærte på gitar og piano. hehehehe...

Hvor skal dere ha bryllup da? Utrolig nyssgjerrig jeg ja...

Nå er det forresten endelig helg. Var oppe 03:50 i dag, og det er IKKE fullt så morsomt. Men, så var jeg jo ferdig på jobb 11 også da, og det er jo litt godt. Gå hjem når andre kommer til jobb. og spes når det er helg, og LANGHELG til og med.

Det teite med disse tidligvaktene mine er at jeg blir så slapp utover dagen. I dag skal vi ha besøk av forloverne våre (våre beste venner mao), og da burde jeg rydda og vaska, men neida, er sååå slapp. Gidder ikke. hehehe... Satser på at de ikke ser rotet. hmm. Eller bærer over med meg. Tviler vel, men men, mannen får diske opp med god mat og vin så glemmer vi nok det utover kvelden. :-)

Har fremdeles ikke fått bildene fra fotografen. Skulle fått dem i forrige uke. ARGH!! VIL HA DEM NÅ!!!!

Gjeeeesp. mer i morgen... kanskje...

-Jandia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lærer mye om folk når man er kronisk nysgjerrig,vettu... :roll:

Bryllupet skal være på Vestvågøy, så det er jo ikke så langt unna der du kommer fra,vel? Så det blir jo spennende å se hva slekta sier når de må bevege skrottene sine så langt midt i verste tyskersesongen...

Håper du hadde en fin kveld på fredag selv om du var trøtt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det blitt mandag, og duverden så glad jeg er for at det IKKE ble fjelltur denne helga. For tenk, det var ikke pollen som plagde meg på fredag... neida, jeg har ligget i forkjølelse hele helga. Pokkers altså. Også jeg som har langfri. Ganske kjedelig.

Så nå sitter jeg her og hoster og harker og klarer nesten ikke å snakke. hmm, veldig morsomt gitt.

Nå planlegges det nordnorge-tur. Jeg og mannen skal ha med oss forloverne våre hjem til mamma og pappa. Skal ha en liten uformell bryllupsfest, for alle de somikke kunne komme nedover hit da vi gifta oss. Gleder meg masse. Skal bli godt å komme nordover. Møte familien igjen, og ikke minst vise vennene våre den vakreste delen av landet. Blir knallbra. :-)

OG JA!!!!!!!! Vi har ENDELIG fått bildene fra fotografen!!!! Jihaaaaaaaaaaaaaa.... Skal se om jeg får lagt ut et bilde eller to til... De ble knallfine. Skjønner liksom ikke at det er meg. Så pen jo. hmm. hehehehe

Men nå får jeg hoppe i dusjen og prøve å komme meg litt. Ikke moro å være syk, så jeg tenkte jeg skulle bli frisk NÅ!!

Hei på deg Mylian forresten. Takk skal du ha :-)

-i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lærer mye om folk når man er kronisk nysgjerrig,vettu... :roll:

Bryllupet skal være på Vestvågøy, så det er jo ikke så langt unna der du kommer fra,vel? Så det blir jo spennende å se hva slekta sier når de må bevege skrottene sine så langt midt i verste tyskersesongen...

Håper du hadde en fin kveld på fredag selv om du var trøtt! :)

Kronisk nyssgjerrig ja... vet hvordan den lidelsen er ja :kul:

Vestvågøy er ikke så langt unna nei, men det er jo stort område så helt sikker er jeg jo ikke. hmm... Er jo fra Austvågøy selv. :-)

Men det er superfint der oppe om sommeren. Håper du får det suuuuupert!!!! Hvilken dato var det igjen? (Har hukommelse på linje med en gullfisk for tiden)...

Hadde en fin kveld på fredag. Fikk besøk, og vi så Life Of Brian og Rødt Hav, og spiste god mat og drakk en del... hehehe

Hadde du en fin helg da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, vet nok ikke hvem du er... :oops:

Bortsett fra at jeg har sett deg i utdrikkingsmundur og sett hjemmesida di da du hadde den liggende ute.

Dersom du fremdeles har link til hjemmesiden min, så ligger det flere bilder fra bryllupet der nå.

:enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor kan ikke folk som ER ment for hverandre drite i hva andre tror og mener, og bare hoppe i det???

Hvorfor skal det ta såååå Jævlig lang tid??

ARGH!!!!!!!!!!

(bare en liten frust over single venner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...