Gå til innhold

Pilotfrue - tuller hun?


MrsDunphy

Anbefalte innlegg

Gjest Uhumskheter

Tror enkelte damer er sånn... ei tidligere venninne av meg kunne sikkert ha dødd litt på seg av et snev kroppshår. Der var det å bytte på senga flere ganger i uken, og hun krevde at mannen dusjet før han la seg. Hun også forsåvidt. Var en av de udusjet så ble det iallefall null sex. Morgensex var også uaktuelt med mindre hun hadde rukket å stå opp før mannen våknet, pusse tennene og legge sminke..

Må være slitsomt å være sånn.

Man dusjer jo før man legger seg. Ikke p.ga sexen da, den kan jeg godt ha udusja :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om "forskarfrue" vil vere eit bra namn på bloggen min? "Triatlonenkje", kan hende?

ForskerFrue vil kanskje ikke være så bra siden initialene blir FF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man dusjer jo før man legger seg. Ikke p.ga sexen da, den kan jeg godt ha udusja :laugh:

Nei, man dusjer om morgenen. Eller om kvelden hvis man har trent. Eller når på dagen det måtte passe.

Poenget mitt var at hvis mannen hennes hadde trent og var dusja om morgenen så ble det ikkeno på han hvis han ikke dusjet en gang til rett før han la seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør de når de er på tur? Hvert sitt hotellrom for å ha to bad, eller venter hun med å bæsje til de kommer hjem?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ForskerFrue vil kanskje ikke være så bra siden initialene blir FF.

Det er jo det smarteste hun kan gjøre. Alle som søker på Fotballfrue i stedet for Caroline, kommer til å havne på bloggen til Forskerfruen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør de når de er på tur? Hvert sitt hotellrom for å ha to bad, eller venter hun med å bæsje til de kommer hjem?

Samme lurer jeg på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo det smarteste hun kan gjøre. Alle som søker på Fotballfrue i stedet for Caroline, kommer til å havne på bloggen til Forskerfruen.

He, he, he, jeg ser poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror enkelte damer er sånn... ei tidligere venninne av meg kunne sikkert ha dødd litt på seg av et snev kroppshår. Der var det å bytte på senga flere ganger i uken, og hun krevde at mannen dusjet før han la seg. Hun også forsåvidt. Var en av de udusjet så ble det iallefall null sex. Morgensex var også uaktuelt med mindre hun hadde rukket å stå opp før mannen våknet, pusse tennene og legge sminke..

Må være slitsomt å være sånn.

Må kanskje oppsøke denne pilotfruen og flashe mine armhuler til henne før jeg barberer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan da umulig være seriøs? Jeg føler hun skryter veldig hvor fantastisk de har det. Lurer på hvordan det skal gå hvis han mister jobben?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, se på henne og hva hun har klart. Kapret en mann med en (etter hva jeg skjønner om piloter for Norwegian) en helt gjennomsnittelig lønn og en jobb på Model Day Studio.

Model Day Studio har vært en pest og en plage for min del siden 2011. De ringte meg annenhver uke for å tilby meg "gratis fotoshoot", og til tross for at jeg hver gang svarte at jeg ikke var interessert overhode så ringte de igjen et par uker senere (som om jeg skulle ha endret mening). Det ble så irriterende i lengden at jeg måtte skaffe meg en app spesifikt for å blokkere de ulike telefonnummerene firmaet bruker. Og nei, jeg har aldri vært kunde hos dem og er reservert for telefonsalg, så hvordan de har fått kloa i telefonnummeret mitt aner jeg ikke. Men når jeg går inn i appen og sjekker loggen over blokkerte anrop har de alltid ringt meg ca. 50 ganger. Makan til å være desperate...

De har gjort det samme mot meg og! Sykt irriterende! Jeg fant ut at de har fått tak i nr mitt fordi noen jeg kjenner har vært der og tatt bilder. Da ber de tydeligvis om kontaktinfo til venninner som kan være interessert og ringe og ringer og ringer. Jeg er også reservert mot tlfsalg og har flere ganger meldt dette firmaet til Forbrukerombudet 😠😠😠

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hvor gammel er hun? rundt 18? han ser ut som han er 39?

Hun blir 25, han ser ut som han er 45.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Gjest_Clarity

Noen som har lagt merke til at hun ofte nærmest kopirerer andres innlegg?

 

Et eksempel var jo denne veskedebatten, hvor Ida Wulff skrev et innlegg om jenter som ligger seg til dyre vesker, og Pilotfrue skrev et nesten identisk innlegg dagen etterpå. Her om dagen skrev SuperMarie et innlegg om at man burde legge vekk mobilen når man kjører (her), og nå har Pilotfrue skrevet helt likt innlegg (her)

 

I utgangspunktet er det bra at hun skriver et slikt innlegg, men jeg blir litt irritert på andre bloggeres vegne, som får null kreditt for et innlegg de selv har skrevet, og som Pilotfrue er tydelig inspirert av. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lagt merke til at hun ofte nærmest kopirerer andres innlegg?

 

Et eksempel var jo denne veskedebatten, hvor Ida Wulff skrev et innlegg om jenter som ligger seg til dyre vesker, og Pilotfrue skrev et nesten identisk innlegg dagen etterpå. Her om dagen skrev SuperMarie et innlegg om at man burde legge vekk mobilen når man kjører (her), og nå har Pilotfrue skrevet helt likt innlegg (her)

 

I utgangspunktet er det bra at hun skriver et slikt innlegg, men jeg blir litt irritert på andre bloggeres vegne, som får null kreditt for et innlegg de selv har skrevet, og som Pilotfrue er tydelig inspirert av. 

Noe må hun jo gjøre for å bli lagt merke til når hun kommer fem år "for sent" inn i en bransje. Det er vanskelig å slå gjennom i bloggmarkedet nå, for hun konkurrerer mot etablerte merkvarer med store fanskarer. Kopiering av andres innlegg må jo være det tryggeste hun kan finne på.

 

Å være rosablogger og orginal virker som å være en svært vanskelig kombinasjon her i Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
Gjest bruker83924

Liker det nyeste innlegget til Pilotfrue. Hun kritiserer kjendisene som har startet blogg, men som sjeldent blogger. Det er vel hovedsakelig rettet mot at fru Rise skal være med på bloggerne. 

 

Må ærlig innrømme at selv om jeg stortsett er uenig med meningene til Pilotfrue, så har jeg veldig sansen for henne. Tror hun er et godt menneske, og jeg blir glad av innleggene hennes. Syns det er tøft å si meninger som kanskje ikke er PK i dagens samfunn. Godt med en slags kontrast til enkelte andre som kun har meninger etter hva som er populært å mene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Må ærlig innrømme at selv om jeg stortsett er uenig med meningene til Pilotfrue, så har jeg veldig sansen for henne.

 

Enig. Det er noe der. 

 

Dessuten er hun uangripelig dyktig til å merke reklameinnlegg, i tillegg til at hun svarer saklig selv på smakløs kritikk i kommentarfeltet.

 

Hun virker som en litt pussig skrue, men tøff er hun. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...