Gå til innhold

Pilotfrue - tuller hun?


MrsDunphy

Anbefalte innlegg

Flere som har sett bloggen til pilotfrue? Vet ikke om jeg skal le eller grine. Er det seriøse greier? En 25åring som skal vise hvor voksen hun ble over natten? Siden hun nå kapret seg en mann med penger..

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere som har sett bloggen til pilotfrue? Vet ikke om jeg skal le eller grine. Er det seriøse greier? En 25åring som skal vise hvor voksen hun ble over natten? Siden hun nå kapret seg en mann med penger..

Jeg leste den om at hun var den andre kvinnen. Irriterte meg over at hun så på seg selv som ett offer, og skjønner godt at det var flere som lot seg provosere. Jeg har selv vanket i det miljøet hun beskriver, men har aldri falt meg inn å gå inn i ett forhold (hvis man kan kalle det ett forhold, når man kun er ett leketøy for mannen) hvor mannen er gift.

De gifte mennene kom i alle former og utseende og ikke minst alder. Det eneste fellestrekket de hadde var en feit lommebok. Og golddiggerne lot seg sjarmere.

Jeg lot meg ikke overbevise av at hun har levd livet. Det kalles ikke å leve livet når man har kapret en middels bemidlet mann og reise jorda rundt på en oppgradert (cockpit) klasse.

Hun skriver samtidig at hun ikke slipper kommentarer som omhandler mannen, men hun nevner han i omtrent hver eneste setning. Det syns jeg er mye verre enn #heia kjærligheten

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har vært innom bloggen hennes i det siste og synes hun virker helt blåst. Dessuten, hvorfor skrive om "den ville fortiden" sin på Oslo vest? Herregud så dumt.

Historien om hvordan hun taklet å gå inn i et omfattende prosjekt sammen med Anette Marie (tingjegliker.no) virker bare tragisk og ansvarsløst.

Og så har hun fått seg en pilot som samboer og flyttet inn i et flott hus. Det skinner golddigger ut gjennom pcskjermen min.

Noen som vet hva hun driver med til daglig?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom den bloggen for litt siden. Det dreide seg om å være fornøyd med rumpa si. Vedlagt et mørkt bilde av rumpa hennes i en jeans, der samtlige mente bildet var mørkt og buksa var mindre flatterende.

Det slo meg igjen, etter å ha lest et par innlegg, samt kommentarene; det var omtrent utelukkende dritt eller tull. Veldig mange har da langt grovere kommentarer enn FF? Kommentarene skal liksom være så ille, men mitt inntrykk er at endel andre virkelig får gjennomgå. Flere var jo ordentlig ekle mot dette kvinnemennesket.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel den verste bloggen jeg har kikket på. Hun er altfor full av seg selv og så selvsentrert at jeg ikke har ord...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med å definere seg selv utifra mannen (og hans jobb)?

Ja, du kan spørre. Jeg har aldri skjønt det. og så attpåtil gjøre det til sitt levebrød. Har de ikke egne ben å stå på?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilotfrue, komikerfrue, fotballfrue....Skal vi tilbake til "fru konstabel Arne Haugen" etterhvert? :bond:

Ikke glem svømmefruen...

Men ja, jeg tok meg selv i å lure på om denne pilotbloggeren var seriøs jeg også.

Kanskje det er et PR-stunt? Får nesten håpe det for hennes egen del.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått i klasse med henne, og kan forsikre om at hun akkurat slik in real life også. Så nei, hun tuller nok ikke.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror hun bare lå med gifte menn sånn generelt.

En skulle tro at med slik erfaring, ville hun være litt forsiktig med å være så belærende med tanke på hvor ferskt forholdet deres er.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva, leser jeg feil eller skriver hun virkelig rett ut at hun har ligget rundt med gifte menn?

:popcorn:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva, leser jeg feil eller skriver hun virkelig rett ut at hun har ligget rundt med gifte menn?

:popcorn:

Hun skal ha litt kred for å innrømme det da, selv om hun skyver alt ansvaret over på den utro parten. Mon tro om pipen hadde fått en annen lyd hvis samboeren var utr? Da hadde nok all skyld blitt lagt på fristerinnen som hiver seg over den kjekke pilotmannen.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg gikk på studie med henne var det tydelig om å gjøre å skaffe seg en rik ektemann for å gjøre opp fpr egen ulykkelighet. Bra jobbet! Belønner dem som har små mål i livet og når dem tidlig!

!!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal ha litt kred for å innrømme det da, selv om hun skyver alt ansvaret over på den utro parten. Mon tro om pipen hadde fått en annen lyd hvis samboeren var utr? Da hadde nok all skyld blitt lagt på fristerinnen som hiver seg over den kjekke pilotmannen.

Sant nok, men forstår ikke at hun vil ha det ut på nettet..

Også litt komisk at hun ble "pilotfrue" etter å ha vært kjæreste med piloten i noen få måneder.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, men forstår ikke at hun vil ha det ut på nettet..

Også litt komisk at hun ble "pilotfrue" etter å ha vært kjæreste med piloten i noen få måneder.

Det er ikke verre enn "frkgamstpedersen" :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...