Gå til innhold

Den store lakris-tråden!


Gjest Ennasus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har fått helt hekta på lakrisfugde(rød og svart) som jeg får kjøpt i smågodthylla på statoil.



Anonymous poster hash: 6fa00...a39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakris-is! :spise:

Er du seriøs?

Jeg elsker is, men den isen takler jeg ikke. Tidligere hadde Hennig-Olsen en yoghurtis med lakris, men den ble tatt ut av produksjon fordi for få kjøpte den.

Får du kjøpt lakris-is i Norge i dag, eller lager du selv?

Kanskje jeg bør gi den en ny sjanse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs?

Jeg elsker is, men den isen takler jeg ikke. Tidligere hadde Hennig-Olsen en yoghurtis med lakris, men den ble tatt ut av produksjon fordi for få kjøpte den.

Får du kjøpt lakris-is i Norge i dag, eller lager du selv?

Kanskje jeg bør gi den en ny sjanse?

Dream yoghurt-is var jo bare helt fantastisk!

Det finnes en lakris-is enda, husker ikke navnet på den. Vet de har den på Meny. Den er i en liten, firkanta boks og smaker nyyyydelig! Ikke fullt så godt som Dreams lakris-is, men fortsatt god! :wow:

Endret av K@tt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kombinasjonen lakris og mint er himmelen for min del. Skolekritt og lakrisstenger med mintfyll... Ahhh!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og saltsild da, herregud. Hvordan kunne jeg glemme den? Det er min medisin en viss tid i måneden. Fy den fikk jeg lyst på nå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinasjonen lakris og mint er himmelen for min del. Skolekritt og lakrisstenger med mintfyll... Ahhh!!

Åhhh skolekritt har jeg helt glemt! De er jo vidunderlige! :daane:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke har smakt det ennå; sjekk ut islandsk lakris. De er verdensmestre i lakris blandet med sjokolade.

Anbefaler draumur sjokolade med my lakris inni. Og sterkar djupur!! De har begynt å selge det i mange norske butikker.



Anonymous poster hash: 11ebe...a3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blå Kick! Namnam!!!

Lakrisfudge fra smågodthyllen.

Minde sin lakrissjokolade😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skolekritt! Min all time favorite! :wow:

Har elsket skolekritt så lenge jeg kan huske, valgte alltid det som lørdagsgodt da jeg var liten. Ikke at jeg egentlig noen gang har tenkt på at det er lakris, er ikke det mer sånn salmiakkgreie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er inne i en skikkelig Kick-periode nå. Særlig den med sitron :sikle:

Kan kjøpe fem-seks i slengen flere dager på rad. De på butikken snakker helt sikkert om meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Husker dere de tyrkisk pepper-pastillene? Fikk seriøst kjærlighetssorg da de tok de av markedet! :sjokkert::trist:

Obos hadde stand på nærsenteret mitt, hvor de delte ut pastiller som smakte HELT likt. Følte meg som en grådig tyv da jeg tok først en eske, så en til, og en til, før jeg sendte kjæresten min bort. Hadde lyst til å spørre om de kunne sende meg en hel boks :(

Edit: Sendte mail til Obos nå :fnise:

Endret av Thalassos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Jeg er inne i en skikkelig Kick-periode nå. Særlig den med sitron :sikle:

Kan kjøpe fem-seks i slengen flere dager på rad. De på butikken snakker helt sikkert om meg...

Haha, the struggle hvis man bor på en plass med få butikker.. Her hjemme hadde jeg en periode hvor jeg kjøpte 4-5 pakker ifa hver dag, til slutt endte det med at de slo det inn på kassapparatet da de så meg, når jeg var på vei mot kassa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...