Gå til innhold

hvilken storby ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal reise med min datter som snart fyller 10. Det blir hennes bursdagsgave fra meg, siden hun fyller rundt år. Tenker å reise i mai, men hvor er det finest, tenker dere? Vi skal rundt å shoppe, gå turer,og muligheter for billig spa. Hva tenker der for en 10 åring? Det blir en helg, dvs 2-3 døgn, med budsjett på 10000 på begge oss, ikke mer. Tenker det er nok.

Anonymous poster hash: 4c89e...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan anbefalle praha, var veldig fornøyd med den byen, mye gamelt, og noe nytt. billig mat og drikke og prisene på shopping varierte fra billig til dyrt (alt etter hvilket merker mann gikk etter)
Var i praha i mai i fjor og da vat det sol og herlig t skjorte vær, i tilegg greit med folkeliv, uten at det var overbefolket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Hvis du vil få en skikkelig billig SPA men med høyt kvalitet anbefaler deg å reise til Litauen Vilnius. Der finnes mange shoppings muligheter, mange fine restauranter, en pen gamle-by. I Litauen er det mulig med en slik budsjett. For eksempel fra Oslo til Litauen er billige flybilletter. vilniustur og andre reise arrangører selger pakker for helg med spa og shopping;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er noe bra spa der, men Krakow er en helt topp by! Jeg og moren min måtte kjøpe ekstra koffert der fordi vi shoppet litt for mye :fnise: Billig er det også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter det med Krakow! Mange muligheter for bra og billig spa. Så er det en vakker og oversiktlig by. God og billig mat er det også.

Nå fikk jeg lyst til å reise tilbake gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...