Gå til innhold

Jenter : Noen av dere single her som ikke fjerner kjønns/kroppshår ?


volvo22

Anbefalte innlegg

Barberer det som synes i forhold til årstiden, men må ærlig innrømme at jeg ikke gidder å barbere leggene f.eks om jeg kan komme unna med å ha på bukse. Jeg har ikke sinnsykt mye hår, men barberer ikke underlivet med mindre jeg føler jeg må heller. Så nå som jeg er singel for jeg veldig faen, for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 4dad7...8b2

Liker ! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Slutter å barbere meg tvert om jeg møter en kar som foretrekker at jeg ikke gjør det. Nå er jeg singel og trimmer nedentil, samt barberer under armer og på leggene nå og da. Det er for mye å barbere om jeg ikke gjør det ofte nok. Jeg barberer kun fordi samfunnsnormene sier at jeg skal det. 

Synes det er et herk med all den barberinga. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nettopp fylt 24, og innser at jeg skiller meg en del fra majoriteten av den yngre garde her:

I skrivende stund har jeg et par ukers hårvekst på legger, full busk nedentil. Armhulene tok jeg faktisk for et par dager siden ifbm trening i singlet, men ideelt sett tar jeg ikke dette så ofte.

Er naturlig mørkhåret og hårene synes godt overalt. Er spinkelt bygget og har mye muskler og små pupper.
Hårene får meg til å føle meg som noe annet enn enn trettenåring.

Har en nydelig kjæreste som ikke bryr seg overhodet, men som er langt flinkere til å fjerne hår :-)

Det skal sies at jeg slår til innimellom spesielt angående underlivet. Kan være alt fra glatt til sånn som nå.

Anonymkode: a6c28...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Marwel skrev:

Slutter å barbere meg tvert om jeg møter en kar som foretrekker at jeg ikke gjør det. Nå er jeg singel og trimmer nedentil, samt barberer under armer og på leggene nå og da. Det er for mye å barbere om jeg ikke gjør det ofte nok. Jeg barberer kun fordi samfunnsnormene sier at jeg skal det. 

Synes det er et herk med all den barberinga. 

Syns det er hyggelig jeg å hjelpe ei eventuell kjæreste med å barbere henne der hun vil. Good times.  :-)

Anonymkode: 674c0...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å ta armhulene og leggene, men personlig syns jeg det holder å trimme der nede. Føler meg som en 12 åring når jeg er glatt, ikke sexy i det hele tatt!

Anonymkode: af68a...80f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.1.2016 at 18.22, Marwel skrev:

Slutter å barbere meg tvert om jeg møter en kar som foretrekker at jeg ikke gjør det. Nå er jeg singel og trimmer nedentil, samt barberer under armer og på leggene nå og da. Det er for mye å barbere om jeg ikke gjør det ofte nok. Jeg barberer kun fordi samfunnsnormene sier at jeg skal det. 

Synes det er et herk med all den barberinga. 

Liker måten du tenker på ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Uansett hva dere her inne svarer. Jeg tror faktisk fortsatt på at det finnes endel bustete,flotte damer der ute med kraftig hårvekst og en barberingsfri hverdag....Dere er bare veldig godt gjemt :P hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.2.2016 at 10.07, volvo22 skrev:

Uansett hva dere her inne svarer. Jeg tror faktisk fortsatt på at det finnes endel bustete,flotte damer der ute med kraftig hårvekst og en barberingsfri hverdag....Dere er bare veldig godt gjemt :P hihi

Du gir ikke opp,det skal du iallefall ha !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.1.2016 at 19.37, volvo22 skrev:

Kom igjen da,jenter !

Og om noen single jenter her velger å ikke fjerne kroppshår. Hva da? Skal du sende de slibrige meldinger og håpe at du får stikke staken din i deres hårete underliv? Hva er det du egentlig vil oppnå med denne tråden? Klart det finnes single kvinner som ikke fjerner kroppshår. Er du helt fjern eller? ;) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Version 2.0 skrev:

Og om noen single jenter her velger å ikke fjerne kroppshår. Hva da? Skal du sende de slibrige meldinger og håpe at du får stikke staken din i deres hårete underliv? Hva er det du egentlig vil oppnå med denne tråden? Klart det finnes single kvinner som ikke fjerner kroppshår. Er du helt fjern eller? ;) 

Noe sånt ja,for å være helt ærlig ;)  Ja,skjønner at de finnes...vet bare ikke hvor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 12.2.2016 at 23.14, Version 2.0 skrev:

Og om noen single jenter her velger å ikke fjerne kroppshår. Hva da? Skal du sende de slibrige meldinger og håpe at du får stikke staken din i deres hårete underliv? Hva er det du egentlig vil oppnå med denne tråden? Klart det finnes single kvinner som ikke fjerner kroppshår. Er du helt fjern eller? ;) 

Sikkert nok noe sånt ja HAHA

Anonymkode: c4c41...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Den 29.2.2016 at 7.58, volvo22 skrev:

Må da være en ærlig sak det vel ?

Prøv deg heller med en kontaktannonse a la : hårete mann søker hårete kvinne,osv..

Anonymkode: c4c41...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, Sitronvann skrev:

Dere som ønsker så hårete kvinner, hva er det som gjør at dere liker det? Hva ligger bak?

Det er noe ekte ved det som jeg synes er veldig tiltrekkende.  Litt sånn "vilt" og dyrisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronvann
3 minutter siden, Trøndermann skrev:

Det er noe ekte ved det som jeg synes er veldig tiltrekkende.  Litt sånn "vilt" og dyrisk

Hvor gammel var du når du oppdaget dette, og har du møtt noen slike? Og hvor mye hår er det snakk om egentlig?

Jeg forstår ikke helt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sitronvann skrev:

Hvor gammel var du når du oppdaget dette, og har du møtt noen slike? Og hvor mye hår er det snakk om egentlig?

Jeg forstår ikke helt dette.

Har likt det så lenge jeg har sett på damer... Og ja,jeg har da vært sammen med et par oppigjennom. For min del så liker jeg de med kraftig hårvekst,altså mye mellom beina,veiviser,hårete legger og lår..bra med hår under armene. Kort sagt,vanlige naturlige damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...