Gå til innhold

Er det virkelig greit å være homofil?


Cowboy Lotte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er ikke noe enkelt tema. Og jeg er overhodet ingen homofob, men jeg føler temaet blir veldig ignorert av hippie-sosialistene...

Jeg føler bare at homofile mennesker er så kalde og kyniske. Hadde en gang en homofil venn og jeg ble grønn av sjalusi av at han ikke likte meg. Han kunne fått et fint liv med meg, men fant ut i går at han ble sammen med en mann... Først tenkte jeg at de kunne jo kose litt med meg - for jeg jo har sett på film to menn som tar inn ei dame og vorter henne opp. Dette ble dessverre ikke tilfelle og jeg ble totalt avvist og vi er ikke lenger venner...

Jeg vet ikke om homofile burde ha så mye rettigheter som de har fått nå. De har blitt så bortskjemte. Siden få sikkert vil ha dem i arbeidslivet går nok de fleste av dem på trygd og snylter på samfunnet... Det som plager meg mest er at sosialistene nå har gjort at homofile kan gifte seg...! Gud lagde menn og kvinner i sitt bilde for at de skulle leve i fordragelighet.

I bibelen står det at homofili er en grusom gjerning og at to menn som har sex skal bli steinet... Jeg mener kanskje det blir litt drøyt, men jeg tror det kan være sunt og følge Russlands eksempel og lage en lov som forhindrer homofile propaganda. Antall homofile har gått ned fordi loven hindrer dem å rekruttere barn inn i sekten sin. Så snart vil homofili dø ut i Russland.

Burde vi gjøre det samme i Norge? Noen innspill? :)

Du høres veldig homofob ut.

Antall homofile har ikke gått ned i russland. Folk tør bare ikke stå fram. Homofili er medfødt. Du burde heller spørre deg selv pm homofobi er greit...

Er ganske sjukt å bli fornerma over å bli avvist av en homofil mann. Homofile blir bare forelsket i noen av eget kjønn akkurat som at du som heterofil bare blir forelsket i noen av motsatt kjønn. Skulle en lesbisk kvinne bli sur fordi du avviste henne da eller?

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts skulle fått besøk av homsepatruljen, skulle likt å se ts sin reaksjon da :P



Anonymous poster hash: d9d5e...f14
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres veldig homofob ut.

Antall homofile har ikke gått ned i russland. Folk tør bare ikke stå fram. Homofili er medfødt. Du burde heller spørre deg selv pm homofobi er greit...

Er ganske sjukt å bli fornerma over å bli avvist av en homofil mann. Homofile blir bare forelsket i noen av eget kjønn akkurat som at du som heterofil bare blir forelsket i noen av motsatt kjønn. Skulle en lesbisk kvinne bli sur fordi du avviste henne da eller?

Hehe som jeg hadde trodd, så er det kun hippie-sosialist-blitzere som skulle forsvare denne homofilien...

Jeg ønsker bare å diskutere om homofili virkelig er så sunt som dere sier?

Synes dere det er rett at homofile hvert år går i stor freak-parade og viser seg nakne i bleier og alskens merkelig fetisher for våre barn? De kler seg ut som jenter og snart ser vi ikke forskjell på menn og kvinner lenger.... Om dere synes homofili er så greit, er det helt greit å være pedofil også da??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe som jeg hadde trodd, så er det kun hippie-sosialist-blitzere som skulle forsvare denne homofilien...

Jeg ønsker bare å diskutere om homofili virkelig er så sunt som dere sier?

Synes dere det er rett at homofile hvert år går i stor freak-parade og viser seg nakne i bleier og alskens merkelig fetisher for våre barn? De kler seg ut som jenter og snart ser vi ikke forskjell på menn og kvinner lenger.... Om dere synes homofili er så greit, er det helt greit å være pedofil også da??

Barn blir ikke homofile av å se homofile .

Endret av Evilposelos
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere synes homofili er så greit, er det helt greit å være pedofil også da??

Forslag til omskriving: Om dere synes heterofili er så greit, er det helt greit å være pedofil også da??

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du, jeg gidder ikke å komme med et skikkelig formulert svar. Synes TS legger frem såppas dumme argument at hun ikke fortjener noe seriøst svar tilbake.

Homofili er ikke noe folk velger å bli, det er noe de ER. Man kan selvsagt undertrykke det, men hvorfor skal de det?

Sjukelig overvekt er mye værre. Man utsetter seg mer for hjerte og kar sjukdommer enn normalvektige gjør. Man er dyrere forsamfunnet. I fare for å havne på TS's nivå: Jeg ser heller en homse med sminke og glitterskjorte enn en 150-200 kg's person som gumler junkfood eller godteri.



Anonymous poster hash: 7de44...d45
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg gidder ikke å komme med et skikkelig formulert svar. Synes TS legger frem såppas dumme argument at hun ikke fortjener noe seriøst svar tilbake.

Homofili er ikke noe folk velger å bli, det er noe de ER. Man kan selvsagt undertrykke det, men hvorfor skal de det?

Sjukelig overvekt er mye værre. Man utsetter seg mer for hjerte og kar sjukdommer enn normalvektige gjør. Man er dyrere forsamfunnet. I fare for å havne på TS's nivå: Jeg ser heller en homse med sminke og glitterskjorte enn en 150-200 kg's person som gumler junkfood eller godteri.

Anonymous poster hash: 7de44...d45

Nå fornærmer du overvektige? Du er ikke det grann bedre...

Anonymous poster hash: d9d5e...f14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe som jeg hadde trodd, så er det kun hippie-sosialist-blitzere som skulle forsvare denne homofilien...

Jeg ønsker bare å diskutere om homofili virkelig er så sunt som dere sier?

Synes dere det er rett at homofile hvert år går i stor freak-parade og viser seg nakne i bleier og alskens merkelig fetisher for våre barn? De kler seg ut som jenter og snart ser vi ikke forskjell på menn og kvinner lenger.... Om dere synes homofili er så greit, er det helt greit å være pedofil også da??

Jeg rr hverken hippie, sosialist eller blitzer. Denne damen stemmer blått

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe som jeg hadde trodd, så er det kun hippie-sosialist-blitzere som skulle forsvare denne homofilien...

Jeg ønsker bare å diskutere om homofili virkelig er så sunt som dere sier?

Synes dere det er rett at homofile hvert år går i stor freak-parade og viser seg nakne i bleier og alskens merkelig fetisher for våre barn? De kler seg ut som jenter og snart ser vi ikke forskjell på menn og kvinner lenger.... Om dere synes homofili er så greit, er det helt greit å være pedofil også da??

Homofile misbruker ikke barn..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofile misbruker ikke barn..

Det er vel allment kjent...så sant du ikke er en litt for kåt mix av homo/pedo...

Anonymous poster hash: ce78c...18f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kompisen min fortalte at han var homofil når han var 18 og han er fortsatt den samme som alltid så ser ikke poenget med at noen ikke liker homofile :) Burde jo skjønt at han var homofil når han sa han ikke var interessert i jenter når jeg spurte før :P Han er nå 20 og er lykkelig sammen med en som er 39 :)



Anonymous poster hash: d9d5e...f14
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel allment kjent...så sant du ikke er en litt for kåt mix av homo/pedo...

Anonymous poster hash: ce78c...18f

Hvorfor skulle en miks av homo/pedo være noe verte enn en miks av hetero/pedo? Misbruk av barn er like ille uansett kjønn på barna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjon, personangrep, liberale holdninger til pedofili og svar til dette.

Surriball, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet du, jeg gidder ikke å komme med et skikkelig formulert svar. Synes TS legger frem såppas dumme argument at hun ikke fortjener noe seriøst svar tilbake.

Homofili er ikke noe folk velger å bli, det er noe de ER. Man kan selvsagt undertrykke det, men hvorfor skal de det?

Sjukelig overvekt er mye værre. Man utsetter seg mer for hjerte og kar sjukdommer enn normalvektige gjør. Man er dyrere forsamfunnet. I fare for å havne på TS's nivå: Jeg ser heller en homse med sminke og glitterskjorte enn en 150-200 kg's person som gumler junkfood eller godteri.

Anonymous poster hash: 7de44...d45

Men hvordan kan du helt sikker vite at det ikke er et valg? Min homofile venn var veldig glad i meg før, da det bare var oss... Og nå vil han ikke vite av meg fordi han ble sammen med en hippie-kommunist...

Uff også nevner du vekta mi... Ja jeg er kanskje litt kraftig... Uff klarer ikke slutte å gråte nå... Føler meg helt knust... :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle en miks av homo/pedo være noe verte enn en miks av hetero/pedo? Misbruk av barn er like ille uansett kjønn på barna

Hehe, men det er problemet med hippie-sosialistene, ene dagen er det ekteskap mellom menn. Neste dag er det rettigheter for pedofile... :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisen min fortalte at han var homofil når han var 18 og han er fortsatt den samme som alltid så ser ikke poenget med at noen ikke liker homofile :) Burde jo skjønt at han var homofil når han sa han ikke var interessert i jenter når jeg spurte før :P Han er nå 20 og er lykkelig sammen med en som er 39 :)

Anonymous poster hash: d9d5e...f14

Det er det jeg har prøvd å sagt hele tiden... Unge mennesker blir rekruttert av eldre homofile. Stakkaren var sikkert langt under 18 første gang han ble presentert av denne sekten... Klarer ikke slutte å gråte... :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr du barn eller søsken Harry-Lotte? Hadde du syns det var ok at sønnen eller broren din hadde blitt forfulgt og banket opp fordi han liker menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...