Gå til innhold

Har så lyst å slikke..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en høyst heterofil jente som drømmer om å slikke en annen jente. Hvordan jeg kan få gjennomføre dette i praksis? Jeg kjenner ingen slikkbare jenter, og helst vil jeg jo kjenne til henne fra før, slik at jeg vet at hun er anstendig. Hun kan godt være hetero forresten. Ja, det spiller heller ingen rolle om hun har type, og han må gjerne få se på for min del.

Jeg har bare så sykt lyst.



Anonymous poster hash: d8c09...c68
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvordan plukker man opp en annen hetero jente på by'n egentlig? Kan ikke helt se for meg det



Anonymous poster hash: d8c09...c68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Tror det er enklest å plukke opp lesbiske jenter på byen, hvis du ønsker å slikke. Det er jo klart det finnes heterofile jenter som ønsker å prøve lesbesex en gang (meg selv inkludert), men jeg vet ikke om jeg bare hadde blitt med ei jente hjem fra byen for det. Da måtte hun i så fall vært jævlig fin. Så jeg vil tippe sjansene er større hvis du klarer å finne noen som er lesbiske.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor men jeg ønsker helst at hun skal være hetero og litt nysgjerrig, slik som meg. Og pen må hun jo være. Pluss at hun burde ha god hygiene og ikke være en som ligger med alt og alle. Føler ikke jeg kan ha med meg en spørreundersøkelse på byen akkurat. :fnise:



Anonymous poster hash: d8c09...c68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan plukker man opp en annen hetero jente på by'n egentlig? Kan ikke helt se for meg det

Anonymous poster hash: d8c09...c68

Nå vet du hvordan det er å være mann ;)

Anonymous poster hash: 1b69f...0df

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner sikkert noen på gaysir.no ☺

Anonymous poster hash: 8ee4a...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner sikkert noen på gaysir.no ☺

Anonymous poster hash: 8ee4a...2ad

Joda, men det er så opplagt hvorfor de er der lissom. Føler nesten det blir litt i overkant..

ts

Anonymous poster hash: d8c09...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det er så opplagt hvorfor de er der lissom. Føler nesten det blir litt i overkant..

ts

Anonymous poster hash: d8c09...c68

Det er faktisk ikke noe problem. Det er mange jenter på Gaysir som ikke nødvendigvis er lesbiske, men som du bare ute etter noen å leke med :-)

Bare vær klar i kommunikasjonen med den du finner hva du er ute etter og ikke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaysir er nok det beste. Der vil du nok finne likesinnede. Tror det beste er å forsøke deg på de som ikke er lesbiske, men de nysgjerrige heterodamene som er på Gaysir.



Anonymous poster hash: 7c443...6a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det er så opplagt hvorfor de er der lissom. Føler nesten det blir litt i overkant..

ts

Anonymous poster hash: d8c09...c68

Når du skal være både sær og passiv kommer du neppe til å oppleve dette noen gang, så slå det fra deg først som sist.

Du kan ikke både ha en detaljert punktliste, og ikke tørre ta noe direkte steg for å oppnå den.

Anonymous poster hash: 99bcf...98b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke noe problem. Det er mange jenter på Gaysir som ikke nødvendigvis er lesbiske, men som du bare ute etter noen å leke med :-)

Bare vær klar i kommunikasjonen med den du finner hva du er ute etter og ikke

Hmm. Kanskje jeg skal sjekke det ut. Takk!

Gaysir er nok det beste. Der vil du nok finne likesinnede. Tror det beste er å forsøke deg på de som ikke er lesbiske, men de nysgjerrige heterodamene som er på Gaysir.

Anonymous poster hash: 7c443...6a8

oki :ninja:

Når du skal være både sær og passiv kommer du neppe til å oppleve dette noen gang, så slå det fra deg først som sist.

Du kan ikke både ha en detaljert punktliste, og ikke tørre ta noe direkte steg for å oppnå den.

Anonymous poster hash: 99bcf...98b

Sær og passiv faktisk. Altså, jeg har enkelte kriterier til denne jenta, akkurat som jeg har til menn jeg ligger med. Er vel ikke noe som er hverken sært eller passivt ved det?

ts

Anonymous poster hash: d8c09...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Kanskje jeg skal sjekke det ut. Takk!

oki :ninja:

Sær og passiv faktisk. Altså, jeg har enkelte kriterier til denne jenta, akkurat som jeg har til menn jeg ligger med. Er vel ikke noe som er hverken sært eller passivt ved det?

ts

Anonymous poster hash: d8c09...c68

Men du må forstå at du nå har med kvinner å gjøre, ikke menn. Andre kvinner vil være like kresen til deg som du er med dem så selv om du skulle finne denne drømme dama di som absolutt ønsker å bli slikket av en jente så er sjansen for at du er den rette for henne minimal. Du kan tillate deg å stille kriterier til menn fordi menn ikke er så nøye på kvinner.

Anonymous poster hash: 2b40d...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du må forstå at du nå har med kvinner å gjøre, ikke menn. Andre kvinner vil være like kresen til deg som du er med dem så selv om du skulle finne denne drømme dama di som absolutt ønsker å bli slikket av en jente så er sjansen for at du er den rette for henne minimal. Du kan tillate deg å stille kriterier til menn fordi menn ikke er så nøye på kvinner.

Anonymous poster hash: 2b40d...e7c

Anonymous poster hash: d8c09...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må forstå at du nå har med kvinner å gjøre, ikke menn. Andre kvinner vil være like kresen til deg som du er med dem så selv om du skulle finne denne drømme dama di som absolutt ønsker å bli slikket av en jente så er sjansen for at du er den rette for henne minimal. Du kan tillate deg å stille kriterier til menn fordi menn ikke er så nøye på kvinner.

Anonymous poster hash: 2b40d...e7c

Hvordan vet du at jeg ikke er dødsdigg? Jeg ønsker bare at det skal være en jente jeg har naturlig seksuell kjemi med. Jeg har jo opplevd slik kjemi før, med jenter jeg har møtt ute f eks, har bare aldri tatt det videre.

ts

Anonymous poster hash: d8c09...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at jeg ikke er dødsdigg? Jeg ønsker bare at det skal være en jente jeg har naturlig seksuell kjemi med. Jeg har jo opplevd slik kjemi før, med jenter jeg har møtt ute f eks, har bare aldri tatt det videre.

ts

Anonymous poster hash: d8c09...c68

Og det gjorde tydeligvis ikke de heller så der er litt av problemet ditt.

Anonymous poster hash: 2b40d...e7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og det gjorde tydeligvis ikke de heller så der er litt av problemet ditt.

Anonymous poster hash: 2b40d...e7c

Vet ikke hvor vanlig det er å ta slike ting videre da.. Er ikke så lett å vite helt hvor man har noen man kun har kjent i 2-3 timer. Men angrer litt på at jeg ikke har grepet sjansen og prøvd meg litt ja. Spesielt siden det ble litt kyssing og tafsing og slikt ved et par anledninger.

TS

Anonymous poster hash: d8c09...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sær og passiv faktisk. Altså, jeg har enkelte kriterier til denne jenta, akkurat som jeg har til menn jeg ligger med. Er vel ikke noe som er hverken sært eller passivt ved det?

Anonymous poster hash: d8c09...c68

Greit å ha kriterier, men du må huske at hun også vil ha en del kriterier, og at for å oppnå dette kan det være at du må justere fantasien din litt til virkelighete.

Det som er passivt er at du ikke virker villig til å ta direkte grep for å oppfylle ønsket ditt, feks via gaysir, fordi det "blir så åpenbart". At du er dødsdigg er jo fint, men du er åpenbart ikke så digg at det står en kø med jenter foran døra di og tilbyr deg sex, så da du gjøre noe selv for at dette skal realiseres.

Anonymous poster hash: 99bcf...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ha kriterier, men du må huske at hun også vil ha en del kriterier, og at for å oppnå dette kan det være at du må justere fantasien din litt til virkelighete.

Det som er passivt er at du ikke virker villig til å ta direkte grep for å oppfylle ønsket ditt, feks via gaysir, fordi det "blir så åpenbart". At du er dødsdigg er jo fint, men du er åpenbart ikke så digg at det står en kø med jenter foran døra di og tilbyr deg sex, så da du gjøre noe selv for at dette skal realiseres.

Anonymous poster hash: 99bcf...98b

Jeg er jo villig til å ta direkte grep (denne tråden?), men akkurat gaysir føler jeg er litt ....nasty? Kanskje jeg tar feil. :)

ts

Anonymous poster hash: d8c09...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...