Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Burde vært noen regler på lønn når man trekker seg frivillig underveis i et slikt program. Feks mindre betalt

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jentefranorge skrev:

Burde vært noen regler på lønn når man trekker seg frivillig underveis i et slikt program. Feks mindre betalt

Summen var for de fire første programmene. Hvis han hadde fortsatt så hadde han fått noe mer betalt for hvert program. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Fatima said:

Summen var for de fire første programmene. Hvis han hadde fortsatt så hadde han fått noe mer betalt for hvert program. 

Er det sant. Wow. Takk for oppklarelse:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Veslefrikk skrev:

Den halve millionen dekker akkurat det han er dømt til å betale tilbake, så det passet jo fint at han fikk den, men han får tydeligvis ikke kose seg så lenge med de pengene. 

https://www.tv2.no/sport/9791558/

Det er jammen bra at han må betale tilbake de pengene, de tilhører jo barnet hans! Her står det om hvordan han tappet kontoen til sitt eget barn: https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/john-arne-riise-sakskt-og-politianmeldt-etter-a-ha-tmt-konto-for-483000/3423383585.html

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Monky skrev:

Omg! He did it again! (Ref. Sms- fadese)😂 Han virker litt for impulsiv og korttenkt!!🙈 https://www.vg.no/sport/fotball/i/wEb9eL/fotballagent-riise-sendte-samme-melding-til-hele-g17-landslaget-faar-kritikk

Ja, man skulle jo tro at han hadde lært nå at folk snakker sammen, spesielt når de er på en samling! Og at man ikke føler seg sett og utvalgt når alle andre får den samme meldingen ...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det ganske stille rundt dette paret. Lurer på når de dukker opp igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Nå er det ganske stille rundt dette paret. Lurer på når de dukker opp igjen. 

John Arne kommenterte nettopp fotballkampen mellom Liverpool og Roma på en eller annen kanal/nett-TV. Ellers lever de det gode liv i Dubai på ferie. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Viking-girl skrev:

John Arne kommenterte nettopp fotballkampen mellom Liverpool og Roma på en eller annen kanal/nett-TV. Ellers lever de det gode liv i Dubai på ferie. 

Takk for opplysningen! Ellers er det jo reklamen for et spillselskap som ruller og går på TV.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

28 minutter siden, veskefab skrev:

Skal de flytte fra Ålesund? Ser på Insta story at nytt kapittel venter

Garantert. Trodde poenget med å flytte dit var at dem skulle slå seg til ro og blablabla...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Eller kanskje det er noe annet spennende? 

Det første som slo meg, var flyttingen. Men så tenkte jeg baby, men jeg tror aller helst det første.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Gresshoppa skrev:

Det første som slo meg, var flyttingen. Men så tenkte jeg baby, men jeg tror aller helst det første.

Ja, jeg tipper også flytting. Deretter noe karrierelatert, til sist noe familierelatert :).

Endret av Jordbærogfløte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de har vært åpne med at de sliter med å bli gravide, så syns jeg man skal være forsiktige med å spekulere i sånne ting😊

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Birdo skrev:

Når de har vært åpne med at de sliter med å bli gravide, så syns jeg man skal være forsiktige med å spekulere i sånne ting😊

Det er et godt poeng 🙌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...