Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Vikinggirl skrev:

Hvorfor er de egentlig med i Bloggerne? Ingen av de blogger lengre. 

PR. Greit med litt ekstra oppmerksomhet når man driver eget firma. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.2.2017 den 17.55, Vikinggirl skrev:

Hvorfor er de egentlig med i Bloggerne? Ingen av de blogger lengre. 

Bloggerne har forandret innledende tekst til "medieprofiler"(eller noe sånt) i stedet for "bloggere". Siden Louise er (var) aktiv på andre sosiale medier kan de fremdeles forsvare at de er med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, calium skrev:

Bloggerne har forandret innledende tekst til "medieprofiler"(eller noe sånt) i stedet for "bloggere". Siden Louise er (var) aktiv på andre sosiale medier kan de fremdeles forsvare at de er med. 

Ser den. Men unektelig noe merkelig da🤐

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri hørt en dame som klager så mye som henne. Klager like mye som i første sesong. Dynamikken mellom henne og JA minner om CBE og LK, skikkelig tøfler

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun virker litt sur og overlegen (Bloggerne nå nettopp), men kanskje bare jeg som synes det? Har ikke sett noen flere episoder da, så det er kun basert på dette. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaging, sutring og hakking på mannen. Fatter ikke at han gidder.... Hun virker så egoistisk og utakknemlig. Hun var "ingen" før hun møtte han, hun har ALT å takke han for! Både reiser, svindyre vesker, klær og sko. Virker som en fasade hele jentungen. For det er dét hun er, kun 25, og sier selv "at hun ikke har hatt noe liv mens de har reist rundt". Neivel..... Merkelig å gifte seg da, med en hun "ikke har noe liv" med. Hun næger på han hele tida. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louise minner meg om en venninne av meg. Mannen tok mye plass i forholdet (jobb, reise, ect) og hun diltet etter. Og hun trivdes med det lenge, selv om hun var mye alene og alltid litt i skyggen. Ikke hadde hun noen fast jobb heller på et tidspunkt, så hun manglet noe som var bare hennes eller som hun kunne identifisere seg med. Lenge var hun bare "dama til". Etterhvert slo de seg ned og hun fikk jobb. Da ble veldig mye lagt på henne (spesielt på privaten) og hun reagerte med å bli veldig usikker, redd for ansvar, hakkete og grinete. Det hadde aldri ligget mye ansvar på henne før. Hun hadde mer fulgt mannen. Ikke var hun langt unna Louise i alder heller. 

Jeg tror det handler en god del om å modne. Å være selvstendig, ta ansvar og være trygg på sitt valg. Som 25-åring kan det vel virke overveldende og noe skummelt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er skikkelig sur! Svigerinnen har mann og 3 barn og er blid og behagelig. LA bare sutrer. Synes hun er frekk og grinete mot JA. Jeg er ikke hans største fan, men må si jeg har fått et godt inntrykk av ham i denne serien. 

 

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, EllaSays skrev:

Hun er skikkelig sur! Svigerinnen har mann og 3 barn og er blid og behagelig. LA bare sutrer. Synes hun er frekk og grinete mot JA. Jeg er ikke hans største fan, men må si jeg har fått et godt inntrykk av ham i denne serien. 

 

 

Helt enig! Hun gjør en elendig figur i serien! Så sur og grinete😱 Regner med at det er JA som finansierer hele gildet, litt takknemlig og hyggelig må det da for pokker gå an å være!?!? JA virker veldig blid og sympatisk, fått et helt annet inntrykk av han 😊👍🏻

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, EllaSays skrev:

Hun er skikkelig sur! Svigerinnen har mann og 3 barn og er blid og behagelig. LA bare sutrer. Synes hun er frekk og grinete mot JA. Jeg er ikke hans største fan, men må si jeg har fått et godt inntrykk av ham i denne serien. 

 

 

Samme!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste bloggen hennes for noen år siden, og da skrev hun at drømmen var å gifte seg med Kristian Kjelling og leve i sus og dus, ser ut som hun bar fått det til - bare med en annen idrettsutøver:) 

Endret av jentefranorge
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig med dere. MAKAN til sutrekjerring da :roll: Hun har vel ingen jobb (hun solgte i alle fall dyre designer vesker før som JAR sikkert har kjøpt til henne) så hun lever vel på han. Hva med heller være litt takknemlig? Jeg liker JAR bedre. Mye bedre.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er jo sikkert tøft for de å få barn, noe som kanskje går ut over humøret.... I media har de jo uttalt mange ganger at de ønsker seg barn, men ingenting skjer.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Akj skrev:

Er jo sikkert tøft for de å få barn, noe som kanskje går ut over humøret.... I media har de jo uttalt mange ganger at de ønsker seg barn, men ingenting skjer.  

Sååe... å slite med å få barn er ett frikort for Louise til å hakke på JAR, og konstant være sur og klage? Hun er sååå sliten av å gjøre butikken klar til åpning, men svigerinnen har tre barn å ta seg av og ikke en gang har jeg hørt henne klage på bloggerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gia_ skrev:

Sååe... å slite med å få barn er ett frikort for Louise til å hakke på JAR, og konstant være sur og klage? Hun er sååå sliten av å gjøre butikken klar til åpning, men svigerinnen har tre barn å ta seg av og ikke en gang har jeg hørt henne klage på bloggerne.

Neida, absolutt ikke 😊 tenkte bare det kunne være en (del av en) forklaring, ikke en unnskyldning - du skjønner sikkert forskjellen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerinnen til Louise var kjempesøt, men det virka som om hun var lei av klaginga og for hun lyste opp, da svigermoren dukket opp og gikk rask bort til henne. Bort fra nægginga. Det hadde jeg også gjort. 

Er det noen som vet hvordan det går med butikken? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...