Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Gjest Kritisk

Hvis et brød begynner en blogg skal jeg følge med, for det er et par hakk smartere enn den dama der. Ha ha, underholdning er det da.

så utrolig voksent sagt, håper du er stolt av deg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvalmt.

"Når Louise Angelica skal ut på shopping, er John Arne som oftest med. Han står også bak kamera når antrekksbildene til bloggen skal tas. Etter at han ble sammen med Louise Angelica har også hans interesse for mote blomstret.

- Før brydde han seg ikke på samme måte. Nå vil han at jeg skal ha det aller nyeste og han vil at garderoben min skal være fresh."

LOL

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Kvalmt.

"Når Louise Angelica skal ut på shopping, er John Arne som oftest med. Han står også bak kamera når antrekksbildene til bloggen skal tas. Etter at han ble sammen med Louise Angelica har også hans interesse for mote blomstret.

- Før brydde han seg ikke på samme måte. Nå vil han at jeg skal ha det aller nyeste og han vil at garderoben min skal være fresh."

LOL

Han har fått seg en levende Barbiedukke høres det ut som😑
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

voksent å skrive slikt om andre mennsker.

Og innmari voksent å være voksen kvinne som lar seg "blende" av designerklær og luksus som om hun var 10 år.

Hvem tror du betaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og innmari voksent å være voksen kvinne som lar seg "blende" av designerklær og luksus som om hun var 10 år.

Hvem tror du betaler?

Og innmari voksent å være voksen kvinne som lar seg "blende" av designerklær og luksus som om hun var 10 år.

Hvem tror du betaler?

JAR selvfølgelig? Som om det skulle ha noen betydning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kritisk

Og innmari voksent å være voksen kvinne som lar seg "blende" av designerklær og luksus som om hun var 10 år.

Hvem tror du betaler?

Jeg forstår ikke at du kan sjikanere en annen person på den måten fordi personen kjøper seg vesker og sko. Det er dems penger, ikke dine, ergo ikke ditt problem. Du bruker garantert penger på ting som for andre ikke er noe poeng du også, betyr det at andre har rett til å slenge dritt til deg? Nei. Det er på tide å se seg selv i speilet og vokse opp med slike holdninger du har. Hva så om hu har designervesker etc, sier ingenting om henne som person uansett. Lær deg forskjellen på sak og person.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at du kan sjikanere en annen person på den måten fordi personen kjøper seg vesker og sko. Det er dems penger, ikke dine, ergo ikke ditt problem. Du bruker garantert penger på ting som for andre ikke er noe poeng du også, betyr det at andre har rett til å slenge dritt til deg? Nei. Det er på tide å se seg selv i speilet og vokse opp med slike holdninger du har. Hva så om hu har designervesker etc, sier ingenting om henne som person uansett. Lær deg forskjellen på sak og person.

Det at noen samler på Birkin-vesker til 70.000 kr synes jeg sier ganske mye om en person egentlig.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Det at noen samler på Birkin-vesker til 70.000 kr synes jeg sier ganske mye om en person egentlig.

Nå er finnes det ganske mange mennesker i verden som samlr på vesker, så jeg forstår ikke dramaet. Hvor mange rike mennesker holder ikke på med det? Det er MANGE! Hadde du hatt tonnevis med penger selv, så hadde du gjort det samme. Så du mener det at alle mennesker på jorda som samler på dyre vesker er dårlige mennesker? Da vil jeg sid et sier ganske mye om deg i grunn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er finnes det ganske mange mennesker i verden som samlr på vesker, så jeg forstår ikke dramaet. Hvor mange rike mennesker holder ikke på med det? Det er MANGE! Hadde du hatt tonnevis med penger selv, så hadde du gjort det samme. Så du mener det at alle mennesker på jorda som samler på dyre vesker er dårlige mennesker? Da vil jeg sid et sier ganske mye om deg i grunn.

HÆ. Hva så om mange rike mennesker holder på med det? Det gjør det ikke mer positivt i mine øyne. Og nei, det hadde jeg ikke. Har heller ikke kalt henne et dårlig menneske.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

HÆ. Hva så om mange rike mennesker holder på med det? Det gjør det ikke mer positivt i mine øyne. Og nei, det hadde jeg ikke. Har heller ikke kalt henne et dårlig menneske.

Poenget er at det er MANGE mennesker i verden som holder på med det. Du sparer på sitt og de sparer på sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg som diskuterer barn og tilsvar til dette.

Estrella, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fashionista? Synes ikke jeg. Alle hadde klart å gått sånn hadde de kunne brukt så enorme summer på klær/sko/tilbehør. Ikke mye kreativt å måtte handle inn et nytt klesplagg omtrent hver gang du skal poste et nytt antrekksbilde. Null egen stil, kjøper bare de nyeste plaggene fra de dyreste merkene hver gang de kommer med ny kolleksjon. Har mye mer sansen for Jenny Skavlan foreksempel, som viser oss heller at det går ann å sy om klesplagg som kan brukes til flere anledninger.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget er at det er MANGE mennesker i verden som holder på med det. Du sparer på sitt og de sparer på sitt.

Ja, og som sagt gjør ikke det det mindre overfladisk og materialistisk i mine øyne.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Jeg forstår ikke at du kan sjikanere en annen person på den måten fordi personen kjøper seg vesker og sko. Det er dems penger, ikke dine, ergo ikke ditt problem. Du bruker garantert penger på ting som for andre ikke er noe poeng du også, betyr det at andre har rett til å slenge dritt til deg? Nei. Det er på tide å se seg selv i speilet og vokse opp med slike holdninger du har. Hva så om hu har designervesker etc, sier ingenting om henne som person uansett. Lær deg forskjellen på sak og person.

Jeg kan ihvertfall se meg i speilet å vite at de (få og utvalgte) kostbare klærne og tingene jeg eier har jeg jobbet for og betalt med mine egne penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Det står fotballfrue uten r to ganger i løpet av den artikkelen. Er det rart jeg misliker MinMote? Tenkte på å skrive en kommentar under artikkelen om det, men ser at den ble publisert så tidlig som i mai. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og innmari voksent å være voksen kvinne som lar seg "blende" av designerklær og luksus som om hun var 10 år.

Hvem tror du betaler?

Two wrongs don't make a right.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Jeg kan ihvertfall se meg i speilet å vite at de (få og utvalgte) kostbare klærne og tingene jeg eier har jeg jobbet for og betalt med mine egne penger.

Hva vet du om hva hun tjener og ikke. Ja mannen kjøper ting til henne, men det betyr ikke at hun har egne penger. Jeg kan ihvertfall se meg i speilet og vite at jeg ikke har lagt meg borti andres pengebruk, ei heller snakket stygt om andre for det.

Endret av Kritisk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Ja, og som sagt gjør ikke det det mindre overfladisk og materialistisk i mine øyne.

det er en ting, men man kan ikke sitte og hevde at folk som samler på det ene og andre er dårlige mennesker uten å kjenne dem, det gjør deg til en dårlig person.

Endret av Kritisk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Jeg kan ihvertfall se meg i speilet å vite at de (få og utvalgte) kostbare klærne og tingene jeg eier har jeg jobbet for og betalt med mine egne penger.

Det er noe som heter å skille sak og person, noe man burde lært seg som voksen person.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...