Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Har vært innom bloggen hennes i det siste, og må si meg positivt overrasket. Ikke bare er hun superflott, men hun ble jo en hyppig blogger over natta?

Og de siste innleggene om bryllupet er jo "breathtaking" -ser jo ut som en drøm!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært innom bloggen hennes i det siste, og må si meg positivt overrasket. Ikke bare er hun superflott, men hun ble jo en hyppig blogger over natta?

Og de siste innleggene om bryllupet er jo "breathtaking" -ser jo ut som en drøm!

Jasså JAR, er det slik du reklamerer for dama di?:pPpPp

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen jente! :)

Jeg har ikke lest noe av bloggen enda. Jeg gir opp slike bloggformat, blir alt for uoverskikkelig for min smak.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breathtaking? Når du har solgt bryllupet ditt til Betsson eller hva det nå var, så syns jeg bare det er harry. Legg til goodiebags "fra sponsorer" og sort og gull som tema, så.. Ja, jeg måtte inn og kikke ;-) Husker også vg-dokumentaren om bryllupsforberedelsene der de snakket om at det viktigste var hvordan de fremstod.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker bloggen hennes, syns det er kult at hun gjorde bryllupet sitt slik som hun gjorde, jeg :) Mtp fargetema, ikke Betsson-greia. Og klesstilen hennes syns jeg er helt super!

Endret av Neva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Var det ikke for hundre år siden i fjor at bryllupet deres var da? Lite å finne på siden hun må blogge om det i stedet for å blogge om nåtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, mye penger betyr virkelig ikke god smak. Men Louise har definitivt god smak. Klærne og tilbehøret er til å drømme seg bort over!

Ellers skjønner jeg godt at hun blogger om bryllupet. Det er jo ikke hvilken som helst dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke for hundre år siden i fjor at bryllupet deres var da? Lite å finne på siden hun må blogge om det i stedet for å blogge om nåtiden?

Må være lov å mimre vel? Eller legge ut inspirasjon til andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså JAR, er det slik du reklamerer for dama di?:pPpPp

Er nok ikke JAR jeg asså... Er nok hunnkjønn og bloggleser ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen jente! :)

Jeg har ikke lest noe av bloggen enda. Jeg gir opp slike bloggformat, blir alt for uoverskikkelig for min smak.

Ja det har jeg også lurt litt på ? Hva skjer med at "alle" har de formatene nå? Er det nye blogg.no? Samarbeid?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggformatet var roteteja...

Det eneste jeg greier å tenke på når jeg ser disse bryllupsbildene er at disse stakkars gjestene må jo snart være lei av JAR-bryllup.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker henne og bloggen :) Synes hun er kjempeflott, også elsker jeg stilen hennes. Ganske lik min, dog min er en del billigere :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Hvis et brød begynner en blogg skal jeg følge med, for det er et par hakk smartere enn den dama der. Ha ha, underholdning er det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis et brød begynner en blogg skal jeg følge med, for det er et par hakk smartere enn den dama der. Ha ha, underholdning er det da.

Kjenner du henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...