Gå til innhold

Anbefal meg en dunjakke/-parkas!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du sett V-collection sine? De har noen lange dunjakker som er veldig fine. Litt boblete, men de er ganske formsydde så får en fin figur likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sett V-collection sine? De har noen lange dunjakker som er veldig fine. Litt boblete, men de er ganske formsydde så får en fin figur likevel :)

Er ikke dette de samme som jakkene fra Haust collection? :)

Anonymous poster hash: 7d531...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette de samme som jakkene fra Haust collection? :)

Anonymous poster hash: 7d531...7b3

De er veldig like ja. Men de har vel samme eier så det er kanskje ikke så rart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er veldig like ja. Men de har vel samme eier så det er kanskje ikke så rart :P

Skjønner! Vet du hvor de selges (i fysisk butikk)? :)

Anonymous poster hash: 7d531...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor bor det. Vet ihvertfall de fører merket på No6 på Galleriet i Bergen og mener det fins en egen V-collection butikk på Oasen. Ellers i Norge vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Jo, det kan man. Men tenker da på en dunjakke og ikke en typisk boblejakke, i mitt hode er det nemlig to forskjellige ting :)

Anonymous poster hash: 7d531...7b3

Då må vi berre vere samde om å vere usamde. Eg har i alle fall til dags dato aldri sett ei dunjakke eg kunne ha pynta meg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte meg Svea miss brown i dag, og synes den virker god. Synes den var hakket penere enn miss smith, og mer feminin enn mange andre parkaser. Måtte dog opp en størrelse i denne jakken.



Anonymous poster hash: e92cb...b0b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med min parkas fra Cedrico. Har den modellen med mest pels og har aldri fått noen kommentarer ang. pelsen irl. Bare i form av at mange random mennesker har skrytt den opp i skyene når jeg går med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier at dere aldri får kommentarer på pelsen deres må huske at det er ikke via kommentarer dere blir sett ned på. Helhetsinntrykket av dere svekkes. Dere kjøper kanskje en pels fordi dere synes den er fin, eller en jakke fordi dere synes den er fin - andre ser ikke at det er fint, andre ser bare pelsen og tenker om dere deretter.

"Jeg får aldri stygge kommentarer" tenker de og smiler når de går ut av butikken, med 20 hånende blikk i nakken.



Anonymous poster hash: eda8f...983
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad i min dunjakke fra Fleischer Couture! Norsk merke, varm og deilig, og pelsen er alpakka tatt fra dyr som har hatt en naturlig død. Dyr jakke, men verd det i mine øyne!

Anonymous poster hash: 349fe...1d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad i min dunjakke fra Fleischer Couture! Norsk merke, varm og deilig, og pelsen er alpakka tatt fra dyr som har hatt en naturlig død. Dyr jakke, men verd det i mine øyne!

Anonymous poster hash: 349fe...1d9

Liker alpakkapelsen på disse veldig godt! Men synes nesten det bare er Sarah Jessica Parker som kan bære jakken pent, da den fort blir veldig "boblete".

Anonymous poster hash: 7d531...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har planer om å investere i en ny dunjakke, og tenkte at det passer bra å gjøre det i disse salgstider :)

Ønsker at den skal være svart, i ekte dun og ha litt lengde (må gå nedenfor rumpa). Den bør helst ikke være "ekspedisjonsvarm". Jeg er ingen pelsmotstander (men nei, det er ikke dette jeg ønsker kommentarer på), så ekte pels på hettekanten kan funke.

Liker tykkelsen på Parajumpers Harraseeket godt. Videre liker jeg Parajumpers Selma og Canada Goose Victoria og Trillium.

Woolrich Arctic synes jeg likner litt mye på Svea Miss Smith, som jeg ikke synes er så fine.

Vil gjerne ha en jakke som ikke absolutt alle andre har, så er mer enn åpen for andre forslag enn Parajumpers og CG! :) Den må gjerne være billigere også :)

Gode forslag?

Anonymous poster hash: 7d531...7b3

Jeg har en canada goose trillium. Jeg ELSKER den! Varm og god og kjempe lett! Snowboard jakka mi er kort og er dobbelt så tung, så jeg er overlykkelig over at canada goose`n er så lett. Det er ikke no problem å bære den over armen når du går innendørs på f.eks kjøpesenter.

Og btw, hvis noen ser ned på meg i smug eller gir meg stygge blikk i nakken så får de jaggu meg bare gjøre det! Det finnes altså viktigere ting i verden å bruke energi på enn å irritere seg over hvilken jakke jeg velger å holde meg varm i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig fornøyd med min parkas fra Cedrico. Har den modellen med mest pels og har aldri fått noen kommentarer ang. pelsen irl. Bare i form av at mange random mennesker har skrytt den opp i skyene når jeg går med den :)

Helt enig. Jeg har den parkasen jeg også. Kjøpte den i fjor, og er superfornøyd med den :laugh::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Har kun lest HI. :)

Jeg kjøpte en mørk blå dunjakke av typen Pajar Cougar på finn.no til en pris på 3500. På nett og i butikk koster jakken fra 5300 til 6500,-
Jakken rekker meg ca ned til knærne og dekker stumpen veldig godt. Har aldri i mitt liv kjøpt et så dyrt plagg, men gud så fornøyd jeg er med den! Jeg er frysepinne så det holder, men denne jakken holder meg faktisk varm. Den har ekte dun og du kan velge mellom fuskepels i hetta eller ekte pels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvorfor folk fortsatt kjøper overprisede Canada Goose-jakker når de aller fleste vet hvor ufattelig dårlig de behandler gås og coyoter hvis fjær og pels brukes i produksjonen. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei! :)

Drar denne opp igjen, da jeg fortsatt ikke har funnet drømmejakka. Noen nye anbefalinger der ute? :)

TS

Anonymkode: cacdb...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hvorfor jeg fikk to ulike AB-koder... Men jeg er i alle fall vedkommende som opprettet denne tråden for en stund tilbake :)

Anonymkode: cacdb...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker denne. Litt gigantisk bilde men.....

628881.jpg

Den var ikke så dum! Men skulle gjerne sett at den hadde skjult knepping..

Er det Carhartt?

Anonymkode: cacdb...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...