Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At den nye gruppa i den nye klassen min er kjempekoslig! Masse latter og gode samtaler allerede dag 1 i gruppearbeidet, følte meg anerkjent og godt likt:hjerte::klem::nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, -Missi- skrev:

At den nye gruppa i den nye klassen min er kjempekoslig! Masse latter og gode samtaler allerede dag 1 i gruppearbeidet, følte meg anerkjent og godt likt:hjerte::klem::nigo:

Ikke så rart når dem har deg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag traff jeg halvsøsteren min (9) igjen, lenge siden jeg har sett henne nå, over en måned tror jeg. Hun pleier å være litt flau og tilbakeholden ovenfor meg hvis det er lenge siden vi har møttes, så jeg tenkte hun kom til å være det i dag også. Men neida, da hun så jeg kom inn døren, løp hun smilende mot meg og ga meg en god, varm og lang klem :ninuskapus: Det varmet storesøster-hjertet! Åååå 😍

Endret av Moondance
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Moondance skrev:

I dag traff jeg halvsøsteren min (9) igjen, lenge siden jeg har sett henne nå, over en måned tror jeg. Hun pleier å være litt flau og tilbakeholden ovenfor meg hvis det er lenge siden vi har møttes, så jeg tekte hun kom til å være det i dag også. Men neida, da hun så jeg kom inn døren, løp hun smilende mot meg og ga meg en god, varm og lang klem :ninuskapus: Det varmet storesøster-hjertet! Åååå 😍

Hun er heldig som har deg som storesøster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Winza skrev:

Hun er heldig som har deg som storesøster :)

Så snilt sagt, takk! 😊 Jeg skulle nok brukt mer tid sammen med henne.. Men jeg prøver så godt jeg kan når vi ses :kose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Moondance skrev:

Så snilt sagt, takk! 😊 Jeg skulle nok brukt mer tid sammen med henne.. Men jeg prøver så godt jeg kan når vi ses :kose:

Jeg har en 11 år yngre søster med, halvsøster men føles ut som en hel søster siden vi har bodd sammen i alle de årene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Jeg har en 11 år yngre søster med, halvsøster men føles ut som en hel søster siden vi har bodd sammen i alle de årene :) 

Åååå, så koselig ☺ Tenker når hun blir litt eldre og jeg får bil og lappen, så vil jeg ta henne med på kino og spise is på kafé og sånne koselige ting så vi kan få nærere kontakt :klem1:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At tur på hytta på morra'n og formiddagen + matklargjøring i kveld har holdt "mørket" unna for en stakket stund. 

Det var godt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Jerry Lee said:

At tur på hytta på morra'n og formiddagen + matklargjøring i kveld har holdt "mørket" unna for en stakket stund. 

Det var godt.

Dette gledet meg i dag :hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
4 timer siden, Jerry Lee skrev:

At tur på hytta på morra'n og formiddagen + matklargjøring i kveld har holdt "mørket" unna for en stakket stund. 

Det var godt.

Kos deg på hytta! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Leste menyen til jobbkantina i dag; 

 

Tirsdag Kategori: Navn på rett:
Varmmat  Sukkersaltet laks med sennepshollandaise
Varmmat  Steamed buns med sesamkål og veggis tenders
Smårett Gyroskrydret kyllinglår
Suppe Kremet gulrot & kålrotsuppe
Suppe  Fransk kyllingsuppe
Sandwich Blings med grov leverpostei og bacon
Salat Spinatsalat med krydrede nøtter, fetaost og tranebær
Smoothie Smoothie med ananas og kokosmelk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg kom over Verdens Beste feriepass til dyrehagen min i dag, de kommer til å få det SÅ bra i sommer. Dårlig samvittighet forduftet.:nordvesta:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er "potetmel-føre" i dag. Bar bakke er selvsagt best, men det var deilig å kunne gå normalt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...