Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fikk en B på muntlig eksamen! Trodde jeg skulle få en D, ettersom jeg var litt syk og var barnevakt i 2 dager.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En refusjon  jeg har kjempet for å få gjennom på vegne av arbeidsplassen min fikk jeg endelig gehør for idag etter over TRE ÅRS kamp/mas. Jippi!!! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen like et innlegg jeg la inn for 10 år siden. Det er jo ikke mange år siden man startet med disse plussknappene om man liker et innlegg her inne, så når noen liker mine gamle ting så blir jeg glad.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Eneri skrev:

En refusjon  jeg har kjempet for å få gjennom på vegne av arbeidsplassen min fikk jeg endelig gehør for idag etter over TRE ÅRS kamp/mas. Jippi!!! 

 

Å dæven, for en bragd ! Grattis!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går fikk jeg karakteren på en eksamen som jeg var meget spent på. Det gikk over all forventning! Dagens glede var en telefon fra min søster. Hun skulle egentlig bare dele en festlig situasjon fra jobb, men vi endte med å prate i halvannen time :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Sarpsborg. Lurer på om det er den mest anonyme byen i dette landet ? :-) men vi kjører flere mil når vi skal ha en fin shoppingbag. Og nå i julehandelen. Fordi de i den byen er bare så sjukt hyggelige ! Service og hyggelige folk hvor enn du snur deg. Sånt gjør meg glad :-)

Rettelse : fin shoppingdag:-)

Endret av NotNaomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg kom plutselig til å tenke på en cafetur jeg hadde med 3 av mine barn, som da var ca  1,5, 4 og ca 11. Jeg gjorde som jeg pleier å gjøre når vi er på cafe, dvs organiserte slik at alle hjalp hverandre på best mulig måte: Storebror satt sammen med lillesøster, mens lillebroren hjalp til med å bære frem til bordet, da lillebror måtte på do, sendte jeg storebroren med ham, begge guttene gikk og hentet bestikk og vann ril oss og begge brødrene snakket hyggelig med lillesøster og hverandre.

Yngste bror, måtte få noen input om bordskikk. Lillesøster var som folk i den alderen ofte er: vil bestemme selv og helst plukke på det meste, men ved div. manøvre, satt hun også pent ved bordet og spiste fint. Vi var blide og glade hele gjengen.

Da vi skulle dra, hjalp vi hverandre,  med meg som organisator.

Ungene mine liker å dra på kafé og restaurant, så de oppfører seg i grunn alltid bra og jeg er flink til å organisere dem, fordi jeg er vant til å være mye alene med dem.

Det som gjorde meg så glad denne dagen og i dag da jeg begynte å tenke på den, var at da vi skulle til å gå, lente en mann, ( som hadde sittet ved nabobordet hele tiden)  seg frem og sa: Du? Gu, kor flink du e! og smilte.

Jeg ble så glad! Vi burde være flere som gav hverandre komplimenter på slike ting. Jeg blir faktisk glad hver gang jeg kommer på det. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...