Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Kruset skrev:

Husmora titter fram når overskuddet er der :) Det er deilig det!

Veldig bra.  :)   Fortsatt fin 1. advent.  :hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sovnet på et blunk i går kveld, og har sovet som en stein natta igjennom. Det var lenge siden sist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestemte meg for i går kveld at jeg ikke orket å stå opp til rot, og ryddet unna tørkestativet og alt rotet på kjøkkenet. Deilig å våkne opp til strøkent hjem :)

Og så har jeg fått krysset av nesten alt på lista over ting som skal gjøres før jul. Når gjenstår bare vindusvasken, den tas neste uke om det blir vær til det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenkt litt på det og kjenner at jeg er glad for at @Rumles skrivemuligheter har ordnet seg
og at hun ofte er å se her inne igjen. Sånt liker vi. Fortsett med det, søster R. :klem: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Har tenkt litt på det og kjenner at jeg er glad for at @Rumles skrivemuligheter har ordnet seg
og at hun ofte er å se her inne igjen. Sånt liker vi. Fortsett med det, søster R. :klem: 

:ninuskapus: :klemmer:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Har fått ryddet og vasket og pyntet til jul:tree::nissevink: Holdt på siden morningen for våknet i dag og kom på at dette er jo siste helga før jul og før vi reiser! Rekker jo ikke pynte eller vaske neste helg for vi reiser torsdag 22 :P Ble en smule stressa men nå er det rent og fint her og har fått pynta, til og med pynta ute foran ytterdøra med en liten nissebamse, et minijuletre og en julelykt så gleder jeg naboene litt og :nissekonekyss:N¨å gjenstår det bare å vaske marsvinbur i morgen, gjøre klar reisebur,  pakke klær siden jeg har pakket alle julegavene og sist men ikke minst pynte treet når jr kommer hjem på onsdag.

Rart hvordan ting blir anderledes som voksen og man lager sine egne greier, som barn var det 23 alt skulle gjøres,med stress og hissig mor,jeg selv koser meg og pynter heller i god tid med julemusikk og kos. Får nok med oss mammas julestress likevel da vi først kommer frem sent 23 på kvelden:tre::kjefte::hoho:hoff vært år lover hun stresse mindre og gjøre ting i godt tid, vært år er hun likevel hissig som en lemen og alt må gjøres samme dag:klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleden av å gå tur i snøen som ligger. Det funkler å glitrer, pusten, dugger brillene mine og jeg ser ingenting et lite øyeblikk......så daaalte en stjerne ned der borte, og jeg ønsket meg noe hemmelig :ninja:

Endret av fiole
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...