Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Gjest Keiserensnyeklær

Jeg lo en halvtime etter at jeg hadde stått opp, deilig kaffe og noe å glede meg til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christina146

Meg selv. :fnise: Ser mye lysere på livet nå, har satt meg som mål at jeg skal tenke gjennom hver dag og leve slik jeg vil. Vil ikke se tilbake på livet og angre på at man hadde en trist dag på grunn av en bagatell, som for eksempel dette nitriste sommerværet som ikke kan kalles sommervær engang her i Bergen. :ph34r: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg er så glad for de flotte tantebarna mine. Selv om de er i ferd med å bli voksne, er kontakten like god. Jeg håper og tror kontakten vil fortsette livet ut.

- Og så er jeg så glad for nabokattene som stadig stikker innom for å få kos. Mat får de ikke av meg, men de kan gjerne få kos i overflod, og eventuelt en skvett vann på varme dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var avslappet og litt glad da jeg våknet og sto opp i dag, fordi det var søndag. Så feil kan man ta. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg var avslappet og litt glad da jeg våknet og sto opp i dag, fordi det var søndag. Så feil kan man ta. 

:hoho: høres ut som et mareritt for meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keiserensnyeklær

Jeg har gått en lang tur, laget god middag, sett et par episoder av favorittserien og hoppet i pysjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Notatboka

Musikk! Plutselig satt jeg her og tenkte "søren så fint det egentlig er å leve" og det tror jeg gladmusikken på øret skal ha æren for :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

I dag har jeg vært syk og bare ligget hjemme på sofaen, og for å være helt ærlig gjorde det veldig godt - de siste dagene har jeg vært så ufattelig sliten og i halvdårlig form. Nå er jeg klar for jobb igjen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

75_71320949.jpg
Akkurat nå: at det finnes morsomme telt som dette. :rodmer: 

Skøyeraktig!

Sånn vil jeg ha.  😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestilt meg noen fine og fargerike klær fra nettbutikken Gudrun Sjödén.
Gleder meg til pakka kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som gjorde mig glad idag var att jag kunde hjälpa en person :)

Jag var hos polisen i ett ärende och när jag väntade på min tur så råkade jag höra en tjej som inte hade nog med pengar på kortet för att betala sitt pass,så när hon var på väg att gå så erbjöd jag mig att betala och när hon undrade om hon skulle betala tillbaka så blev svaret :Nej,ha en fin dag och trevlig resa :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg har spist mange pannekaker med jordbær-syltetøy til frokost! :bolledeig:1010100101010010010111010100101010110101010101001011010101010010101110101010101010100101

Anonymkode: a81e2...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...