Gå til innhold

Kjedelige (men kjekke) gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går på Universitetet, og har merket at veldig mange av de kjekke guttene er utrolig kjedelige, fantasiløse og til dels kulturløse.

Det virker som om de har de nøyaktig samme interessene (Fotball, Gym/trening, festing og fotballturer/gutteturer), går i de samme klærne, hører på samme musikken (EDM, Listemusikk), studerer det samme (Økonomi/Ledelse/osv). osv

Alt blir så A4.

Hvor finner man de kjekke og mer spennende typene? :P



Anonymous poster hash: 8b951...2ce
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går på Universitetet, og har merket at veldig mange av de kjekke guttene er utrolig kjedelige, fantasiløse og til dels kulturløse.

Det virker som om de har de nøyaktig samme interessene (Fotball, Gym/trening, festing og fotballturer/gutteturer), går i de samme klærne, hører på samme musikken (EDM, Listemusikk), studerer det samme (Økonomi/Ledelse/osv). osv

Alt blir så A4.

Hvor finner man de kjekke og mer spennende typene? :P

Anonymous poster hash: 8b951...2ce

Det er din egen definisjon av spennende, da. Du ser ut til å like kreativitet og "kulturell kapital".

Kanskje på filosofi, musikk eller statsvitenskap eller noe.

Eller bare de som ikke studerer fordi de vil bruke tid på hobbyene sine eller evt politikk og frivillig arbeid.

Er det ikke en kreativ eller frivillig organisasjon du kan bli med i...? Kanskje der.

Anonymous poster hash: 81ff2...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil forresten personlig anbefale sosialistisk ungdom (SU) eller lignende hvis du har det politiske synet. Var medlem der og "alle" fikk kjærester etterhvert, og det var høy grad av kultur-engasjement og kreative folk, og leirer og seminarer man kunne dra på. Konserter ble arrangert og folk diskuterte interessante ting. Ingen var kjedelige, iallefall.



Anonymous poster hash: 81ff2...677
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner man de kjekke og mer spennende typene? :P

Anonymous poster hash: 8b951...2ce

Man kan finne de litt her og der. Men de fleste av de er jo opptatte :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Vil forresten personlig anbefale sosialistisk ungdom (SU) eller lignende hvis du har det politiske synet. Var medlem der og "alle" fikk kjærester etterhvert, og det var høy grad av kultur-engasjement og kreative folk, og leirer og seminarer man kunne dra på. Konserter ble arrangert og folk diskuterte interessante ting. Ingen var kjedelige, iallefall. Anonymous poster hash: 81ff2...677

Ha ha :ler: Som om du får ei SU kjerring, eller dude, til å være med å spennende sex :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gang tenkt på å gjøre disse guttene artige? Gjennom å dra de med på ting du liker? Jeg tenker på dette når jeg liker ei jente. Selv om hun kanskje er kjedelig, kan jeg faktisk gjøre noe med saken. Dere damer i dag er så tafate.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil forresten personlig anbefale sosialistisk ungdom (SU) eller lignende hvis du har det politiske synet. Var medlem der og "alle" fikk kjærester etterhvert, og det var høy grad av kultur-engasjement og kreative folk, og leirer og seminarer man kunne dra på. Konserter ble arrangert og folk diskuterte interessante ting. Ingen var kjedelige, iallefall.

Anonymous poster hash: 81ff2...677

Sosialistisk ungdom ... Brrrrrrh. Føler jeg tilkaller onde makter bare jeg sier ordet. Som om sjelene til millioner av mennesker skriker opp i jammer fra den neste verden. Det ble litt kalt her nå, jeg tar å fyrer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosialistisk ungdom ... Brrrrrrh. Føler jeg tilkaller onde makter bare jeg sier ordet. Som om sjelene til millioner av mennesker skriker opp i jammer fra den neste verden. Det ble litt kalt her nå, jeg tar å fyrer.

Det går bra, jeg stemmer høyre nå. :) Du vet, de ungdomsårene, de ungdomsårene...

Anonymous poster hash: 81ff2...677

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil forresten personlig anbefale sosialistisk ungdom (SU) eller lignende hvis du har det politiske synet. Var medlem der og "alle" fikk kjærester etterhvert, og det var høy grad av kultur-engasjement og kreative folk, og leirer og seminarer man kunne dra på. Konserter ble arrangert og folk diskuterte interessante ting. Ingen var kjedelige, iallefall.

Anonymous poster hash: 81ff2...677

Trådstarter var på utkikk etter spennende mennesker, ikke ekstremister.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn i interesse organisasjoner, turklubber eller ting du liker så finner du gutter som liker det samme. Hva med å ta et semester/ ett år i utlandet? Reise?



Anonymous poster hash: 80581...7a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil forresten personlig anbefale sosialistisk ungdom (SU) eller lignende hvis du har det politiske synet. Var medlem der og "alle" fikk kjærester etterhvert, og det var høy grad av kultur-engasjement og kreative folk, og leirer og seminarer man kunne dra på. Konserter ble arrangert og folk diskuterte interessante ting. Ingen var kjedelige, iallefall.

Anonymous poster hash: 81ff2...677

SU... gir meg assosiasjoner til Stalin, Hitler, Mao og Pol Pot. Brrr (ja, sosialisme er halvparten av nazisme).

Jeg har også vært ungdom, men har aldri vært sosialist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SU... gir meg assosiasjoner til Stalin, Hitler, Mao og Pol Pot. Brrr (ja, sosialisme er halvparten av nazisme).

Jeg har også vært ungdom, men har aldri vært sosialist.

Hallooo, jeg er ikke sosialist nå heller, jeg var medlem for å finne et fellesskap og det fant jeg. Det var bare et forslag!! Kan vi kutte ut de politiske kommentarene til det innlegget fra NÅ?

Anonymous poster hash: 81ff2...677

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooo, jeg er ikke sosialist nå heller, jeg var medlem for å finne et fellesskap og det fant jeg. Det var bare et forslag!! Kan vi kutte ut de politiske kommentarene til det innlegget fra NÅ?

Anonymous poster hash: 81ff2...677

Hvem var det som dro inn politikken sa du?

Anonymous poster hash: 777ca...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem var det som dro inn politikken sa du?

Anonymous poster hash: 777ca...c6d

Jeg anbefalte et fellesskap som var bedre enn sossene og fotballguttene på ungdomsskolen. Jeg dro ikke inn politikken, nei. Politiske kommentarer trengs ikke.

Anonymous poster hash: 81ff2...677

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur på den kreativefagskole en dag, eventuelt univeristet for filosofi og historie. Der finner du nok flere "kreative" folk :)



Anonymous poster hash: 4bbcf...b90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Herr Heftig

Jeg kjenner meg ganske godt igjen (altså at jentene er kjedelige) og jeg tror de guttene du synes er kjedelige synes det samme om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Om du bare visste hvor feil du tar... :wink:

Jeg har pratet nok med disse folka. Der i gården er menn svin og overgripere. Der er sex en gave mannen skal gjøre seg fortjent til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pratet nok med disse folka. Der i gården er menn svin og overgripere. Der er sex en gave mannen skal gjøre seg fortjent til.

Kommer du deg inn under overflater vil du bli overrasket over hva som finnes der inne!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefalte et fellesskap som var bedre enn sossene og fotballguttene på ungdomsskolen. Jeg dro ikke inn politikken, nei. Politiske kommentarer trengs ikke.

Anonymous poster hash: 81ff2...677

Hvordan kan et "fellesskap" med autoritære og antidemokratiske trekk være bedre enn nevnte fellesskap?

Edit: jeg var aktiv på Studentersamfundet i Trondheim, og der traff jeg veldig mange forskjellige folk (selv kan jeg f.eks. ikke fordra listepop, har ingenting med musikk å gjøre :P)

Endret av sjonkelrolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...