Gå til innhold

Skjerpings i morgen. Noen som henger med?


*Lene*

Anbefalte innlegg

Jeg har også lyst, men hjemme ligger det en kjekspakke, smågodt pose, toppris sjokolade, sitron brus, lollipop is og taco som venter på meg ikveld. Det er så vanskelig å begynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et av triksene er å fjerne alle fristelser fra hjemmet!

I går var jeg flink og takket nei til is, selv om mannen skulle ha!

Og jeg kom meg ut en halvtime! Alle monner drar!

I den andre retningen drar middagen jeg spiste i går...

Litt mye smør, kanskje? :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første bud, i de første ukene er som Siam sier: KVITT DEG MED FRISTELSER! :kul:

Etterhvert lærer man å leve med litt godt i skapet, men ulurt i begynnelsen :-)

Jeg har vært flink i dag også da Fortsetter jeg sånn blir jeg :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Ikke bra her.. MIndre trening enn jeg tenkte (hver dag litte grann - ungen er i bhg og jeg har fri) Men idag var jeg på jobb intervju og etterpå VILLE jeg på biblioteket, igår kom en vennine på besøk... Har dog hold meg til bra og sunn mat!!! Hurraaa for meeeg....

MEN SÅ: Jeg kjøpte ny vekt igår. Før vekt: 68 Ny vekt:69.8!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så deppa! Jeg VET jo at jeg ikke fysiskt veier mer, men tallet er jo der..Enda mer deprimerende å tenke på at jeg har veid nesten 80 kg på det meste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med!

Har av ulike (dårlige) grunner ikke fått trent og beveget meg så mye jeg ville den siste måneden.

Har derimot fråtset i feil mat og mengder av snop.

Nå strammer klærne overalt, og jeg føler at badevekta under senga følger meg med øynene når jeg går forbi. Synes jeg hører en lav skadefro latter derfra også!

Hm...tør ikke gå opp på beistet før treninga er skikkelig igang igjen.

Har som mål å bevege meg MINST 30 min hver dag. Dvs 30 min gå tur/sykle utenom de dagene jeg trener spinn+styrke på studio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente etter jobben i dag jeg :sjarmor:

Klarte å løpe litt lenger i dag enn på mandag:

18 min løpng

12 min gåing

25 min på stepmaskinen

Me flink :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med dere jenter?

Selv har denne uken gått strålende. Har trent 3 dager denne uken, og er superfornøyd!

I går trente jeg:

25 min stepmaskin

20 min løping på tredemølle

10 min gåing på tredemølle

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er min helt, penelene!

Jeg hadde ikke samvittighet til å gå inn på et treningssenter i går, så jeg slang meg på sykkelen og syklet i en time. Det var nok av oppoverbakker, så jeg var rimelig svett og sliten. Så jeg tror nok at jeg fikk like mye trim som på en sykkel 1 time.

I matveien har jeg ikke fått helt dreisen på det enda. Det er for mange fristelser og viljestyrken er ikke helt på plass. Så jeg får starte med treningen, da blir jeg som regel litt flinkere med maten automatisk.

Denne uken har jeg vært på to sykkelturer og gått en tur. Litt mindre enn optimalt, men uken er ikke helt ferdig enda. Har planer om å bevege meg litt i helgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Jeg har vært flink til å spise sunt denne uken. Ett rundstykke til frokost og ett til lunsj, med magert pålegg. Ellers har vi hatt magre og sunne middager, samboer er heldigvis topp motivert for det! :-)

Jeg har heldigvis en del kunnskaper fra tidligere Grete Roede-kurs om pålegg og middager som er bra å spise...

Så jeg kan vel ikke si at det har vært manglende kunnskaper om mat som har ført til at kostvanene har sklidd litt ut... Det er vel heller dårlig motivasjon og for mye "kosespising" som har vært problemet det siste året. Men nå blir det andre boller! :ler:

Jeg har kjøpt inn diverse sunne matvarer som magre dressinger etc.

Jeg har ikke hatt tid til å trene denne uken, men har gått til og fra jobb tilsammen 1 time hver dag - og det synes jeg ikke er så ille... Skal prøve å få trent på Sats i helgen.

Ellers har jeg et tips til snack på kveldstid: Babygulrøtter med Maarud dipmiks som røres ut i et beger med kesam (ikke spis hele begeret på én gang! :ler: )

Jeg er så fryktelig sulten når jeg kommer hjem etter jobb, og da er det fint å ha noe sunt å putte i munnen før middag...

Og så er det så deilig med friske, søte jordbær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter tipset om dip m/kesam og grønnsaker. Bruker masse forskjellige grønnsaker. Utrolig godt!

Tips hvis man er litt fysen er å spise frukt som er romtemperert. Og hvis man er SKIKKELIG fysen, hva med å lage en fruktsalat? (Der fikk jeg faktisk tips fra en kostholdsveileder, at litt vaniljesaus gjør susen, og ikke er så farlig) Ihvertfall veldig godt!!!

Ellers syns jeg dere er kjemepflinke. Å sykle ute, eller gå ute, er like bra trim som noe annet!

Jeg helt? :sjenert:

(vi muntrer hverandre opp, det hjelper bare sååå mye :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter tipset om dip m/kesam og grønnsaker. Bruker masse forskjellige grønnsaker. Utrolig godt!

Tips hvis man er litt fysen er å spise frukt som er romtemperert. Og hvis man er SKIKKELIG fysen, hva med å lage en fruktsalat? (Der fikk jeg faktisk tips fra en kostholdsveileder, at litt vaniljesaus gjør susen, og ikke er så farlig) Ihvertfall veldig godt!!!

Ellers syns jeg dere er kjemepflinke. Å sykle ute, eller gå ute, er like bra trim som noe annet!

Jeg helt? :sjenert:

(vi muntrer hverandre opp, det hjelper bare sååå mye :-) )

Jeg elsker vaniljesaus på jordbærene og nå lurer jeg på om jeg skal prøve den kesamen som er tilsatt vanilje.

Ellers får vi fortsette å oppmuntre hverandre ja! Neste uke starter jeg på Grete Roede-kurs, så da blir det virkelig spennende for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende. Skal du ned mye? Begynner selv på kurs i august. Grete Larsen da, har gått på det siden i fjor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende. Skal du ned mye? Begynner selv på kurs i august. Grete Larsen da' date=' har gått på det siden i fjor![/quote']

Skal helst ned 10 kilo...gjerne litt mer også... Gikk ned de kiloene for tre år siden og så har de sakte men sikkert sneket seg på igjen gitt... :roll:

Det jeg har lært, er at hvis utskeielsene fra et sunt kosthold blir for store over for lang tid, er det vanskelig å komme inn i rett spor igjen. Men man kan jo ikke bare gi opp heller! :wink:

Så nå er målet å gå ned - og så bli der! :-)

Mens man koser seg med måte...

Grete Larsen har jeg ikke hørt om - består det i liknende opplegg som Grete Roede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er lignende opplegg! Men koster halvparten, og ser ikke så proft ut matrielt sett! Men gjør samme nytten!

Skal selv ned 15 kg ca!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, jeg er med jeg også! Har bestemt meg for å leve sunnere og bgynne å trene fra i dag av. Skal ned 6-8 kilo. Godt med støtte fra andre, da jeg trenger oppmuntring... Skal på spinning om en time, første time på 4 mnd. Formen er sikkert elendig :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bra å ta steget, og begynne treningen. Blås i om formen er dårlig nå. Er jo derfor du skal trene, for å bli i god form. Du kommer nok til å ha en god følelse etter trening! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har helgen gått?

Her har det blitt mye vin (men det var planen) og ganske mye mat og is.

Men jeg har heldigvis fått gått noen turer.

Er sånn passe fornøyd med helgen. Har tillatt meg selv å slurve litt i helgene, så da går det som det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...