Gå til innhold

Hvordan er været hos deg nå?


LilleBille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blåser som bare juling. Var egentlig spådd regn, men nedbørsskyene blåste vekk, gitt. :hoppendeglad: Bra det, for det kom ekstreme mengder i natt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så tett skydekke at det er skumringsmørke ute, jeg har det meste av kveldsbelysningen på.+ et stearinlys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snedig vær her nå. Det kom en ordentlig kraftig regnskur som varte i noen sekunder. Ti minutter etterpå så blinket det til og tordenen skrallet rett over huset her. Helt uten forvarsel. Jeg sprang opp og trakk ut kontakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

opphållj, blå himmel og litt skya, men steine være kor han sklætta i går kveld. Han e heilt malabarisk når han kjæm mæ sånne elinga!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det snør, og det har gjort det i hele dag. Tok en liten gåtur fordi jeg skulle ta en viktig telefonsamtale med pappa, så ut som den snømannen. Lua, jakka og skjerfet var klissvått når jeg kom inn i varmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødde i natt, regner nå :) Mye snø og is her, men nå er snøen veldig våt. Bygde snømann her om dagen med min datter, og hun gikk på ski i går og akte på akebrett :) Nydelig tid vi har nå :) Får bare det blir mer snø og mindre regn snart :) Minus 1 ute :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...