Gå til innhold

Nå kan man se hvem som har søkt på facebook-en din..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en ny app, eller hva det kan kalles, på facebook nå, hvor man kan se hvem som har søkt på profilen din.

Jeg har ikke prøvd den, men vet dere om det bare gjelder venner som søker, eller alle? Jeg er litt fæl til å snoke på ukjente, eller folk jeg ikke kjenner men bare vet hvem er.. Forferdelig flaut hvis de ser at jeg har søkt på dem..



Anonymous poster hash: 502b3...484
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer aldri til å skje, det ville vært katastrofe for Facebook.



Anonymous poster hash: f7fa0...c9c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det et virus eller noe da?

Aner ikke. Jeg vil aldri gå inn på den.

Anonymous poster hash: 502b3...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er nok virus. Selvom man faktisk kan sjekke hvem som har vært på facebook-siden din :) Det er bare veldig tidskrevende....... Du går inn på profilsiden din, høyreklikker, trykker på vis kildekode, da kommer det opp et vindu og der søker du "initialchatfriendslist" eller noe sånt tror jeg og alle de numrene før -2 kopierer du inn i et nytt vindu med www.facebook.no/ først. SÅ kommer du inn på profilen til en person som har vært på profilen din. Alle har eget nummer så kan være noen har vært på profilen din mange ganger og da ser du det. Tror også det er i random rekkefølge. Og mulig det bare er folk du er venner med, har ikke sjekket om det er med randoms også



Anonymous poster hash: 753ee...920
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dette er nok virus. Selvom man faktisk kan sjekke hvem som har vært på facebook-siden din :) Det er bare veldig tidskrevende....... Du går inn på profilsiden din, høyreklikker, trykker på vis kildekode, da kommer det opp et vindu og der søker du "initialchatfriendslist" eller noe sånt tror jeg og alle de numrene før -2 kopierer du inn i et nytt vindu med www.facebook.no/ først. SÅ kommer du inn på profilen til en person som har vært på profilen din. Alle har eget nummer så kan være noen har vært på profilen din mange ganger og da ser du det. Tror også det er i random rekkefølge. Og mulig det bare er folk du er venner med, har ikke sjekket om det er med randoms også

Anonymous poster hash: 753ee...920

What? Seriøst?

Anonymous poster hash: f7fa0...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Seriøst?

Anonymous poster hash: f7fa0...c9c

Ja altså nå vet jo ikke jeg om dette viser alle som har besøkt profilen din siden tidenes morgen, men det skal visst vise deg hvem som har vært på profilen din i det siste. Og når du fyller inn de numrene du finner etter det jeg sa at man skulle søke etter før -2 og inn i et nytt vindu så vil du komme til en facebook-profil ja. Bare å teste ut. Er helt trygt, eneste du taper er tid :P OHHH nå kan jeg tenke meg at de som har stalket mye ble litt engstelig. Men som sagt, vet heller ikke om dette er for randoms og eller bare folk på vennelista som har besøkt profilen din

Anonymous poster hash: 753ee...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde det som var foreslått her over. Det funket tydeligvis. Kunne bare se venner så det ut som. Morsomt når man ser at eksen som dumpet deg har vært flere turer innom, haha :P

Endret av Buddhahode
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja altså nå vet jo ikke jeg om dette viser alle som har besøkt profilen din siden tidenes morgen, men det skal visst vise deg hvem som har vært på profilen din i det siste. Og når du fyller inn de numrene du finner etter det jeg sa at man skulle søke etter før -2 og inn i et nytt vindu så vil du komme til en facebook-profil ja. Bare å teste ut. Er helt trygt, eneste du taper er tid :P OHHH nå kan jeg tenke meg at de som har stalket mye ble litt engstelig. Men som sagt, vet heller ikke om dette er for randoms og eller bare folk på vennelista som har besøkt profilen din

Anonymous poster hash: 753ee...920

Sorry, denne metoden viser deg nok bare tilfeldige folk fra vennelisten din!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er nok virus. Selvom man faktisk kan sjekke hvem som har vært på facebook-siden din :) Det er bare veldig tidskrevende....... Du går inn på profilsiden din, høyreklikker, trykker på vis kildekode, da kommer det opp et vindu og der søker du "initialchatfriendslist" eller noe sånt tror jeg og alle de numrene før -2 kopierer du inn i et nytt vindu med www.facebook.no/ først. SÅ kommer du inn på profilen til en person som har vært på profilen din. Alle har eget nummer så kan være noen har vært på profilen din mange ganger og da ser du det. Tror også det er i random rekkefølge. Og mulig det bare er folk du er venner med, har ikke sjekket om det er med randoms også

Anonymous poster hash: 753ee...920

Fant kildekode og fikk opp alle de kodene, men fant ikke ut hvor jeg søker "initialchatfriendslist".. Kan du forklare litt mer? :blomst:

Anonymous poster hash: 0c8c1...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg gjorde det på min profil så ser det ut som de som kommer opp (i alle fall de første 10) er de samme som jeg sist har hatt kontakt med på face



Anonymous poster hash: e68d2...943
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer ikke på at jeg meldte meg ut av dette mølet for lenge siden.



Anonymous poster hash: c63c8...6f2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette viser jo kun hvilke venner jeg har snakket med på facebookchatten den siste tiden. Søkeordet heter også "initialchatfriendslist". Er det en annen måte vi kan finne ut hvem som har besøkt profilsiden vår i kodinga? :-)



Anonymous poster hash: 25197...0d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er mulig, hvis du ikke hacker systemet. Det ville vært fatalt for facebook om det var mulig: De baserer seg jo på at det skal være greit å snoke uten å bli oppdaget. Da kan det kanskje ikke heller kalles snoking, ettersom det er lov og lagt opp til nettopp det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke mulig. Alle slike apps er virus og dritt. Hold deg unna.

Den "chat list"-greia over er sannsynligvis de du ser i chattefeltet til høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...