Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Jeg er totalt for en trent kropp, men når gluteus maximus blir så trent at underkroppen ser ut som at den tilhører en større person, så er det på tide å vurdere å kule litt ned på treningen, alternativt vurdere annet enn ren styrketrening. Jørgine har nådd det her punktet for lenge siden. 

 

Og hjelpes...

Innlegg fra bloggen er fjernet.

- Magnifique, mod.

 

Tatt fra bloggpost postet 4 mai. 

 

-------

Synes ikke hun har en for stor rumpe, herregud, da kan du ikke "følge" så mye med :P Du overdriver sånn...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke hun har en for stor rumpe, herregud, da kan du ikke "følge" så mye med :P Du overdriver sånn...

 

Du synes ikke det nei, men det gjør jeg.  :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt spesielt av eksmannen å legge ut et sånt bilde med tanke på hva han har gjort? Skal han liksom være et offer oppi dette?

https://instagram.com/p/3W7ZSSuXQD/

Dette kommer fra fyren som var utro i årevis? Søren så usmakelig. Og så på sosiale medier i tillegg. Sikkert hyggelig for barna hans.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig merkelig å gjøre dette til en media-sak, det er tross alt faren til barna hennes, og hvem vet hva de får høre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt av eksmannen å legge ut et sånt bilde med tanke på hva han har gjort? Skal han liksom være et offer oppi dette?

https://instagram.com/p/3W7ZSSuXQD/

 

 

Dette kommer fra fyren som var utro i årevis? Søren så usmakelig. Og så på sosiale medier i tillegg. Sikkert hyggelig for barna hans.

 

 

He did fuck his way into this. For en dritt

 

 

Det her er fyren hun var gift med og som liksom har vært utro i årevis??? Hvordan har han fått til det?? Han er jo kvinnfolkpen, finnes ikke mandig i det hele tatt. Seriøst, mange kvinner med dårlig smak i Norge.  :fnise:

 

Edit: Han virker ikke så høy at det gjør noe, så kortkar syndrom kan være problemet hans.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ser ut til å angre, og han har antagelig innsett at han har mistet familien sin slik den var.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser ut til å angre, og han har antagelig innsett at han har mistet familien sin slik den var.

Angrer nok. Mistet jo både kona og familien. Men når noen har vært utro over 4 år, med så mange forskjellige.. da har de en grunnleggende mangel på samvittighet og empati. Og det er noe som er vanskelig (kanskje umulig) å endre. Vi kan alle gå på en "smell", men de fleste av oss vil jo føle oss som søppel rimelig kjapt, og ikke minst slite enormt med å leve på en løgn hver bidige dag. Har selv opplevd utroskap over tid, og fant ut at vedkommede hadde oppført seg på eksakt samme måte mot kjærestene sine før meg også. Det er altså slik han er. Så ja, tviler ikke på at eks'n til Jørgine angrer, men tviler sterkt på at han endrer seg. Håper hun fortsetter å være sterk -- og aldri snur seg tilbake.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser ut til å angre, og han har antagelig innsett at han har mistet familien sin slik den var.

 

Jeg tror det er krokodilletårer. Jørgine er nok best tjent med å ikke ha ham i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt ot: Men herregud så mye merkelige ting han legger ut på instagram.... Virker som han prøver å få henne tilbake med å legge ut bilder av henne, og av barna med tekster som "once upon a time".. Vet liksom ikke helt hvordan det skulle hjelpe  :vetikke:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er krokodilletårer.

 

Det tror jeg og.

Synes forøvrig han fremstår som ganske selvgod og klysete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er fyren hun var gift med og som liksom har vært utro i årevis??? Hvordan har han fått til det?? Han er jo kvinnfolkpen, finnes ikke mandig i det hele tatt. Seriøst, mange kvinner med dårlig smak i Norge.  :fnise:

 

Edit: Han virker ikke så høy at det gjør noe, så kortkar syndrom kan være problemet hans.

Here we go again :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...