Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
På ‎10‎-‎10‎-‎2017 den 22.33, maomao skrev:

Hvorfor er det så interessant?

Lurte på hvordan det gikk med facebookgruppen... Om det var mye nyttig info ang kosthold, oppskrifter etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, 2ney skrev:

Lurte på hvordan det gikk med facebookgruppen... Om det var mye nyttig info ang kosthold, oppskrifter etc.

Trenger du veiledning i forhold til slike ting anbefaler jeg deg å ta kontakt med en personlig trener eller få henvisning igjennom lege.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener 4-6 ganger i uka og spiser sunt/variert, så tenkte mer på om det var noen nye tips til noen spennende sunne oppskrifter, gøyale treningsøkter etc. Jørgine er jo superflink til å komme med gode "tips og triks" på bloggen :hoppe:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Jeg slengte meg på godtestopp og holder ennå ut - trengte en kickstart, men jeg driver ikke å trykker i meg alternative ting til sukker. Er det stopp så er det stopp. Går veldig bra. :) Funky har forresten noen supre treningstips :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Akkurat nå, 2ney skrev:

FUNKY kommer på BLOGGERNE til neste år!!! HURRA!!! :hoppe:

Ja, det tror jeg blir bra! Hun er en tøff og naturlig pen jente. Det virker som hun er flink til å sjonglere jobb og livet på hjemmebane. Har hatt mye nytte av de videoene hun har lagt ut med treningsøvelser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På ‎15‎-‎12‎-‎2017 den 15.43, Jordbærogfløte skrev:

Ja, det tror jeg blir bra! Hun er en tøff og naturlig pen jente. Det virker som hun er flink til å sjonglere jobb og livet på hjemmebane. Har hatt mye nytte av de videoene hun har lagt ut med treningsøvelser. 

Ja, ikke sant? :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er flink, flott, sunn, sprek og virkelig et godt forbilde. MEN, hun eksponerer barna sine veldig mye, og det syns jeg er trist. Hun kunne fint klart å opprettholde både image og blogg og hele pakken uten å eksponere barna! 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, calium skrev:

Hun er flink, flott, sunn, sprek og virkelig et godt forbilde. MEN, hun eksponerer barna sine veldig mye, og det syns jeg er trist. Hun kunne fint klart å opprettholde både image og blogg og hele pakken uten å eksponere barna! 

Enig, jeg skrev en kommentar på bloggen om dette for en tid tilbake når hun la ut en treningsvideo eldste barnet hadde laget. Den ble publisert og mange hang seg på, men fikk aldri noe svar. Liker dama veldig godt men eksponeringen av barn kunne hun spart seg for,

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎20‎-‎01‎-‎2018 den 17.25, calium skrev:

Hun er flink, flott, sunn, sprek og virkelig et godt forbilde. MEN, hun eksponerer barna sine veldig mye, og det syns jeg er trist. Hun kunne fint klart å opprettholde både image og blogg og hele pakken uten å eksponere barna! 

Helt enig med deg/dere!

Jeg digger veldig mye av det Funkygine kommer med av trening og oppskrifter, men synes hun eksponerer barna sine for mye..

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at hun har merket noen annonser på instagram med [ad]. Det er vel ikke rett merking? Hun som virket å ta merkingen så seriøst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Trollmora skrev:

Ref siste blogginnlegg - er Funky gravid?! :)

Jeg tolker det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...