Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt med å skjønne hvordan Funkygine ønsker å fremstille seg selv.

Hun lever såvidt jeg vet av å være PT og jeg trodde også av filmer med treningsinnhold på nett , dette på fb , snap , instagram og evnt. flere. 

I det siste har det jo nesten bare vært innlegg av henne og kjæresten på snap og instagram. Dette må hun jo gjøre som hun vil men da vil hun jo risikere å miste noen av de 'seriøse' tilhengerne OG jeg vil vel også anta hun risikerer at de hun samarbeider med og sponses av ikke blir så fonøyde. 

Nå skal det sies er hun jo en morsom person , hun virker å komme fra en familie med masse humor og godt samhold. Barna hennes er jo utrolig søte !

 

Endret av punkyB
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

11 minutter siden, sommerfugl1 skrev:

Kan se ut som Funkygine er gravid :) hun har postet positiv test på snap!

 

Var ikke det en negativ test da? Hun skrev jo også Thank God! som kommentar 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sommerfugl1 skrev:

Kan se ut som Funkygine er gravid :) hun har postet positiv test på snap!

den var negativ....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

39 minutter siden, Milio skrev:

Kult at hun skal være med på Norges Tøffeste!

Ja enig , hun er jo definitivt tøff !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Observerte denne damen sammen med kompanjongen på Mallorca/Palma i fjor. De fremstod som merkelige, rett og slett. De hadde en eller annen form for treningsreise, fant vi til slutt ut. Bodde på samme hotell som oss. 

Det folk flest kunne se, var to som var mest opptatt av å vise seg fram - og ta bilder av seg selv. Ved bassenget bare de to, og når de satt sammen med reisefølget. De skulle hele tiden vise seg fram, gjøre øvelser sammen for å imponere andre. Det ble til slutt en snakkis, fordi de fremstod både merkelige og med et ekstremt selvfokus. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, O.G. skrev:

Var hun ikke liksom nettopp skilt?

Det er ikke noe "liksom", hun er skilt og flyttet fra sin eksmann i slutten av 2014. Hun har skrevet en del om dette på bloggen sin, og hun har også laget et innlegg om at hun skal gifte seg igjen relativt raskt her

@Fjelldronning Hun skal gifte seg til sommeren

Endret av Oz-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
3 timer siden, O.G. skrev:

Var hun ikke liksom nettopp skilt?

Hva er poenget? Har folk karantenetid før de kan inngå nytt ekteskap? Synes det er kjempeflott at hun fant seg en ny, flott mann. Spesielt etter hele historien med eksmannen - en historie hun selv har delt på bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Oz- skrev:

Det er ikke noe "liksom", hun er skilt og flyttet fra sin eksmann i slutten av 2014. Hun har skrevet en del om dette på bloggen sin, og hun har også laget et innlegg om at hun skal gifte seg igjen relativt raskt her

@Fjelldronning Hun skal gifte seg til sommeren

 

1 time siden, jentekvinne skrev:

Hva er poenget? Har folk karantenetid før de kan inngå nytt ekteskap? Synes det er kjempeflott at hun fant seg en ny, flott mann. Spesielt etter hele historien med eksmannen - en historie hun selv har delt på bloggen. 

For meg spiller det ingen rolle, sånn sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Friluftsdame skrev:

Observerte denne damen sammen med kompanjongen på Mallorca/Palma i fjor. De fremstod som merkelige, rett og slett. De hadde en eller annen form for treningsreise, fant vi til slutt ut. Bodde på samme hotell som oss. 

Det folk flest kunne se, var to som var mest opptatt av å vise seg fram - og ta bilder av seg selv. Ved bassenget bare de to, og når de satt sammen med reisefølget. De skulle hele tiden vise seg fram, gjøre øvelser sammen for å imponere andre. Det ble til slutt en snakkis, fordi de fremstod både merkelige og med et ekstremt selvfokus. 

De lever jo av dette - holde kurs/treninger bla. i 'partrening' , en de lav det er jo da å skaffe seg publisitet via instagram/snap o.l. så vil jo tro de benytter muligheten til både å trene og skaffe 'bildemateriale'.

Men når det er sagt så kan det jo virke som om det var litt vel mye hvis de hele tiden viser seg fram/tar bilder isteden for å slappe av og være sosial med de andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns så syns på henne i den perioden når mannen hennes hadde holdt på som han gjorde og de gikk fra hverandre og jeg likte treningsinspo'en hun postet på insta og snap. Men så bikket det litt over, jeg så en video hvor hun fikk et kutt i leggen fra en plyokasse og kastet seg ned på gulvet og hylte og bar seg. Skikkelig spill, så det ut som.

Når hun da la ut snap av et av barna som hadde funnet et av bindene hennes og satt det på seg, sluttet jeg å følge henne. Tenkte at hun hadde blitt en av disse bloggerne som har mistet gangsynet og blitt fullstendig ukritisk i forhold til hva som er OK å dele.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Xavier skrev:

Noen som så hennes snapper i dag? Hun er så fantastisk den dama 🙌🏻 

Hvorfor er hun så fantastisk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Xavier skrev:

Noen som så hennes snapper i dag? Hun er så fantastisk den dama 🙌🏻 

Hva heter hun på snap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...