Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som følger henne på Insta og leser bloggen? Har alltid likt henne så godt. Hun er jo smashing og inspirerer veldig med treningen sin.

Fikk sjokk, mildt sagt, av det siste blogginnlegget! Trodde hun levde i et veldig lykkelig familieliv, det trodde hun vel selv også,. Det er litt spesielt, men også kult !!! at hun skriver så direkte hva mannen har gjort! Thumbs up! Håper hun holder seg for god til å gå tilbake til han...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott jente! Beundrer ærligheten og at hun deler dette på bloggen.

Mange bloggere er jo bare opptatt av fasade.

Endret av Sandie
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri lest bloggen hennes eller fulgt henne på instagram, men måtte ta en titt nå. Fikk så vondt av henne, og beundrer henne for åpenheten da de fleste kun tenker på fasade og noe slikt ville vær utenkelig å dele fordi det kan føles som et nederlag.

Hun må ha det helt forferdelig nå, håper familie og venner vil være der for henne gjennom dette <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det flere enn meg som følger henne på Insta og leser bloggen? Har alltid likt henne så godt. Hun er jo smashing og inspirerer veldig med treningen sin.

Fikk sjokk, mildt sagt, av det siste blogginnlegget! Trodde hun levde i et veldig lykkelig familieliv, det trodde hun vel selv også,. Det er litt spesielt, men også kult !!! at hun skriver så direkte hva mannen har gjort! Thumbs up! Håper hun holder seg for god til å gå tilbake til han...

Vakker jente.

Det står vel ingen steder at hun har gått fra ham? Eller misset jeg det. Er ikke alle som går selvom de opplever utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickandj

Stakkars jente :( Jeg beundrer henne for å være åpen om det. Jeg lar meg nesten fascinere litt av at han har holdt det skjult så lenge. Hvordan kan han, og alle andre som holder på som han, leve et slikt dobbeltliv så lenge?

Dette viser bare at de som "fremstår" som så perfekt, som denne lille familien har gjort, også har snusk bak fasaden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal ha for at hun tør å vise at fasaden kan sprekke hos de som tilsynelatende har det perfekt. Allikevel synes jeg ikke det slike ting er noe man bør dele offentlig. Spesielt med tanke på barna de har sammen. Leser jeg tilsvarende på face så krymper jeg meg av skam, og i følge en annen tråd her på KG så gjør de fleste andre det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal ha for at hun tør å vise at fasaden kan sprekke hos de som tilsynelatende har det perfekt. Allikevel synes jeg ikke det slike ting er noe man bør dele offentlig. Spesielt med tanke på barna de har sammen. Leser jeg tilsvarende på face så krymper jeg meg av skam, og i følge en annen tråd her på KG så gjør de fleste andre det også.

Hvilken tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig oversharing synes jeg...joda, helt ok å være åpen om at alt ikke er perfekt, men det er det jo sjeldent uansett. Handler på en måte ikke om DET. Jeg tenker liksom litt på hva er behovet her...henge han ut? Få sympati? Jeg vet ikke? Veldig trist hvis hun trodde alt var bra selvfølgelig,og har blitt bedratt. Men...dette blir innmari privat bare :-/ føler liksom at dette trengte jeg ikke vite...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er nydelig. Synes kjempesynd på henne! Skal de skilles? Hvis ikke synes jeg det var litt dumt å legge alt ut, siden de fleste som er glad i henne nok er "i mot" han nå..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fortjener virkelig bedre. Hadde det vært ett engangstilfelle kunne jeg skjønt att hun ønsket å prøve å redde forholdet. Men å holde på sånn i flere år er det største sviket jeg kan tenke meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i verden om jeg hadde tilgitt noe sånt. Hadde blitt kvalm av å være i nærheten av vedkommende.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor hun skriver stygt om disse jentene? De fleste av dem har nok ikke hatt anelse om at denne mannen har vært gift med kone og barn om det er slik at han har holdt på med dette i flere år på reise. Så noen hadde skrevet på bloggen hennes at dette var gammelt nytt og at folk visste at han var sånn - hadde sett han med andre. Dårlig gjort å ikke si noe til Jørgine om man har visst om dette i flere år. Synes uansett hun fortjener bedre. Dette er ikke en en gangs hendelse, det er et mønster. Blir mange timer terapi skal han kunne bryte det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...