Gå til innhold

Vertify´s vei til perfeksjon


Gjest Verify

Anbefalte innlegg

Velkommen til dagboken min!

Tenkte å lage en dagbok for å ha et sted å skrive om mitt ekstreme behov for å se bra ut, og hvordan jeg når målene mine :fnise: Altså omhandler denne dagboken i all hovedsak helse og skjønnhet.

Bryst operasjon: 35 000 fra AA - cup til B/C-cup.

Nese operasjon:

Restylan:

Vippe extension:

Bleking av tenner:

Operasjon av genetiske mørke ringer og poser under øynene:

Anti-permanent: 3000

De kosmetiske behandlingene uten pris har jeg ikke tatt enda, men skal ta de i løpet av halvåret 2015. Forstørret brystene mine fra en ikke eksisterende AA - cup til en b/c-cup i 2012. Hovedfokuset var å få et så naturlig resultat som mulig, noe jeg fikk. Det samme gjelder for de andre operasjonene. Jeg ønsker å anskaffe et så naturlig resultat at jeg kan droppe sminken. Det er kanskje rart å omtale begrepet naturlig når man snakker om operasjoner, men det er meget mulig å oppnå et naturlig resultat så lenge man er realistisk og ikke overdriver. Så naturlig at ingen kan se at man har fikset på seg ;)

Neseoperasjonen ønsker jeg å ta fordi nesen min er veldig høy og lang, ca. 2 cm høy. Ønsker å senke den en smule for å balansere symmetrien i ansiktet og i profil. Jeg vil i tillegg fylle overleppen med et naturlig puff (ikke Sophie Elise lepper), og ta vippe extension for å slippe å bruke maskara og dermed se mer naturlig pen ut. Har svarte vipper og øyenbryn fra før så vipper med naturlig lengde og tykkelse kan se veldig bra ut, uten å gi det falske utrykket mange får.

Bleking av tenner ønsker jeg å gjøre for å få et pent hvitt smil. Skal derimot ikke gå for hvitt her heller. Den siste operasjonen, under øyene, må gjøres fordi genetiske mørke ringer under øynene forverres med alder og behandling utføres som et forebyggende tiltak. Som resultat ser man mer uthvilt og våken ut. Mange ser også litt yngre ut, og man slipper å bruke concealer. Anti-permanent er rett og slett en langvarig formula for glatting av hår, med varighet på ca. 2 år.

Kommer til å skrive litt om tiden før, under, og etter operasjonene, hvordan jeg sparer opp, og hvor mye jeg bruker. Vil legge ut resultatet av behandlingene slik at interesserte kan se resultatene og følge med på progresjon. Det blir ikke lagt ut bilder av brystoperasjonen. Jeg vil også skrive om kosthold og trening som er ekstremt viktig, ikke bare for helsen, men for et friskt og sunt utseende.

:blomst:

Endret av Verify
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Filmer om ernæring og helse

Tenkte jeg skulle liste opp noen dokumentarer som omhandler ernæring og helse. Filmene i listen synes jeg gir et godt og veldig interessant samfunnsvinklet innblikk i ernæring og helse. De setter spørsmålstegn til dagens medisinpraksis, makten til mat- og medisinprodusenter, media, og kosthold. I tillegg er filmene lærerike og setter fokus på hvorfor man faktisk burde bry seg mer om hva man putter i kroppen; ikke bare for å bli slank som er en av hovedgrunnen til at mange i det hele tatt gidder å spise sunt. Informasjon er den viktigste faktoren til en livsstilsforandring. Det er ikke vanskelig å forstå at mange ikke klarer å gå ned i vekt eller opprettholde et sunt kosthold når en ikke har nok kunnskap om hva ernæring er og betyr. Derfor ønsker jeg å liste opp noen spennende dokumentarer som kan gi en enkel forståelse for hvor viktig ernæring er for oss.

1. Fat, sick & nearly dead (netflix).

Denne dokumentaren med Joe Cross tar oss med på helbredelsesprosessen til to menn ødelagt av år med dårlig kosthold og vaner. Bare ved hjelp av kosthold leger kroppen seg og mennene kan endelig gi slipp på det massive medisinforbruket og helseplagene de har måtte slite med i årevis. Sykdommer medisiner bare kunne holde kontroll på ble totalt helbredet av det nye kostholdet. Altså får man et viktig og øyeåpnende innblikk i betydningen av riktig ernæring. Dokumentaren tar også opp det faktum at vi mennesker har en tendens til å sette helse bak andre goder. Vi setter f.eks. av flere år av livet på studie for å sikre en god fremtid, samtidig som vi overser vår egen helse. Konsekvensene av dette kan være at denne fremtiden aldri vil komme. Har vi glemt hvor viktig kroppens helse er? Sjekk ut: http://www.rebootwithjoe.com

2. Food matters.

Food matters undersøker hvordan mat kan hjelpe eller skade vår helse. Ernæringsfysiologer, leger og journalister diskuterer økologisk mat, mattrygghet, raw food, og ernæringsterapi. Dokumentaren gir oss et innblikk i medisinvirksomhet, matindustrien og den massive viktigheten av riktig ernæring. Sjekk ut: http://www.foodmatters.tv/

3. Forks over knives (netflix)

I følge forskningen til to matforskere, har populariteten av bearbeidet mat førte til epidemisk utbredelse av fedme, diabetes og andre sykdommer (netflix). Forks Over Knives undersøker påstanden om at de fleste, om ikke alle, av de degenerative sykdommer som rammer oss kan kontrolleres, eller til og med reverseres, ved å avvise dyre-baserte og bearbeidet mat. Sjekk ut: http://www.forksoverknives.com

4. Super Size me (netflix)

Omhandler Morgan Spurlock som i 30 dager bare skal spise mat fra mcDonald´s.

Filmen dokumenterer denne livsstilens drastiske effekt på Spurlock fysiske og psykiske velvære, og utforsker fast-food bransjens bedriftsinnflytelse, inkludert hvordan de oppfordrer til dårlig ernæring for sin egen profitt.

5. Food, Inc (netflix).

Regissør Robert Kenner provoserende, Oscar-nominerte dokumentar ser på matindustriens skadelige effekter på menneskers helse, og på miljøet. Sjekk ut: http://www.takepart.com/foodinc

post-87309-0-58550000-1415743983_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg snart skulle legge ut ett innlegg om en enkel, behagelig og perfekt måte å bli kvitt sukkeravhengigheten mange sliter med i dag! Det var den måten jeg brukte og har i dag ikke rørt sukker på over 200 dager. Perfekt ikke sant? :laugh:

I dag har jeg lest mye om neseoperasjon og har bestemt meg for å operere meg i Polen. Jeg må først finne prisen slik at jeg kan bruke dette halvåret på å spare opp. Blir mye penger å spare siden jeg skal fikse både det ene og det andre.

Regner med at jeg fikser de mørke ringene under øynene i Polen også. Hvis noen har noe erfaring med kirurgi i Polen, shout out! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Restylan: 2300 - 3400 kr.

Nedre øyelokkoperasjon: 18 000 - 22 000 kr.

Kosmetisk nesekirurgi: fra 34 000 kr.

Tannbleking: 2000 - 5000 kr.

Disse satsene er hentet fra diverse prislister fra norske aktører. Regner med at prisene i Polen varierer fra det norske markedet, og er litt lavere enn i Norge. Det er jo ikke om å gjøre å finne de laveste prisene, da kvaliteten på operasjonene kan bli likedan. Derimot håper jeg at det kan bli litt biligere totaltsett.

Pengene til øyelokkoperasjonen er allerede spart inn, men regner med å jobbe en del ekstra for å få inn resterende beløp. Heldigvis tjener jeg godt så tannbleking og restylan fikser jeg med et par ekstra vakter en måned. Har planer om å ta alle operasjonene i mai/juni 2015, slik at jeg får god tid til å la kroppen helbrede seg og oppnå et fint resultat til etter ferien.

I dag skal jeg lage en ny oppskriftsbok med mange herlige og sunne juice-oppskrifter som er kjempe bra for kropp og helse. Kan legge ut noen når jeg er ferdig! :blomst:

Endret av Verify
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...