Gå til innhold

Catfish. Flere som ser på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sett episoden med han mannen som ble lurt av en annen mann da? Han trodde han hadde snakket med en jente osv, var forelska og hele pakka. MEN han hadde også dame, eller de var sånn på og av elns. Men de folka i catfish ba han finne ut hva han ville med det forholdet før han møtte hun han hadde snakka med, for de ville ikke være med på utroskap eller hva det nå var. Så han bestemte seg for å møte denne dama han hadde snakka med. Og når de er på møtestedet så dukker det opp en ekstremt SINNA mann. Justin eller noe tror jeg han het? Han var jo helt spinnvill. Nesten så han slo ned både Nev og han som hadde snakka med han.. Han Justin (?) virka jo ikke helt god heller da.. Crazy episode :fnise:

Og den gangen Nev kasta mobiltelefonen til en fyr i vannet fordi han ble så sinna på han? :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunshine23

Noen som har sett episoden med han mannen som ble lurt av en annen mann da? Han trodde han hadde snakket med en jente osv, var forelska og hele pakka. MEN han hadde også dame, eller de var sånn på og av elns. Men de folka i catfish ba han finne ut hva han ville med det forholdet før han møtte hun han hadde snakka med, for de ville ikke være med på utroskap eller hva det nå var. Så han bestemte seg for å møte denne dama han hadde snakka med. Og når de er på møtestedet så dukker det opp en ekstremt SINNA mann. Justin eller noe tror jeg han het? Han var jo helt spinnvill. Nesten så han slo ned både Nev og han som hadde snakka med han.. Han Justin (?) virka jo ikke helt god heller da.. Crazy episode :fnise:

Og den gangen Nev kasta mobiltelefonen til en fyr i vannet fordi han ble så sinna på han? :skratte:

Den episoden har jeg sett og han fyren var jo helt syk! Var det ikke noe om at han var imot utroskap og derfor lurte han gutten. Han må ha hatt en ganske så scrued up life :fnise:

Husker en episode der hun trodde hun snakket med en gutt som liksom var modell og greier. Hun var 100% sikker på han var ekte men det var en jente som sto bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett episoden med han mannen som ble lurt av en annen mann da? Han trodde han hadde snakket med en jente osv, var forelska og hele pakka. MEN han hadde også dame, eller de var sånn på og av elns. Men de folka i catfish ba han finne ut hva han ville med det forholdet før han møtte hun han hadde snakka med, for de ville ikke være med på utroskap eller hva det nå var. Så han bestemte seg for å møte denne dama han hadde snakka med. Og når de er på møtestedet så dukker det opp en ekstremt SINNA mann. Justin eller noe tror jeg han het? Han var jo helt spinnvill. Nesten så han slo ned både Nev og han som hadde snakka med han.. Han Justin (?) virka jo ikke helt god heller da.. Crazy episode :fnise:

Og den gangen Nev kasta mobiltelefonen til en fyr i vannet fordi han ble så sinna på han? :skratte:

Jeg forstår veldig godt hvorfor han gjorde det. Jenta står å sier hun er så skuffet og han skylder flere penger osv. Han står bare med mobilen og bryr seg ikke om hva hun sier. Forstår at Nev ble irritert. Men han skulle få en ny mobil da.

Anonymous poster hash: 3c429...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår veldig godt hvorfor han gjorde det. Jenta står å sier hun er så skuffet og han skylder flere penger osv. Han står bare med mobilen og bryr seg ikke om hva hun sier. Forstår at Nev ble irritert. Men han skulle få en ny mobil da.

Anonymous poster hash: 3c429...6f9

Ja, han fortjente absolutt å få mobilen kastet i vannet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes jeg følger med :)

Men jeg blir så overgitt over hvor dumme de er. Herregud er det mulig?!! Når du kun har sett 2 bilder av en som du har snakket med i 1 år, og han verken vil videochatte eller møtes, så lyser det jo fake. Hvorfor kan de ikke bare gjøre litt research selv? Hvor vanskelig kan det være og nei det er ikke dårlig gjort ovenfor h*n. Hjelpes!!!

Nå som det er sagt er det jo gøy å følge med og gud så mange rare folk det er da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OMG dere må se episode 6. Fy for en drittsekk!! :kjefte: Blir så irritert over de som bare gjør det for gøy og for å få seg en god latter. Psyko dust!



Anonymous poster hash: 254ee...a8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den episoden har jeg sett og han fyren var jo helt syk! Var det ikke noe om at han var imot utroskap og derfor lurte han gutten. Han må ha hatt en ganske så scrued up life :fnise:

Husker en episode der hun trodde hun snakket med en gutt som liksom var modell og greier. Hun var 100% sikker på han var ekte men det var en jente som sto bak.

Han fyren var rimelig psyco ja,men han de skulle hjelpe likte jeg heller ikke siden han var i et forhold selv.Drittsekk.

Anonymous poster hash: 5b9a5...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke episode er mobilkastingen? Og han som ble lurt av en mann og utroskap? Jeg har nettopp begynt å se så serien, herregud for noen folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Hvilke episode er mobilkastingen? Og han som ble lurt av en mann og utroskap? Jeg har nettopp begynt å se så serien, herregud for noen folk!

Der Nev kaster mobilen i vannet er episode 4 av sesong 3 og den andre episoden er i sesong 2, men vet ikke nøyaktig hvilken episode det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en episode fra sesong 1, så fikk jeg skikkelig vondt av han som hun jenta hadde snakket med i flere år.

Han turte ikke å møte henne pga han var veldig overvåking og redd for hva hun ville tenke. Han sendte henne gamle bilder av han da han var tynnere.

Da hun ikke ville ha noe forhold med han eller noen ting, så fikk jeg så vondt av fyren :(

Anonymous poster hash: f12b4...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er noe jeg lurer på her.

Det er så merkelig at alle tar tlf når Nev ringer og går med på å møtes. Det er rart og de har jo aldri ville møtes før, så hvorfor vil de plutselig møtes når Nev ringer? Pluss de kommer på tv. Hvis jeg var falsk ville jeg aldri gått med på det. Flaut. De er jo nølende, men likevel

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bare det, men Catfishen sender alltid sms mens Nev snakker med "offeret"

Ja synes det er noe som skurrer litt. Kan godt hende de har snakka med catfishen før han ringer mens de filmer. Sånn de vet h*n skal ta tlf. Ikke vet jeg, men synes det hele blir litt merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fyren var rimelig psyco ja,men han de skulle hjelpe likte jeg heller ikke siden han var i et forhold selv.Drittsekk.

Anonymous poster hash: 5b9a5...c82

Det er flere som er i forhold. Veldig rart kjæresten går med på dette. Jeg hadde aldri godtatt at kjæresten min snakket med en online og ville møte henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yes jeg følger med :)

Men jeg blir så overgitt over hvor dumme de er. Herregud er det mulig?!! Når du kun har sett 2 bilder av en som du har snakket med i 1 år, og han verken vil videochatte eller møtes, så lyser det jo fake. Hvorfor kan de ikke bare gjøre litt research selv? Hvor vanskelig kan det være og nei det er ikke dårlig gjort ovenfor h*n. Hjelpes!!!

Nå som det er sagt er det jo gøy å følge med og gud så mange rare folk det er da.

Helt enig. F.eks hun jenten som hadde forelsket seg i en kjent modellfyr, uten å ha videochattet. Lyser jo lang vei at en profil er fake dersom det bare er masse modellbilder, hva med å være litt skeptisk?

Ganske sikker på at catfishene får en del penger for å være med, ser ingen annen grunn til at de skulle ville blottlegge seg selv på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer sånn på hva som får folk til å gidde det der. Snakke i årevis med noen som tror du er en annen?
En ting er folk som er ute etter penger, men folk som bare snakker.. Jeg klarer ikke forstå det.
Det virker så absurd. Vanvittig!
Finnes det en diagnose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer sånn på hva som får folk til å gidde det der. Snakke i årevis med noen som tror du er en annen?

En ting er folk som er ute etter penger, men folk som bare snakker.. Jeg klarer ikke forstå det.

Det virker så absurd. Vanvittig!

Finnes det en diagnose?

Å noen av de er jo faktisk stolte over å ha lurt folk i årevis. "Am the King of catfish" var det en som sa husker jeg og han sto bare å smilte sleipt. Urke!

Anonymous poster hash: f12b4...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å noen av de er jo faktisk stolte over å ha lurt folk i årevis. "Am the King of catfish" var det en som sa husker jeg og han sto bare å smilte sleipt. Urke!

Anonymous poster hash: f12b4...198

Det er helt sinnsykt. Man må jo ha en diagnose..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...