Gå til innhold

- Viktig å være sexy, selv om man er Mamma....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir egentlig bare litt lei meg av å lese slikt. Selv når man er nybakt Mamma, så er fokuset på å se mest mulig sexy ut. Faen ikke rart unge jenter opplever kroppspresset som umenneskelig. Selv ikke når man har født et barn, kan man godta å være seg selv og ha den kroppen man har..... :(

http://www.minmote.no/#!/artikkel/23322040/tones-idol-stylist-viktig-aa-vaere-sexy-selv-om-man-er-mamma



Anonymous poster hash: e746b...866
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hummels

Herregud. Viktig å være der for barnet sitt, og typen sin når man er mamma! Ikke tenke på sitt eget utseendet. Visse kvinnfolk altså. De er da sexy for det om de ikke går rundt å passe på å være mest mulig perfekt.

Endret av Hummels
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange som lar seg selv forfalle noe vanvittig da, også er det noen damer som ikke føler seg sexy i det hele tatt etterpå. Poenget er vel bare at du skal ta vare på deg selv også.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr vel bare at man ennå er en sensuell kvinne og er i sin fulle rett til å fremheve det man liker ved kroppen sin, selv om man er mamma? Ser ikke hvor dette presset skulle komme ifra.
Tone så foresten grusom ut ikveld på Idol, hva fader var det hun hadde på seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mamma.. Jeg hadde ikke panisk trene angst i det jeg kom hjem fra sykehuset, men jeg liker da holde meg fin for meg selv og evnt mann :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stylisten til en kjendis sier at det er viktig for artisten å være sexy selv om man er mamma.

Det omtrent som at treneren til en toppidrettsutøver sier at det er viktig for toppidrettsutøvere å holde seg i form selv om man har fått barn.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Blir egentlig bare litt lei meg av å lese slikt. Selv når man er nybakt Mamma, så er fokuset på å se mest mulig sexy ut. Faen ikke rart unge jenter opplever kroppspresset som umenneskelig. Selv ikke når man har født et barn, kan man godta å være seg selv og ha den kroppen man har..... :(

http://www.minmote.no/#!/artikkel/23322040/tones-idol-stylist-viktig-aa-vaere-sexy-selv-om-man-er-mamma

Anonymous poster hash: e746b...866

Min mote ?

Det er jo den mest tragiske 'motesiden' det går ann å finne, og nå er de tydeligvis også i ferd med å gå sladderpressen en høy gang :skratte:

Hvor er motsetningen mellom det å være mamma og å være sexY? :klo:

Sexy er 10 tusen andre faktorer enn å ha de nøyaktig samme bryst-, liv- og rumpemål som en eller annen kjendis.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får forlange sexy menn vi da. Menn skal ose sexualtitet hele døgnet, være nydusjet, nybabert og med fancy kler + six pack hele tiden. Ærlig talt det er jo likestilling.

Nei, dette er så dumt. Leste overskriften og ble matt. Menn er nok enige. De ser kun sexuelt på alle hunkjønn, så hvorfor skal vi jenter gidde bry oss om skole, utdanning, få jobb ect??? Vi kan jo bare dyrke oss selv, ta tusen bilder daglig, sminke oss tungt, jogge litt og igjen ta masse bilder. Løpe ned butikker og sponsorer så vi kan få bli gratis sexy av frisører, sminkører og plastikk kirurger......Joda. Ville ikke det blitt flott?

Føde kan vi også slippe, bare ringe etter de fattige i Afrika, så kan de være surrogatmoren, så slipper fisefine norske-europesike-vestlige kvinner å få ødelagt den fine kroppen sin med barnefødsler,.....så kan de bare sitte foran der i speilet sitt og spørre hvem som er mest sexy i verden her...............:spy:



Anonymous poster hash: 865a5...237
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Viktig å være der for barnet sitt, og typen sin når man er mamma! Ikke tenke på sitt eget utseendet. Visse kvinnfolk altså. De er da sexy for det om de ikke går rundt å passe på å være mest mulig perfekt.

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Vi får forlange sexy menn vi da. Menn skal ose sexualtitet hele døgnet, være nydusjet, nybabert og med fancy kler + six pack hele tiden. Ærlig talt det er jo likestilling.

Nei, dette er så dumt. Leste overskriften og ble matt. Menn er nok enige. De ser kun sexuelt på alle hunkjønn, så hvorfor skal vi jenter gidde bry oss om skole, utdanning, få jobb ect??? Vi kan jo bare dyrke oss selv, ta tusen bilder daglig, sminke oss tungt, jogge litt og igjen ta masse bilder. Løpe ned butikker og sponsorer så vi kan få bli gratis sexy av frisører, sminkører og plastikk kirurger......Joda. Ville ikke det blitt flott?

Føde kan vi også slippe, bare ringe etter de fattige i Afrika, så kan de være surrogatmoren, så slipper fisefine norske-europesike-vestlige kvinner å få ødelagt den fine kroppen sin med barnefødsler,.....så kan de bare sitte foran der i speilet sitt og spørre hvem som er mest sexy i verden her............... :spy:

Anonymous poster hash: 865a5...237

Glemte du et ironiflagg på slutten her nå?

Det siste som trenges er alle disse rigide kravene og alle de hodeløse påstandene som florerer om hva 'alle' mennesker av det annet kjønn påstås å være/like/tenke/føle/tenne på.

Og hvorfor er det det siste som trenges? Jo fordi det er rent rubbish, det stemmer overhode ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg sexy, men var det ikke ;) Haha! To dager etter fødsel stod jeg i speilet og sa til mannen at jeg var jo blitt såååå tynn og fin igjen ;) Manglet noen kg på det, men det brydde ikke jeg meg om.

Følte meg supersexy da jeg gikk høygravid og jeg da, men når jeg har vært slank og fit så har jeg alltid hatt småting jeg har klaget på. Underlige selvtilliten som aldri virker slik den bør...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutter elsker jo milfs, så ikke vær redd for å ikke være nok tiltrekkende.;) Er så mye mere sexy med ei dame som er selvsikker og sexy, enn ei som bare har utseendet å spille på. Fin å se på men kjedelig i lengden..:)

Anonymous poster hash: d36f8...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir egentlig bare litt lei meg av å lese slikt. Selv når man er nybakt Mamma, så er fokuset på å se mest mulig sexy ut. Faen ikke rart unge jenter opplever kroppspresset som umenneskelig. Selv ikke når man har født et barn, kan man godta å være seg selv og ha den kroppen man har..... :(

http://www.minmote.no/#!/artikkel/23322040/tones-idol-stylist-viktig-aa-vaere-sexy-selv-om-man-er-mamma

Anonymous poster hash: e746b...866

Du legger for mye i utseende i det å være sexy. Ofte handler ikke det å være sexy om utseende i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer det en "vennlig" påminnelse om at mannen må passe på å fortsette å holde seg attraktiv og sexy selvom det er kommet en baby i huset?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja jeg er et eksempel på at man kan være mor OG sexy, hehe. Beviset er at selv som mor med voksne barn får jeg mye sex fra fremmede menn på byen. Og jeg er den type jente som sjelden sier nei... :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg synes det er viktig å ikke la seg forfalle, selv om man får barn. Verden stopper ikke opp av den grunn. Alt for mange kvinner lar seg selv forfalle etter fødsel. Man tar da vare på barnet, selv om man forsøker å være litt forfengelig selv :)

Forfengelig er vel litt feil ord, men være litt opptatt av å ta seg best ut :)

Endret av Heartbeat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bare skal slutte å lese slikt dersom du bare blir porvosert over slikt? Det er sånn samfunnet er i dag, get used to it.



Anonymous poster hash: d42ba...9a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er viktig å ikke la seg forfalle, selv om man får barn. Verden stopper ikke opp av den grunn. Alt for mange kvinner lar seg selv forfalle etter fødsel. Man tar da vare på barnet, selv om man forsøker å være litt forfengelig selv :)

Forfengelig er vel litt feil ord, men være litt opptatt av å ta seg best ut :)

Kunne ikke vært mer enig! Man har alltid litt tid til overs som man kan bruke på seg selv :)

Anonymous poster hash: d42ba...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...