Gå til innhold

Innovernavle eller utovernavle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har innovernavle. Snodig nok har jeg en slags fobi mot utovernavler. Jeg aner ikke hvorfor, for det er jo ikke en rasjonell årsak bak det, og jeg vet selv at det ikke er noe galt med utovernavler. Likevel får jeg hetta når jeg ser det, og blir nesten kvalm og svimmel.



Anonymous poster hash: 357da...0e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en innover navle på magen, og en utover navle mellom bena...



Anonymous poster hash: 4cf7d...77f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan navelen ser ut har blant annet med hvordan den ble knytt. Ulike sykehus har ulike knyte metoder



Anonymous poster hash: e4239...71d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har innovernavle til vanlig, men når jeg spiser veldig mye/ er stappa får jeg utovernavle :klo:

faren min sin utovernavle ser ut som en champignon :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen har innover men sønnen vår utover. Begge mine foreldre og bror har innover men søsteren min utover. Vet ikke hva mannens foreldre og søsken har.



Anonymous poster hash: e62a2...de1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg har innover. Får helt fnatt av utovernavler, uten at jeg kan forklare hvorfor. Det bare ser helt heselig ut. 

Anonymkode: 7184e...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å tenke på det som at avnavlingen da vi ble født, var vellykket eller ikke. Innovernavle er slik det skal være sånn jeg ser det og det har jeg selv også.



Anonymous poster hash: 611c4...6b2

navle er noe som legges merke til altså. Moren min sa altid at det bare var jeg som la merke til det da jeg klagde over den som fjortiss. Min er litt begge deler. Synes også utover er stygt. Redd for å frastøte meg menn i det de ser navlen min. 

Og ja, kkroppene våres er ekle og det er jo bare irriterende at den også er i stand til å få utovernavle. 

Anonymkode: aad7f...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok piercing i navlen da jeg var 16 for å dekke den delen som var utover. Men fikk høre av hun som gjorde det at den mest sannsynlig kom til å bli dyttet ut igjen pga kulen da. Og det gjorde den etter et år. Da ble det arr, borte litt hud og navlen ble enda mer synlig. Lyst til å brenne navlen. 

Anonymkode: aad7f...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hverken innover eller utover, så den er ganske kjedelig

Anonymkode: 1cc61...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle svare på et sånt spørsmål. Men ja. Jeg har en helt ordinær innover-navle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde utovernavle når jeg var lita. Husker jeg skammet meg og nektet å bade med bikini i tenårene. Måtte alltid ha badedrakt og skjulte meg i garderoben pga dette. 

Da jeg ble 16 begynte den gradvis å gå innover og nå er den ca en halv cm innover. Ikke har den sånn bulk heller med er tilnærmet flat inni der. Håper den ikke synker mer inn nå for liker den som den er nå :) 

Men når magen er veldig oppblåst så kan det hende den er halveis utover ;p 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har alltid trodd at de med utovernavle har blitt født ved keisersnitt?

 

jeg har innover..

Anonymkode: b1b41...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har noen innovernavle og noen utovernavle? Hva har du?

 

Anonymous poster hash: 5f15d...be2

Utovernavnle skyldes at den er blitt slurvete klippet etter fødselen.

 

Anonymkode: 97b60...d2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen har innover men sønnen vår utover. Begge mine foreldre og bror har innover men søsteren min utover. Vet ikke hva mannens foreldre og søsken har.



Anonymous poster hash: e62a2...de1

Oj! Du har god oversikt over familiens navler!

Jeg vet ingen ting om navlene i min familie...

Anonymkode: 69b6a...2cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...