Gå til innhold

Professor: Kvinner må bli mindre kresne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Greit nok, men som sagt blir jeg heller alenemor, å fire på kravene fordi det er synd på menn som ikke greier å få seg norsk dame er latterlig.

Anonymous poster hash: df294...bb4

Den logikken skjønner jeg ikke helt... Den innebærer jo at du synes det er ok å ha ubeskyttet sex med de du kaller tapermenn?

Anonymous poster hash: 39643...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den logikken skjønner jeg ikke helt... Den innebærer jo at du synes det er ok å ha ubeskyttet sex med de du kaller tapermenn?

Anonymous poster hash: 39643...08a

Det sier hun vel ikke. Tenk deg litt om nå ;) Sex kan man få med de mennene man ikke får.

Anonymous poster hash: 5d9a6...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den logikken skjønner jeg ikke helt... Den innebærer jo at du synes det er ok å ha ubeskyttet sex med de du kaller tapermenn?

Anonymous poster hash: 39643...08a

Nei det gjør det ikke, det ville jeg absolutt aldri gjort, jeg ville dratt til Danmark. Nå tror jeg ikke dette er noe problem, da jeg som regel får de mennene jeg selv har lyst på, men bare tanken på å skulle gå ned i standard,og ta til takke med noe mindre enn det jeg mener jeg fortjener fordi det er synd på 'taper mennene' det er jo helt vilt.fiks ditt eget liv og bli bedre, ikke be andre om å forvente mindre av deg!

Anonymous poster hash: df294...bb4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tankegangen er vel at om hun klarer å karre med seg en "sosial vinner" hjem fra byen for et befruktende engangsligg, så er det å foretrekke fremfor å være i et forhold med en "sosial taper". Dette er såklart helt greit og ingenting er bedre enn at hun sier det i klartekst, siden det medfører at ingen av disse "sosiale taperne" vil se på henne som noen attraktiv partner heller. Vinn/vinn.



Anonymous poster hash: 9f45c...a26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hæ? Hvem bryr seg om menn som ikke får knulle? Det er jo ikke dem jeg snakker om, alt jeg sier er at det ligger en sannhet i det hele. Kvinners liste av mannlige egenskaper handler ofte om status og økonomisk sikkerhet. Er du uenig i dette?

----

Hvilken liste? Hvor finner du den listen sa du?

Jeg har ikke møtt noen kvinner med middels eller høyere utdannelse som har hatt slike lister som du snakker om.

- er det ikke heller slik at det er kvinner uten utdannelse, eller med svært lav utdannelse, som har disse kravene til adm. dir. tittel, Mercedes og villa i åsen

De kvinner jeg kjenner og omgås har helt ordinære menn, noen med titler, noen uten.

En fellesnevner har alikevel mange av disse parene, - nemlig at de møtte hverandre mens de studerte.

Med andre ord er det vanskelig å være i den grunnen skribenten nevner (lavt utdannet og bosatt på bygda) og faktisk møte velutdannede kvinner.

Utenom det så søker mennesket etter noen de føler de har fellesskap med. Det er jo litt greit å kunne diskutere en komkret problemstilling med den man deler hus med, og ikke bare bli møtt av 'Hæh?'.

- og der er det ikke nødvendigvis utdannelsen, men derimot dannelsen og interessen som er avgjørende.

Og skribenten har fått akkurat den debatten han med sitt innlegg øsnket å fyre opp til, - nøyaktig som forrige gang.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er kjent for det, - derfor er det greit å ta på filterbriller før man leser noe han skriver for å provosere, for det gjør han.

Bare gjør et raskt google søk på ham så forstår du hva jeg mener ;)

Edit: Og det såkalte forfallet som skal inntre natten mellom 39 og 40... der mistenker jeg at menn burde ta en titt i speilet for sannheten er at jeg ser flere snasne, flotte kvinner i 40 årene enn jeg ser menn.

Trist, men sant. Jeg vil gjerne se flere flotte menn i 40 årene enn jeg gjør i byen en helt normal dag, men forfallet er desverre brutalt for uhyggelig mange av dem.

Veldig enig med deg i det, selv er jeg slank, sporty og holder meg bra ift alderen (45 år), men ser få menn på samme alder som holder seg bra, de fleste har mistet håret og fått kulemage, og endel røyker også (dårlig helse=turnoff). Når de i tillegg bør være oppegående og intelligente, så blir utvalget fryktelig snevert ja.

Anonymous poster hash: 80efd...324

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes egentlig det var komplett bortkastet tid å lese Døvings innlegg. Det består av tøvprat og syt.

Men det tar opp noe interessant: misforståelsen om status: Det er ikke slik at status følger bare lommeboka, med den koblinga er helt tydelig i innlegget. Vi menn må kollektivt slutte å tro på dette. Hver dag, eller i det miste en gang i uka, ser vi rålekre damer som er sammen med helt gjennomsnittlig lønnede eller til og med fattige menn. Men for mange nok er det ei kjær unnskyldning at "hadde jeg hatt mer penger..."

Problemet er at gutter i mange tilfeller ikke modnes fram til de sterke (jeg mener mentalt) mennene de skulle bli. Det koster å tillegge seg maskuline egenskaper, og det smerter. Da er det lettere å innta offerrollen. Men det virkelige offeret, er de kvinnene som så sjelden treffer skikkelige personligheter at de aldri lærer seg å se forskjell på sterk personlighet og stort ego.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen reelle kvinnelige incels

Alle kvinner som ikke ble født med et vakkert ytre.

Overvektige kvinner.

Gamle ungkarskvinner.

Kvinner med diverse sykdommer.

Til sammen blir dette en betydelig andel!

Det er merkelig hvordan mange menn tror at de fleste kvinner er vakre babes i 20-30-årene. 99% av kvinner er ikke 10ere. 99% av dere menn kommer aldri til å pule en 10er, og i hvertfall aldri bli gift med en! Halvparten av dere vil få 4-ere og under, eller ingen ting.

Kanskje det er menn som må stille lavere krav til kvinner, ikke omvendt.

Anonymous poster hash: 7db52...639

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kvinner som ikke ble født med et vakkert ytre.

Overvektige kvinner.

Gamle ungkarskvinner.

Kvinner med diverse sykdommer.

Til sammen blir dette en betydelig andel!

Det er merkelig hvordan mange menn tror at de fleste kvinner er vakre babes i 20-30-årene. 99% av kvinner er ikke 10ere. 99% av dere menn kommer aldri til å pule en 10er, og i hvertfall aldri bli gift med en! Halvparten av dere vil få 4-ere og under, eller ingen ting.

Kanskje det er menn som må stille lavere krav til kvinner, ikke omvendt.

Anonymous poster hash: 7db52...639

Problemet er at menn ikke ser de kvinnelige incels.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at menn ikke ser de kvinnelige incels.

Og jeg vet om flere, så det et absolutt ikke slik at de ikke finnes.

Eksempel Å. Hun delte jeg hybel med i 1999. Hun er nå 36 år og har aldri hatt noen type forhold til en mann.

Hun har god utdannelse (master) og ok jobb. Kontroll på økonomien og er sosialt utadvendt.

Men hun er fra naturens side svært lite pen. Hun har håpløs stil på hår og klær. Hun snakker noe uforståelig og er ganske klønete sosialt.

Anonymous poster hash: 5d9a6...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg vet om flere, så det et absolutt ikke slik at de ikke finnes.

Eksempel Å. Hun delte jeg hybel med i 1999. Hun er nå 36 år og har aldri hatt noen type forhold til en mann.

Hun har god utdannelse (master) og ok jobb. Kontroll på økonomien og er sosialt utadvendt.

Men hun er fra naturens side svært lite pen. Hun har håpløs stil på hår og klær. Hun snakker noe uforståelig og er ganske klønete sosialt.

Anonymous poster hash: 5d9a6...dec

Vel, men det må da en mann der som kan "ta til takke" med henne også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle kvinner som ikke ble født med et vakkert ytre.

Overvektige kvinner.

Gamle ungkarskvinner.

Kvinner med diverse sykdommer.

Anonymous poster hash: 7db52...639

Kan bare dra på byen for å få seg et ligg, mens deres mannlige ekvivalenter ikke har nubbesjans.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare dra på byen for å få seg et ligg, mens deres mannlige ekvivalenter ikke har nubbesjans.

Hvordan kan de det når det er de pene damerne som får oppmerksomhet og blir spandert på?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men det må da en mann der som kan "ta til takke" med henne også.

Hun har ikke funnet noen ennå. Og hun er aktiv nettdater og etterspør å bli matchet av folk i nettverket. Hun deltar aktivt i lokale foreninger osv. Men hun blir nok rett og slett bare oppfattet som "for rar".

Anonymous poster hash: 5d9a6...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har ikke funnet noen ennå. Og hun er aktiv nettdater og etterspør å bli matchet av folk i nettverket. Hun deltar aktivt i lokale foreninger osv. Men hun blir nok rett og slett bare oppfattet som "for rar".

Anonymous poster hash: 5d9a6...dec

Jo, men det er jo mange tapermenn som bør se bort fra det og så bare ta til takke med henne. Mang en raring som kan bli en god kjæreste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nå tusen ganger heller være alene med en baby, enn å være dammen med en mann som var en 'sosial taper'. Heller alenemor en. Sammen med en mann jeg ikke følte var verd det...

Anonymous poster hash: df294...bb4

Hvorfor tror du han må være en sosial taper? Og uansett trenger en jo ikke å forbli alene,

Anonymous poster hash: 5be74...f17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare dra på byen for å få seg et ligg, mens deres mannlige ekvivalenter ikke har nubbesjans.

Jeg vet om jenter som er så stygge, tjukke og irriterende, at de ikke får seg noe selv om de ville tatt enhver pikk de fikk tildelt.

De få gangene det blir noe på dem, så er det enten en asylsøker, eller så er mannen så drita at det nesten kvalifiserer til voldtekt.

Jeg vet faktisk om en som fortsatt blir mobbet av kameratene sine, ett år senere, fordi han klina med en slik hente på fest. Jeg skjønner ikke problemet. I mine øyne var de på ca. Samme nivå.

Jeg vet om fire menn som har hatt seg med slike jenter på fylla, som i ettertid sa at det var voldtekt. Vet ikke om det er sant eller om de sier det fordi de er flaue, men det sier litt om hvor mange kvinnelige incels som finnes.

Disse jentene prøver desperat å få kuk hver helg, og den ene gangen i året de får, så sier gutten at det var voldtekt.

Det er altså ikke bare-bare for jente-incels heller.

Anonymous poster hash: 7db52...639

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare dra på byen for å få seg et ligg, mens deres mannlige ekvivalenter ikke har nubbesjans.

1. Det er ingen menn som henger etter henne på byen. Skjønner du ikke det?

2. Det er ikke "et ligg" hun er ute etter.

Anonymous poster hash: 5d9a6...dec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...