Gå til innhold

incognitas avsporinger vol1


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest incognita

Det er sånn man skjønner selv at man er bråkebøtte, når man liksom får tilsnakk og beskjed om å lage seg sin helt egen avsporingstråd....... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

HAHAHAHAHAHAAH!!!!

Ja men avsporinger og fjas er jo halve meningen med livet da! :skratte::fnise:

Jeg tror det spøker der jeg bor!!! Nesten litt redd for å legge meg nå.....men spøkelser er vel ikke farlige??

:fnise:

God natt så lenge......Er sååå trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

HAHAHAHAHAHAAH!!!!

Ja men avsporinger og fjas er jo halve meningen med livet da! :skratte::fnise:

Jeg tror det spøker der jeg bor!!! Nesten litt redd for å legge meg nå.....men spøkelser er vel ikke farlige??

:fnise:

God natt så lenge......Er sååå trøtt!

Spøkelser er ikke farlige ????! :sjokkert::sjokkert: Har du sett paranormal activity eller? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som kan gi meg et lynkurs i hva frimureri egentlig er?

Frimurerlosjene er gamle og ærverdige pedofili-ringer som strekker seg helt tilbake til 1400-tallet, og har således noe til feles med Den Katolske Kirke. I likhet med Den Katolske Kirke, er det primært p.g.a. lang historie og tradisjoner at de er ansett som mer "stuereine" former for pedofili-ringer enn de man vanligvis hører om i media - og som politiet slår ned på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

http://no.wikipedia.org/wiki/Frimureri

Jeg har aldri visst noe om dem...har hørt masse sprøe historier....gale og mørke historier. Men ifølge wiki er de jo ganske snille av seg :fnise:

Jeg så en litt spesiell dokumentar om frimurerlosjen i går og ble litt forundra. Derfor spurte jeg hva frimureri egentlig er. Jeg er da ute etter info som ikke er på wiki. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Frimurerlosjene er gamle og ærverdige pedofili-ringer som strekker seg helt tilbake til 1400-tallet, og har således noe til feles med Den Katolske Kirke. I likhet med Den Katolske Kirke, er det primært p.g.a. lang historie og tradisjoner at de er ansett som mer "stuereine" former for pedofili-ringer enn de man vanligvis hører om i media - og som politiet slår ned på.

677e2aadc730789b5eca542aee1f98f672fcf971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

Skal definitivt sees! Allt med affleck de siste årene har vært bra kvalitet!

Ja han er en utrolig flink skuespiller.. Gleder meg kjenner jeg!! Men ser faktisk at det nesten er utsolgt til å kveld.. tror jeg pent blir nødt til å vente til slutten av uka. Men så er jeg såpass ocd at jeg har "fast" plass på colosseum da. Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ja han er en utrolig flink skuespiller.. Gleder meg kjenner jeg!! Men ser faktisk at det nesten er utsolgt til å kveld.. tror jeg pent blir nødt til å vente til slutten av uka. Men så er jeg såpass ocd at jeg har "fast" plass på colosseum da. Haha!

Hahahaha...... :fnise: . Han Affleck har fått mye tyn fordi han skal spille Batman da.....den kommer i 2015. Skal du se den da? Eller er det litt for mye "guttefilm"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...